گالری نصب کرکره برقی

گالری نصب کرکره برقی کرکره برقی شفاف، یکی از کرکره های آلومینیومی پرکاربردی است که امروزه بسیار در مغازه ها و پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد. به این نوع از کرکره ها، کرکره برقی شیشه ای می گویند. در این مقاله به نصب کرکره برقی شفاف گالری پردیس می پردازیم.

در تولید این نوع تیغه کرکره برقی از شیشه استفاده نشده است بلکه مواد اولیه آن کامپوزیت بسیار مستحکم و مقاوم نانو پلی کربنات می باشد.

کرکره برقی شفاف پلی کربن دارای تاییدیه امنیتی پلیس پیشگیری می باشد. استحکام آن به مراتب بالاتر از و گالوانیزه است. لذا به آن کرکره برقی ضد سرقت نیز می گویند.

گالری نصب کرکره برقی   کرکره برقی شفاف و جنس پلی کربنات آن

اجرای کرکره برقی شفاف و جنس پلی کربنات برای گالری پردیس توسط متخصصین درآذینکرکره برقی شفاف پلی کربنات  از جنسی ساخته شده است که به آن فولاد پلاستیکی می گویند. این فولاد از مقاومت و دوام بسیار بالایی هم بر خوردار است.

جنس تیغه های پلی کربناتی کرکره پلی کربنات شفاف نسوز یا ضد حریق هم می باشد.

امنیت هم یکی دیگر از مهم ترین مزیت های این درب های کرکره ای است.

تمام این قابلیت ها در کنار زیبایی و چشم نواز بودن کرکره اتوماتیک پلی کربنات شفاف باعث شده است که این کرکره برقی به عنوان یکی از محبوب ترین و هم چنین امن ترین انواع کرکره اتوماتیک شناخته شود.

گالری نصب کرکره برقی

 کرکره برقی پلی کربنات شفاف و ویژگی های آن گالری نصب کرکره برقی

داشتن قابلیت دید طرف مقابل درب در تمام طول شبانه روز هم یکی از خصلت های مهم کرکره اتوماتیک از جنس پلی کربنات شفاف می باشد. این ویژگی کمک زیادی به امنیت و زیبایی محیط می کند.

شفافیت تیغه های درب های کرکره ای اتوماتیک ساخته شده از جنس پلی کربنات شفاف چیزی در حدود 80٪ می باشد . این میزان از شفافیت ، در نوبه خود بسیار بالاست و این کرکره اتوماتیک را به یک کرکره کارآمد و زیبا تبدیل کرده است.

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس