تعمیردرب اتوماتیک پارکینگی لولایی

تعمیردرب اتوماتیک پارکینگی لولایی 09124372935 باز و بسته کردن درب پارکینگ به صورت دستی کاری بسیار سخت، خسته کننده و زمان‌بر است. امروزه برای سهولت و تسریع کارها، درب های اتوماتیک فروانی برای راحتی بشر اختراع شده است. ما در اینجا به انواع مختلفی از درب اتوماتیک پارکینگی لولایی اشاره می کنیم تا به راحتی بتوانید نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی که نیاز دارید را انتخاب کنید.

فرایند باز و بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگی لولایی بسیار آسان و سریع است. این درب ها دارای یک چشم الکترونیک یا دستگاه کارت خوان هستند. این ویژگی باعث شده است محل هایی که دارای افراد سالمند و یا معلول است، بیشتر به استفاده از این نوع درب ها روی آورند.

تعمیردرب اتوماتیک پارکینگی لولایی دو لنگه

در این مدل درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، دولنگه مشابه در کنار همدیگر قرار دارند و با استفاده از جک های بازوئی یا جک های زیرسطحی باز و بسته می شوند. این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی به دلیل اینکه برای باز شدن نیاز به فضای زیادی دارند برای ساختمان هایی مناسب هستند که از اطراف فضای زیادی داشته باشند. این نوع درب ها وابسته به نوع جک و نیاز کاربران می توانند تا زاویه 180 درجه باز شود.

تعمیردرب اتوماتیک لولایی تک لنگه

این مدل درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، دارای یک لنگه درب است که به یک سمت باز می شود. برعکس نوع قبلی این نوع درب تا 90 درجه باز می شود. این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی دارای یک قفل برقی است و از باز شدن بیش از حد درب جلوگیری می کند. این نوع درب مناسب ساختمان هایی است که دارای رمپ هستند.

تعمیردرب اتوماتیک لولایی زیرسطحی

در این مدل درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، جک بر روی درب قرار ندارد. این نوع درب ها ضد زنگ و ضد آب هستند، چرا که کاربرد اصلی آن‌ها در زیرزمین است.

تعمیردرب اتوماتیک لولایی خرچنگی

این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، مخصوص محل هایی است که فاصله سطح درب با دیوار کمتر از 10 سانتی متر است. سیستم این نوع درب قدرت جابجایی وزن 250 کیلوگرم و عرض 5 متر را دارد. این نوع درب اتوماتیک لولایی دارای ویژگی های مختلفی از جمله پشتیبانی از باتری در مواقع قطع برق، عملکرد هوشمند و قابل کنترل، سیکل کاری بدون محدودیت، تغییر سرعت حرکت و غیره می باشد.

به طور کلی این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی با استفاده از جک های الکترومکانیکی (بسیار مناسب برای خانه های شخصی و کم تردد) و جک های هیرولیکی (بسیار مناسب برای کارخانه ها و جاهای پر تردد) کار می کنند.

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس