تعمیردرب شیشه ای سکوریت

تعمیردرب شیشه ای سکوریت (09124372935)انواع مدل های درب پارکینگ برقی و درب اتوماتیک کدامند؟

۱- درب کشویی
۲- درب دولنگه
۳- درب زیر سطحی
۴- درب شیشه ای اتوماتیک زیرسقفی یا سکشنال
۵- کرکره برقی یا درب اتوماتیک رول آپ

کاربردهای تعمیردرب شیشه ای سکوریت

۱- درب شیشه ای اتوماتیک را در مکان هایی مانند  منازل .بیمارستان ها ، آزمایشگاهها و جاهایی که به امنیت و بهداشت بیشتری نیاز دارند میتوان به کار برد.
۲- درب اتوماتیک در اماکنی که میزان مصرف انرژی در آنها بسیار اهمیت دارد  مانند درب اتوماتیک هتل ها ، درب اتوماتیک فروشگاه ها
۳- درب برقی اماکن رفاهی مانند درب اتوماتیک پارکینگ منازل ، درب شیشه ای اتوماتیک رستوران ها ،سالن های ورزشی و …
۴- درب اتوماتیک اماکن درمانی و بهداشتی مانند درب برقی آزمایشگاه ها و درب برقی اتاق عمل
۵- درب اتوماتیک اماکن صنعتی جایگزین مناسب نیروی انسانی برای بالا بردن سرعت کار

طریقه عملکرد انواع مختلف تعمیردرب شیشه ای سکوریت چگونه است؟

درب برقی دولنگه بر اساس تغییر طول بازو کار می کند.
درب شیشه ای کشویی بر اساس نیروی کششی کار می کند.
درب زیر سطحی بر اساس نیروی چرخشی وارد بر محور درب کار می کند.
کرکره اتوماتیک یا رول آپ بر اساس نیروی چرخشی وارد از بالا کار می کند.
درب زیر سقفی بر اساس نیروی چرخشی و کششی وارد بر درب کار می کند.

تعمیر کرکره برقی در تمام نقاط تهران

minadarb

انواع درب اتوماتیک از نظر کارکرد:

درب اتوماتیک الکترومکانیک به واسطه چرخ دنده و گیربکس کار می کند.
درب اتوماتیک هیدرولیکی واسطه فشار مایعات و فشار روغن کار می کند.
درب اتوماتیک پنوماتیکی به واسطه فشار گاز یا فشار باد کار میکند.

نقش چشمی ها در درب اتوماتیک چیست؟

چشمی درب شیشه ای اتوماتیک دارای گیرنده و فرستنده های مادون قرمز می باشد برای تشخیص باز یا بسته بودن درب برقی و کنترل ورورد و خروج اشخاص
۱- تابلوی فرمان یا مرکز کنترل درب اتوماتیک
۲- مولد درب اتوماتیک، که تولید نیروی حرکتی از جمله وظایف آن می باشد مانند جک ها ، بازوها و موتور درب اتوماتیک.
۳- میکروسوییچ درب اتوماتیک .
۴- فلاشرها که در بالای درب برقی قرار داده می شوند.
۵- چراغ های مادون قرمز یا چشمی درب اتوماتیک .
۶- ریموت درب اتوماتیک پارکینگ
۷- پایه درب برقی
۸- قفل برقی درب برقی
۹- قفل مکانیکی درب اتوماتیک

تاریخچهتعمیردرب شیشه ای سکوریت:

میلیون ها انسان درسراسر کره زمین از انواع درب شیشه ای اتوماتیک استفاده میکنند. در کشور ما هم درب اتوماتیک جایگاه خود را پیدا کرده و کمتر منزلی وجود دارد که در پارکینگ یا منزل از درب اتوماتیک استفاده نشود و در فروشگاه های بزرگ و معتبر برای زیبایی نمای فروشگاه و جذب مشتری از درب اتوماتیک استفاده می شود تا امد و رفت در ان مکان ها به آسانی صورت گیرد. درب شیشه ای اتوماتیک انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها بنا برنیاز اماکن خاص و هزینه ی آن استفاده میشود.

تعمیردرب شیشه ای سکوریت

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای در وروردی بسیاری از مراکز خرید، بانکها و سازمان های دولتی دیده می شود. اگر چه تا چند سال پیش درب اتوماتیک برای ورودی ساختمان کالایی لوکس و نمادی از تجمل به شمار می رفت ولی امروزه به یک ضرورت و بخشی جدایی ناپذیر از ساختمان های نوساز به حساب می آید. اما دلایل این تغییر رویکرد چیست و چرا سازندگان حاضر به پرداخت هزینه اضافه برای راه اندازی سیستم اتوماتیک برای ورودی ساختمان ها شده اند؟ در ادامه به بررسی مزایا و معایب استفاده از درب اتوماتیک در ورودی های ساختمان می پردازیم.

اولین و شاید مهمترین عامل در استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای درب ورودی ساختمان، جلوگیری از بازماندن ناخواسته درب می باشد. از آنجا که این درب ها به صورت خودکار پس از عبور افراد بسته می شوند، لذا بطور کامل فضای داخل ساختمان را از خارج جدا کرده و مانع از تبادل حرارت با محیط خارج می گردند. این مورد نقش مهمی در ثابت نگهداشتن دمای فضای داخلی و صرفه جویی در انرژی مورد نیاز برای تهویه ساختمان دارد.

از طرف دیگر با توجه به قابلیت اتصال درب های اتوماتیک شیشه ای به سیستم های کنترل تردد، می توان از این درب ها در ورودی فضاهای ويژه ای که تنها افراد خاصی اجازه تردد به آن ها را دارند استفاده کرد. در این صورت با اختصاص کارت های مخصوص و یا کدهای مشخص برای اشخاص موردنظر می توان دسترسی سایر افراد به این بخش ها را محدود نمود.

با توجه به گسترش استفاده از سیستم های کنترل هوشمند یکپارچه ساختمان (BMS) در کشور، استفاده از درب های اتوماتیک در ورودی ساختمان به یک الزام تبدیل شده است. زیرا تنها از طریق یک سیستم مکانیزه و فرمان پذیر می توان بر تردد افراد نظارت داشت و در مواقع لزوم و یا شرایط اضطراری (مانند وقوع آتش سوزی و یا سرقت)، عملکرد درب های وروردی را کنترل نمود و از طریق سیستم کنترل مرکزی باز و یا بسته بودن هر یک از درب ها را برحسب نیاز تعیین کرد.

موارد فوق از جمله مهمترین مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان ها می باشد. در مقابل آنچه بیان شده، می توان به هزینه اولیه بالا نسبت به درب های دستی به عنوان نقطه ضعف سیستم های اتوماتیک اشاره نمود. البته با توجه اینکه استفاده از درب اتوماتیک هزینه های جاری نظیر هزینه تهویه ساختمان و هزینه نیروی انسانی برای کنترل تردد را کاهش میدهد، می توان ادعا نمود که با گذشت چندماه هزینه اولیه جبران شده و در مجموع استفاده از درب اتوماتیک نه تنها هزینه اضافی به همراه ندارد بلکه موجب کاهش بودجه نگهداری ساختمان خواهد شد.

درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند. از منظر نوع عملکرد می توان این درب ها را به دو گروه «کشویی» و «لولایی» تقسیم نمود.

درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی از نظر ساختار به چند گروه تقسیم می شوند که عبارت است از:

«درب های کشویی تخت معمولی»

«درب های کشویی تخت تلسکوپیک»

«درب کشویی منحنی»

همچنین درب های اتوماتیک شیشه ای نفررو لولایی از نظر مکانیزم کارکرد به دو گروه :

«درب های دارای لولا در یک سمت (در لولایی معمولی)»

«درب های گردان»

یکی از پرکاربردترین محصولات درب اتوماتیک، نوع شیشه ای آن است. از اجزای مهم درب اتوماتیک شیشه ای می توان شیشه سکوریت ،کاور آلومینیوم یا استیل ، اپراتور و کاور پشت دهنده می باشد. از مهم ترین جزء آن اپراتور می باشد که تقریبا بیشترین قیمت را همین اپراتور را دارد.

این درب ها اصولا نفر رو بوده و عملکرد اتوماتیک آنها در بسیاری از اماکن باعث رضایت ارباب رجوع شده و حس خوش آیندی در آنها ایجاد می کند. درب های اتوماتیک شیشه ای مجموع به درب هایی گفته می شود که به صورت هوشمند و اتوماتیک با استفاده از یک ریموت از دور باز یا بسته می شوند. این درب ها به دلیل راحتی در استفاده و امنیت بسیار بالایی که دارند یکی از برترین درب ها می باشند که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این درب ها در ساختمان های مسکونی و اداری ، بیمارستان ها و مراکز درمانی بانکها هتل ها رستوران ها و غیره استفاده می شوند. با استفاده از این درب ها تا 70 درصد از هدر رفتن انرژی جلوگیری می شود و به دلیل استفاده درزگیرهای لاستیکی و مویی بین فریم ها از نفوذ گرد و خاک حشرات و صدا نیز جلوگیری می شود همچنین به دلیل اینکه این درب ها دستگیره ندارند مانع از انتشار میکروب ها و ویروسها و بیماری های واگیر دار می شوند. از امتیاز های درب اتوماتیک شیشه ای سازگار با هر نوع دکوراسیون استهلاک پایین مصرف پایین انرژی حداقل ایجاد صدا کنترل تردد عبور و مرور افراد می توان اشاره کرد

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای به شرح ذیل می باشد:

مرکز کنترل مولد نیروی حرکتی قبل جک بازوها و موتور چشمی ها میکروسوئیچ فلاشر ریموت کنترل پایه ها قفل برقی قفل مکانیکی درب اتوماتیک شیشه ای به سهولت در عملکرد در اماکن بسیار پر تردد استفاده می شود. این نوع درب می تواند به صورت کشویی دو طرفه باز شود.

درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل سهولت در عملکرد در اماکن بسیار پر تردد استفاده می شود. این نوع درب می تواند به صورت کشوئی از همه پرکاربردتر می باشد. این نوع را نسبت به ابعاد و فضایی که دارند به صورت مختلف سفارش می دهند اما استاندارد آن ثابت و 2 لت آن متحرک است. شیشه های این درب ها اصولا سکوریت نشکن و با قطره 10 میلی متر در رنگ های گوناگون می باشد. درب های تلسکوپی در مواردی استفاده می شود که کارفرما نیاز به عرض باز شو بالاتری دارد. به عکس درب اتوماتیک شیشه ای معمول که دارای 4 یا 2 لت تشکیل شده است. در مدل 3 لت یکی از لت ها ثابت در سمت راست و یا چپ قرار می گیرد و 2 لت متحرک هستند برای درب های 6 لت هم به همین منوال است فقط به جای حرکت درب ها به یک طرف به طرفین باز می شود و روبروی دربهای ثابت قرار می گیرند.

در حال حاضر در اکثر مکان های عمومی و انتظامی از درب شیشه ای اتوماتیک به صورت فراوان استفاده شده است دلیل استفاده از آن بهینه سازی مصرف انرژی آسانی در رفت و آمد مسائل بهداشتی و ایمنی عایق کاری ساختمان می باشد که اگر در انتخاب آن دقت کنیم می توانیم تمام موارد گفته شده را داشته باشیم.

درب اتوماتیک شیشه ای نصب بسیار راحتی داشته و نصب انواع مختلف آن به صورت متفاوت می باشد. این درب ضد حریق می باشد و از مقاومت بالایی برخوردار است در صورت رفتن برق جای هیچ نگرانی نیست زیرا در هنگام قطع برق این درب ها به برق اضطراری مجهز

هست

 تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک و به چه دسته هایی تقسیم می شود

 تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی چیست 

درب شیشه ای اتوماتیک زمانی که برای عبور و مرور فضای کمی دارید اما ظرفیت زیاد ، برای راحتی و امکان استفاده درست از فضا باید از درب کشویی شیشه ای استفاده کرد اما بعضی مواقع فضای موجود کمتر از فضای مورد نیاز است به همین دلیل باید سراغ روش های دیگری رفت مدل درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی مانند درب کشویی اتوماتیک ساده عمل می کند با این تفاوت که برای مکان هایی با فضای کمتر استفاده می شود . این نوع درب ها دارای چند مدل مختلف می باشند که ۲ لت ، ۴ لت و … را شامل می شود.

درب اتوماتیک ۴ لت  درب شیشه ای برای مکان هایی استفاده می شود که عرض ورودی مورد نظر برای استفاده از درب کشویی عادی کافی نیست که از ۴ لت کوچک به جای ۲ لت بزرگ استفاده می شود . که در هنگام باز شدن فضایی به اندازه نصف و یا کمتر از درب کشویی ساده ۲ لت لازم دارد.
و درب شیشه ای اتوماتیک لت برای استفاده در مکان های خیلی تنگ تر و با عرض کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و فقط به سمت راست و یا فقط به سمت چپ حرکت می کنند

از این درب ها در مکان های مختلفی مانند بیمارستان ها ، هتل ها ، فروشگاه ها ، مراکز اداری، مراکز تفریحی، بانک ها ، ایستگاه های قطار و … استفاده می شود .




مزیت های درب کشویی شیشهای تلسکوپی :
• مناسب برای فضاهای عبوری کوچک
• بی صدا بودن
• مصرف انرژی کم
• مناسب برای ساختمان ها
• جلوگیری از اتلاف انرژی ساختمان
• راه اندازی کم هزینه
• راحتی استفاده
• مناسب برای محل هایی که به در ورودی عریض احتیاج است اما فضا کافی نیست
• جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار
• کنترل توسط کلید و دارای کنترل تصویری
• قفل سریع توسط یک دکمه
• قابل تجهیز به سیستم های امنیتی در شرایط خروج اضطراری
• دارای سیستم ضد برخورد با افراد
• قابلیت نصب برای درب های تا ارتفاع ۳ متر
• حرکت آرام و روان


 تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

درب شیشه ای با بهره گیری از دانش روز یکی از بهترین تولیدات در حوزه درب های اتوماتیک به شمار می آید، این درب ها بیشتر در بیمارستان ها، بانک ها و… کاربرد دارند، درب اتوماتیک شیشه ای به صورت هوشمند و با استفاده از کنترل از راه دور باز و بسته می شوند، این درب ها قابلیت این را دارند که می توانند به سیستم های کنترل تردد ساختمان متصل شوند و با استفاده از یک ریموت از راه دور باز یا بسته شوند. اولین و مهم ترین برتری این درب ها به انواع دیگر درب ها راحتی استفاده از این درب ها است، برای باز یا بسته کردن این درب ها نیازی به وارد کردن فشار فیزیکی نیست و بدون هیچ فشاری درب اتوماتیک باز یا بسته می شود.

درب شیشه ای اتوماتیک دارای امنیت بسیار بالایی هستند به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند  همچنین این درب های اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن سریع آن باعث صرفه جویی در انرژی می شوند، چرا که مانع ورود هوای گرم یا سرد به داخل یا خارج می شود.

این درب ها بهترین راه کمک به افراد پیر محسوب می شوند همان طور که گفته شد چرا که انان نیازی به وارد آوردن نیروی فیزیکی به درب اتوماتیک برای باز یا بسته شدن درب ندارند.

درب شیشه ای اتوماتیک حتی بدون توجه به مزایای آن جزو درب های بسیار زیبا و شکیل به حساب می آید. امروزه یکی از خدمات مدرن و جدید برخی شرکت های تولیدکننده این درب ها چاپ روی انواع شیشه با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد، معمولا این نوع چاپ به صورت سیلک است و عمده رنگی که در آن استفاده می شود رنگهای سرامیکی و ارگانیک است که به صورت دیجیتالی و با ۱۶ طیف رنگی انجام می شود و دارای کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی است.

درب شیشه ای اتوماتیک در دو سایز پهن و باریک عرضه می شود، همچنین وزن فریم هر متر مربع لت برابر ۲۰ کیلوگرم با فریم باریک و ۲۲۲ کیلوگرم برای فریم پهن می باشد. این نوع درب ها علاوه بر سرعت مناسب در عبور و مرور باعث نوعی خوشامدگویی به مراجعه کنندگان و مشتریان به مکان هایی که از این نوع درب ها استفاده می کنند خواهد شد، همین موضوع اثر مثبتی بر فروش و بازدید از چنین مکان هایی دارد.

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

درب شیشه ای اتوماتیک همچنین از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و ضد حریق نیز می باشد و در مواقع  اضطراری امنیت ساختمان را تامین می کند؛ گرچه این نوع درب با استفاده از نیروی برق کار می کند ولی در هنگام قطع شدن برق جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که این درب ها به برق اضطرای نیز مجهز هستند و در صورت لزوم می توانند برق اضطراری را جایگزین برق اصلی کنند.

درب شیشه ای اتوماتیک نصب بسیار راحتی داشته و از این نظر به مشکلی نمی خورید . البته نصب هر درب شیشه ای اتوماتیک ممکن است به شکل و شیوه ای متفاوت انجام گردد.

درب کشویی اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای تمام گرد چرخشی و گردان یکی از انواع درب های شیشه ای اتوماتیک درب شیشه ای تمام گرد است . از مشخصات درب اتوماتیک تمام گرد اینست که بین فضای  درون و بیرون ارتباطی وجود ندارد ، در مصرف انرژی بهینه است ، از وجود گرد و خاک و صدا پیش گیری می کند.برای رفت و آمد افراد معلول و بچه با لحاظ شدن مکانیزم های کنترلی مناسب است زیرا قابلیت کنترل خودکار سرعت حرکت را دارد و عملکرد درب در کل شبانه روز کنترل می شود و این قابلیت را نیز دارد که از طریق ریموت به شرکتی که آن را ساخته در
مواقعی که باید انرژی سرمایی و گرمایی را صرفه جویی نماییم درب های سه بال بهترین گزینه مورد استفاده هستند که از لحاظ ظاهر خوب و زیبا طراحی شده اند. درب های گردان سه بال از یک شفت در مرکز و ۳ بال که به شفت اتصال دارد

درب های گردان برای معلولان این امکان را در نظر گرفته است که یک کلید داخل آن قرار دارد که با فشار دادن آن حرکت درب را طوری تنظیم می کند که سرعت آن کند شود و معلولین به آسانی رد شوند و قابلیت خروج اضطراری را نیز دارا است.از نظر ظاهری بسیار شیک و در هزینه های مربوط به انرژی به صرفه می باشد. کاور خارجی آن را می توانید با نمای ساختمان هماهنگ نمایید و از لحاظ قیمت نیز به صرفه است و به این دلایل این نوع درب مطلوب ترین انتخاب برای
درب های ۴ بال نیز مانند درب های اتوماتیک گردان ۳ بال هستند و در زمانهایی که باید در انرژی سرمایی و گرمایی صرفه جویی شود مهم است.حرکت افراد در این نوع درب ها با یک شفت در مرکز و ۴ باله که به شفت اتصال دارد و فرقی که بین درب های سه بال و ۴ بال است در تقسیم بندی فضای داخل و تعداد باله ها می باشد.و ۴ باله ها برای قطرهای بزرگ مصرف می شوند. در شرایط معمولی باله ها دور محور شفت دوران می کنند و انسان ها از یک طرف وارد قسمت میانی می شوند و با حرکت چرخشی درب از قسمت دیگر بیرون می روند.

 درب شیشه ای اتوماتیک بیمارستانی چیست و چه مزایایی دارد

نصب درب شیشه ای بیمارستانی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی باعث افزایش بهداشت محیطی می شود از جمله می توان عدم تماس و ارتباط دست مراجعین با درب را اشاره کرد . استفاده از درب های اتوماتیک بیمارستانی که در اتاق های عمل آزمایشگاه ها و مراکز پژوهشی استفاده می شود باعث تسهیل در رفت و آمد برانکاردها جلوگیری از ورود اشعه ایکس صرفه جویی در مصرف انرژی و زیبایی محیط می شود

مناسب برای استفاده در:

اتاق جراحی – اتاق رادیولوژی – اتاق های ایزوله – مراکز توانبخشی – مراکز جراحی محدود،پزشکان، دندانپزشکان – دیگر بخش ها -صنایع داروسازی – محیط های ایزوله شده در برابر صدا و اتاقهای ضبط -آزمایش های الکترونیکی – آزمایشهای آنالیز و تجزیه (دارویی و بخش شیمیایی) -جابجایی دربها با لنگه های سنگین و خاص

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

درب شیشه ای تلسکوپی را بطور کلی می توان نوع پیشرفته تری از درب شیشه ای کشویی دانست. در واقع در درب شیشه ای کشویی یک لته متحرک در هر ظرف از دب شیشه ای وجود دارد یعنی عابر در جلوی خود یک یا دو لته درب می بیند که به طرفین می رود ولی درب شیشه ای تلسکوپی عابر در هر سمت دو لته درب می بیند که به دو طرف متحرک هستند بنابراین درب شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول حداقل از شش قسمت یا لته درب تشکیل می شود. معمولا یکی از لته ها در سمت راست و لته دیگر در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار می گیرد و دو لته در سمت راست روی لته ثابت راست و دو لته در سمت چپ روی لته ثابت چپ متحرک هستند.

روال باز شدن درب شیشه ای تلسکوپی نیز بدین صورت است که درب بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب شیشه ای، لته متحرک اول که در مرکز ورودی قرار گرفته است حرکت کرده و روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی لته ثابت حرکت کرده و جمع می شوند و طبق این روال ، ورودی برای رفت و آمد افراد باز میشود.

توجه داشته باشید که تفاوت عمده درب شیشه ای تلسکوپی با درب شیشه ای کشویی در این است که دو سوم از عرض ورودی می تواند مورد استفاده برای عبور و مرور قرار گیرد که این خود مزیتی است که باعث می شود این نوع درب برای ساختمانهایی که نیاز به ورودی بیشتر برای عبور افراد و بار دارند مناسب تر باشد. لازم بذکر است که درب شیشه ای تلسکوپی می تواند به صورت سه لته نیز نصب گردد. در این حالت یک لته ثابت است و در یک سمت ورودی (راست یا چپ) نصب شده و دو لته دیگر متحرک بوده و هر دو به یک سمت و روی این لته ثابت جمع می شوند به این نوع از درب اصطلاحا درب شیشه ای تلسکوپی یک طرفه گویند.

البته مانند دیگر انواع درب شیشه ای طبعا درب شیشه ای تلسکوپی هم داری منبع برق اضطراری می باشد که در هنگام قطع برق مورد استفاده قرار میگیرد و در هنگام قطعی برق، عبور و مرور از آن را امکان پذیر می نماید.


 انواع درب اتوماتیک و خدمات انواع درب ها 


درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی قابلیت کار در حالت های مختلفی را دارد که عبارتند از: حالت تمام باز، حالت تمام بسته ( قفل )، حالت نیمه باز، حالت اتوماتیک و حالت حرکت یکطرفه دارن.

درب شیشه ای تلسکوپی در حالت تمام باز طوری است که تمام مسیر را برای ورود و یا خروج افراد باز می نماید

درب شیشه ای تلسکوپی در حالت بسته یا قفل در حالتی استفاده می شود که عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی نیاز نمی باشد و لازم است که در این ساعات درب قفل باشد و سپس با تنظیم مجدد آن در شیشه ای بصورت قفل باقی می ماند.

درب شیشه ای تلسکوپی در حالت نیمه باز مانند دیگر انواع درب ، یک حالت بسیار مناسب برای جلوگیری از هدر رفت انرژی ساختمان می باشد زیرا در این حالت می توانید درب را بصورتی تنظیم کنید که با تشخیص حرکت و یا وزن توسط سنسور درب شیشه ای ، فقط نیمی از ورودی درب باز گردد و بنابراین با باز و بسته شدن درب از اتلاف انرژی ساختمان جلوگیری گردد.درب شیشه ای تلسکوپی در حالت حرکت اتوماتیک نیز در واقع همین حرکت معمول و عادی درب شیشه ای است و در واقع حرکت یکطرفه برای کنترل عبور و مرور از یک سمت می باشد و نحوه کار آن اینطوری است که ورود تنها از سمت ورودی و یا سمت خروجی صورت میگیرد و سنسور بخش ورود و یا بخش خروج غیر فعال می شود و بدین ترتیب عبور تنها از یک سمت درب شیشه ای امکان پذیر می باشد.


درب شیشه ای اتوماتیک چرخشی چیست و چه مزایایی دارد

یکی از زیباترین نوع درب ها و یکی از پیچیده ترین سیستم های درب اتوماتیک درب چرخشی اتوماتیک می باشد. این نوع دربها ی اتوماتیک شیشه ای بیشتر در مکان هایی به کار گرفته می شوند که به علت محدودیت در عرض، امکان نصب دیگر دربهای اتوماتیک وجود نداشته باشد. می توان از این سیستم به صورت یک لنگه و یا دو لنگه به کار گرفت. اپراتور این دربها طوری طراحی گردیده که نیازی به تعویض درب ندارد و قابل نصب بر روی هر نوع درب لولایی می باشند. قابل ذکر است که حالت چرخشی و کشویی بودن این درب ها به صورت هم زمان عمل نمی کند. بلکه به صورت نوبتی عمل می کند یعنی یک بار درب به صورت کشویی باز خواهد شد و لحظاتی بعد به صورت چرخشی عمل خواهد کرد. تعداد دفعات باز شدن به صورت چرخشی و کشویی قابل تنظیم است و حتی می توان از یکی از حالت های باز و بسته شدن استفاده نمود.ایجاد جلوه ای بی نظیر و زیبا در نمای ورودی از ویژگی های استفاده از درب اتوماتیک چرخشی می باشد. استفاده از این نوع  دربها برای مکان های پر تردد پیشنهاد نمی گردد. بیشتر در مکان های خاص مانند اتاق سرور، اتاق مدیریت، اتاق عمل، طلافروشی ها و غیره با ترکیب سیستم های کنترل تردد، شرایط بهتری را برای کنترل رفت و آمد محیا می کند.

موارد و کاربرد  استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای چرخشی

موارد و کاربرد  استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای چرخشی
۱٫    درب ورودی اتاق مدیران و اتاق کنفرانس ها
۲٫    درب  ورودی فروشگاه های طلا و جواهر
۳٫    درب ورودی شرکت ها، ادارات و …

۴    درب ورودی اتاق سرور و دیتاسنترها

  1. تمامی بخش های اداری تجاری و … که در هنگام تردد می بایست کنترل و امنیت اعمال گردد.


از ویژگی های منحصر به فرد  این محصول به شرح زیر می باشد:

  1. مجهز به بهترین و پرقدرت ترین موتور درب اتوماتیک دنیا ، محصول دانکر آلمان با ۵ سال گارانتی

  2. مجهز به هنگرهای ضد سایش برای  طول عمر هرچه بیشتر پکیج

  3. سامانه کاملا هوشمند درب شیشه ای

  4. تجهیز به فرایندی  کاملا مدولار

  5. سرعت بسیار بالا و قابلیت  تنظیم در باز و بسته شدن

  6. مجهز به شارژر و باطری برای  استفاده در زمان قطع برق تا بیش از ۳۰۰ مرتبه

  7. برخورداری از  Encoderدر موتور،امنیت بیشترکاربر در هنگام برخورد ناخواسته با درب اتوماتیک

  8. بی نیاز از استابلایزرو مقاوم در نوسانات برق شهر

  9. تجهیز به کاور دوطرفه سامانه درب اتومات شیشه ای

  10. اتصال به قفل الکتریکی دولنگه برای  ایجاد  امنیت بیشتر

  11. مجهز به سنسورهای مایکروویو برای شناسایی از جهت روبه رو با برخورداری از  زاویه دید تا ارتفاع ۴ متر و ۳ متر عرض  (قابل تنظیم)

  12. طراحی شکیل با کمترین  اشغال فضا برای  نصب سامانه در اتوماتیک شیشه ای

  13. طراحی شده برای  تمامی مکان ها از جمله نقاط  پررفت و آمد  از قبیل فرودگاه ها، مراکز تجاری و اداری، بیمارستان ها هتل ها و…

  14. تولید قطعات با بهره از بهترین و مقاوم ترین مواد اولیه مطابق با استانداردهای جهانیو تکنولوژی روز دنیا

  15. دارای ظاهری زیبا و سازگار با هر نوع دکوراسیون

  16. امکان نصب انواع سیستم های کنترل تردد وBMS

  17. امکان اجرا با انواع فریم های باریک و پهن

  18. جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی محیط


درب اتوماتیک شیشه ای  خطی یا درب شیشه ای کشویی نوع کلاسیک درب شیشه ای اتوماتیک است که نتیجه چندین دهه تجربه و آزمون و خطاست. این درب ها با بهره گیری از فن آوری و اصولی مبتکرانه ای طراحی شده و با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده اند.
درب اتوماتیک خطی یا درب کشویی اتوماتیک به دلیل سهولت در عملکرد، در اماکن پرتردد استفاده می گردد. این درب می تواند به صورت کشویی دو طرفه باز شود. در این حالت درب دارای ۴ لنگه خواهد بود: دو لنگه که در طرفین قرار می گیرند و ثابت اند و دو لنگه دیگر که در بخش میانی آن قرار گرفته اند. بعد از تشخیص حرکت و یا وزن توسط حسگر قرار گرفته بر روی درب، دو لنگه میانی به طرفین حرکت می کنند و ورودی باز می گردد. درب اتوماتیک  درب شیشه ای خطی یا کشویی که شامل ۴ قسمت می شود می تواند ورودی به عرض ۰٫۷ تا ۳٫۸ متر ایجاد کند.

در نوع دیگری از درب های شیشه ای اتوماتیک، درب دارای دو لنگه می باشد. یکی از این لنگه ها ثابت و دیگری متحرک است. با تشخیص وزن یا حرکت توسط سنسور، لنگه متحرک، به روی لنگه ثابت جمع می گردد و باعث باز شدن ورودی می شود. این لنگه ثابت می تواند در سمت راست و یا چپ ورودی قرار گیرد. درب اتوماتیک خطی یا کشویی دو لنگه می تواند ورودی به عرض ۰٫۷ تا ۲٫۲ متر ایجاد نماید.

با توجه به شرایط گفته شده، واضح است که درب اتوماتیک خطی برای مکان هایی مناسب است که از فضای جانبی کافی برخوردار باشند؛ چرا که با قرار دهی درب به روی ورودی، حداقل ۵۰ درصد آن برای نصب لنگه ثابت درب استفاده می گردد و با باز شدن درب تنها نیمی از ورودی برای رفت و آمد قابل استفاده خواهد بود. بنابراین لازم است قبل از اقدام به نصب درب اتوماتیک شیشه ای به شرایط موجود توجه نمود.

قابلیت اتصال درب اتوماتیک

این نوع درب ها به طرزی ظریف و زیبا و البته به سادگی علاوه بر سهولت در انجام کار، ورودی ساختمان را مدرن و جذاب می سازند. از دلایل استفاده از این درب ها می توان به سهولت در عبور و مرور، کاهش تلفات انرژی، امکان کنترل رفت و آمد ها (با استفاده از دستگاه های کارت خوان و تشخیص اثر انگشت) و… اشاره نمود.

اتصال درب کشویی شیشه ای به دستگاههای کارتخوان و یا حضور غیاب این امکان را فراهم می آورد تا ورودی و خروجی را کاملا کنترل کرد و افراد مجاز بتوانند به ساختمان ورود نمایند. این دربهای شیشه ای اتوماتیک به راحتی می تواند با دستگاههای حضوروغیاب اثر انگشتی، کارتی و یا تشخیص چهره انطباق پذیر می باشد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

کمپانی های زیادی سازنده اپراتور و یا همان موتور درب اتوماتیک شیشه ای می باشند.شرکتهایی آلمانی، ایتالیایی و حتی اسپانیایی در رده محصولات با قیمت بالا فعالیت دارند و محصولات با کیفیت و دارای استانداردهای جهانی تولید کرده و معمولا این اپراتورهای درب شیشه ای برای مکانهای معتبر و پر تردد مانند بانکها، موسسات دولتی، بیمارستانها استفاده می گردد.

نوع ارزان قیمت تر  اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک ساخت کشورهای چین و تایوان می باشد که معمولا برای اماکن با تردد بالا اما نه نامحدود استفاده می شوند.نکته جالب در مورد این نوع اپراتورها این است که امکانات و لوازم جانبی کاملی دارند و تقریبا همراه با پک اپراتور ، قفل و حتی باطری برق اضطراری هم موجود می باشد. معمولا اپراتورهای ارزان قیمت تر برای شرکتها، سوپر مارکتها و فروشگاهها کاربرد دارد.

فریم (آلومینیومی)درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک با فریم هایآلومینیوم ساخته می شوند.نوع به هم پیوستن فریم ها فارسی بر بوده و در دو سایز ۴ سانتیمتر و ۸ سانتیمتر  قابل سفارش می باشد. این دو اندازه جهت زیبایی کار و محدودیتهای نصب در نظر گرفته شده است.

رنگ فریم ها نیز قابل انتخاب می باشد اما اگر از رنگ استاندارد که در طیف نقره ای قرار دارد استفاده گردد، رنگها آنادایز شده و در صورت خط افتادن بر روی فریم، رنگ همچنان ثابت می ماند.خصوصیات رنگ آنادایز در زیر  ذکر شده است:

فرایندی که با شکل گیری یک لایه نازک اکسیدی بر روی قطعات آلومینیوم باعث افزایش توان و مقاومت در برابر خوردگی ایجاد نماید ونمای تزئینی و تغییر بعضی از خصوصیات فیزیکی آنها می‌شود آنودایزینگ اطلاق می‌شود. مکانیزم‌های عمل بدین گونه است که جریان مستقیم الکترسیته از مایع الکترولیت مناسبی می‌گذرد که در آن آلومینیوم آنده بوده و فلز مناسب دیگری کاتد می‌باشد. در این صورت بر سطح آلومینیوم لایه نازکی از اکسید ایجاد می‌شود که ضخامت آن به عوامل گوناگونی وابسته است.

آلومینیوم در شرایط عادی نیز اکسیدی می‌شود بطوری که در مجاورت هوا و بطور معمول لایه‌ای از اکسید به ضخامت ٪۱ میکرون وبه صورت غیر متخلخل بر روی سطوح قطعات آلومینیومی شکل می‌گردد که وظیفه محفاظت از سطح فلز را در محیط بر عهده دارد اما برتری و مزیت اکسید ایجاد شده در روش آندایرینگ نسبت به شرایط طبیعی مقاومت بالاتر آن درمقابل خوردگی است.

مزایای استفاده از آنادایز:

افزایش مقاومت در آلومینیوم برابر خوردگی: پوشش اکسیدی – آندی سیل شده آلومینیوم باعث محافظت فلز در برابر عوامل خورنده جوی و نمکها می شودد. افزایش قدرت چسبندگی رنگها در آلومینیوم: لایه اکسیدی – آندی باعث به وجود آمدن سطح فعال شیمیایی می‌شود زمینه و بستر مناسبی راجهت رنگ آمیزی ایجاد می‌کند.

درب های اتوماتیک  شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان ؛ ایجاد شرایط آب و هوایی مناسب

آیا یک فروشنده در نزدیکی درگاه ورودی ساختمان کار می کند؟ آیا یک سالن انتظار یا سراسرایی بدون عوامل نا مطلوب محیطی و عوامل ناخواسته آب و هوایی می خواهید؟ چیزی که در این موارد لازم دارید دمای هوای دلپذیر و یکنواختی می باشد که ایجاد آب و هوایی مناسب و مطلوب را در دااخل ساختمان ایجاد کند درب های اتوماتیک شیشه ای گردان به برآورده کردن این نیاز ها می پردارد و به شما در اداره کردن آب و هوای مطلوب و کار آمد در ساختمان کمک می کند بدین صورت که هوای تمیز و تر و تازه در داخل ساختمان باقی می ماند و سرو صدا و آلودگی های هوا مانند آلودگی ناشی از اگزوز ماشین و باد در بیرون از ساختمان می ماند.درب اتوماتیک شیشه ای گردان ؛ ایمنیدر این درب ها به دلیل هماهنگی و همکاری بهینه ویژگی های امنیتی مختلفی که در داخل سیستم درب اتوماتیک قرار داده می شود ایمنی مورد نیاز به خوبی تأمین می گردد.از جمله آن ها می توان بخش محرکه دارای قدرت بالای ترمز دینامیکی ویژگی امنیتی آگاهی دهنده و زوایای گرد شده در تمامی نواحی پر خطر درب نام برد. درب های اتوماتیک شیشه ای گردان به فراخور مدل تجهیزات ایمنی لازم در مواقع اضطراری مانند دکمه های توقف اضطراری و دکمه هایی برای از کار انداختن درب اتوماتیک در شرایط اضطراری و امنیتی فشار عمودی یا افقی و نیز محافظت از ساختمان با استفاده از شناسایی از اثر انگشت. حس گرهای موجود برروی لت های درب حرکت آرام اشخاص و موانع را به خوبی تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک سرعت حرکت درب را تنظیم می کند.





 درب اتوماتیک شیشه ای گردان ؛ شرایط اضطراری

سیستم باز کردن درب در شرایط اضطراری به صورت مکانیکی یعنی سیستم  break out system  بدین صورت عمل می کند که با یک نیروی معین قابل تنظیم درب را باز می کند و به طور اتوماتیک چرخش درب را متوقف می کند. هم چنین لت های درب می توانند به طور ثابت در وضعیت باز قرار داده شوند. برگشتن به حالت عملیات نرمال به صورت دستی تنظیم می شود.درب های شیشه ای گردان شامل سه دسته هستندرب های شیشه ای گردان که با فشار دادن درب به طور دستی حرکت می کنند.درب شیشه ای گردان اتوماتیک که وقتی با ملایمت ضربه ای به آن ها وارد شود به طور اتوماتیک شروع به حرکت می کنند.

و درب های شیشه ای گردان تمام اتوماتیک که عملیات آن ها به طور کامل توسط حس گر ها کنترل می گردد و در اثر تشخیص حرکت اشخاص به وسیله حس گر ها به طور اتوماتیک حرکت می کند انواع مختلفدرب های اتوماتیک شیشه ای گرداساده ترین آن ها می تواند با سه لت گردان ساخته شود. طرز عمل آن بدین صورت است که رادار های حرکتی نصب شده بر روی طاقه های بالایی هر یک از لت ها نزدیک شدن اشخاص به درب را تشخیص می دهد و پیام لازم را به موتور سیستم مخابره می کند تا درب را بچرخاند.نوع دیگری می تواند با آرایش فضایی ۳ یا ۴ لت ساخته شود به طوری که یک هسته مرکزی شیشه ای به صورت یک ویترین شیشه ای در مرکز لت ها قرار داده شود این مدل ویترین دار می تواند یک موضوع یا هر چیزی که شما بخواهید در معرض نمایش عموم قرار دهد.این ویترین می تواند برای تبلیغات آگهی دادن و نمایاندن اهداف و نیات خخاص بسته و به خواست شما مورد استفاده قرار گیردگاهی درب های  اتوماتیک شیشه ای گردان می توانند ازاسلایدی ) نیز ساخته شوند.

بدین ترتیب شما می توانید بین استفاده از درب اتوماتیک گردان یا استفاده از درب کشویی بسته به احتیاجات مربوطه که می تواند تحت شرایط آب و هوای یا شرایط عبور و مرور می باشد حق انتخاب داسته باشید.این نوع از درب های اتوماتیک گردان برای جریان ترافیک بالا مانند هتل ها فرودگاه ها، بیمارستان ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای نیز در  مکان هایی که چرخ خرید اثاثیه و وسایل بزرگ و یا صندلی چرخ دار استفاده می شود بسیار مناسب می باشد.

طراحی منحصر به فرد آن ها بیشترین فضای خالی ممکن در باز شدن درب جهت فرار کردن در موارد اضطراری و یا اجازه عبور وسایل بزرگ مانند تجهیزات و ماشین های شستشو و ماشین ها را نیز فراهم می کندنوع دیگری ادرب های اتوماتیک گردنیز وجود دارد که شامل ۲ درب گردان می باشد که به وسیله یک درگاه به هم متصل شده اند.هر یک از این درب های دو قلو شامل دو لت می باشد که لت های  یک درب با لت های درب دیگری در نحوه چرخش خود طوری با هم هماهنگ شده اند که با اندازه ۹۰۰ درجه در خلاف جهت یکدیگر بچرخند.

این نوع یکی از مقرون به صرفه ترین درب های گردان می باشد بر حسب انرژی که مصرف می کند و نیز بر حسب انرژی ای که ذخیره می کند.چیدمان دو لت در هر یک از درب های دو قلو این امکان را ایجاد می کند که درب حول یک محور مستقیم بچرخد. این سیستم به آسانی برای مواردی که صندلی چرخدار و یا اسیای بزرگ دیگر استفاده می کنند به کار می رود و نیز برای فرودگاه ها ایستگاه های قطار و مترو  و بیمارستان ها و سوپر مارکت های زنجیره ای و مراکز خرید به خوبی قابل استفاده می باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا زاویه دار چیست

درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی مثلثی به دلیل طراحی زیبا و هوشمندانه این نوع درب های شیشه ای  به ورودی ها و نمای بیرونی ساختمان ها تأثیر  العاده ای را می بخشند. طراحی آن ها از ترکیب زیبایی برجسته و موثر و قابل توجه آن ها با تکنولوژی معتبر و قابل اطمینان آن ها می باشد که ظاهری فوق العاده به همراه آسایش خاطر را به شما هدیه می دهد.از این درب ها در ورودی ساختمان ها مراکز خرید و نمایشگاه های کالا و …. استفاده  می شود.

عملکرد درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا زاویه دار مشابه دیگر درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی می باشد اما با این تفاوت  که به صورت مثلثی با در نظر گرفتن زاویه خاصی طراحی می شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی ( زاویه دار ) در عین حال که فضای کمی را اشغال می کنند وقتی باز می شوند عرض وسیع و زیادی از ورودی را برای شما ایجاد می کنند.نحوه باز و بسته شدن این درب های اتوماتیک مانند درب کشویی با لغزیدن لت های درب به کناره ها می باشد. درب های اتوماتیک مثلثی بسته به معماری ساختمان می توانند به داخل ساختمان یا به سمت بیرون ورودی ساختمان زاویه دار باشد و ایجاد تمامی زوایا امکان پذیر است،( ۹۰ تا ۲۷۰۰ درجه ) و هیچ محدودیتی در اندازه زاویه درب وجود ندارد(چشم سوم درب اتوماتیک.

درب اسلایدینگ اتوماتیک ( درب کشویی اتوماتیک )- چشم سوم درب اتوماتیک –

اولین و ساده ترین و پر مصرف ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یا همان درب اتوماتیک شیشه ای کشویی می باشد .

درب اسلایدینگ نوعی از درب اتوماتیک شیشه ای است که به صورت اسلاید بازوبسته می شود و به درب کشویی اتوماتیک و درب اسلایدینگ نیز شهرت دارد . از این درب که با عنوان درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نیز یاد می کشویی بیشتر به دلیل حالت کشویی باز شدن آن است.

انواع درب اسلایدینگ به شرح زیر می باشد :

درب اسلایدینگ ۴ لنگه یا ۴ لت :

درب اسلایدینگ ۴ لنگه متداولترین نوع دربهای اتوماتیک شیشه ای می باشد به طوری که اکثر مردم عادی تصور می کنند که دربهای اتوماتیک فقط به صورت ۴ لنگه و از مدل کشویی وجود دارد زیرا در تمامی مکانها فقط از این مدل درب اسلایدینگ دیده اند و مدلهای دیگر درب اتوماتیک را ندیده اند .

درب اتوماتیک ۴ لنگه دارای ۲ لنگه ثابت و ۲ لنگه متحرک می باشد که لنگه های متحرک بر روی لنگه های ثابت حرکت می کنند .

استفاده از درب های اتوماتیک اسلایدینگ شیشه ای در مکان های مختلف همچون فرودگاه ها، هتل ها، فروشگاه ها، ادارات، مراکز خرید، بانک ها و ورودی انواع ساختمان ها رواج بسیاری یافته است .

درب کشویی  درب اسلایدینگ بصورت یک لنگه و یا دولنگه با انواع فریم ها و انواع سیستم های فعال کننده قابل ارائه می باشند .

درب های کشویی ساده ، متداول ترین و مقرون به صرفه ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که اُپراتور ( قسمت اصلی درب اتوماتیک ) در بالای دهنه درب ، لنگه و یا لنگه های شیشه ای را روی دیوار و یا لنگه ثابت در طرفین قرار می گیرند . این نوع درب عمدتاً با فریم باریک و یا پهن عرضه شده و به اندازه نیمی از فضای ورودی شما ، بازشو خواهد داشت.

البته در شرایطی که لنگه های متحرک بر روی دیوار طرفین درب ، حرکت کنند ، قابلیت باز شدن تمامی عرض دهنه ، فراهم خواهد بود .

درب اسلایدینگ بصورت یک لنگه و یا دولنگه با انواع فریم ها و انواع سیستم های فعال کننده قابل ارائه می باشند.

درب کشویی و درب اسلایدینگ پُر مصرف ترین و پُ طرفدارترین درب اتوماتیک در بین دیگر دربهای اتوماتیک می باشد و حدود ۹۰ درصد خرید مشتریان از همین مدل می باشد و ده درصد دیگر را از درب اتوماتیک با مدلهای دیگر خواهد بود و یکی از دلایل انتخاب درب کشویی اتوماتیک توسط مشتریان ، مربوط به شکل ظاهری و نحوه باز شدن آنها می باشد .

درب اسلایدینگ ۲ لنگه یا ۲ لت ( دو لنگه متحرک ) : 

درب اسلایدینگ دو لنگه یا دولت  از همان مدل درب اسلایدینگ می باشد ، با این تفاوت که در این مدل درب دیگرشیشه یا لنگه یا همان لت ثابت رانداریم و این دو لنگه درب فقط متحرک می باشد و بر روی دیوار دو طرف و یا بر روی ستون دو طرف و یا اصلا بر روی یک فضای آزاد باز می شود یعنی همه مشخصات آن شبیه یک درب ۴ لنگه است با این تفاوت که دو لنگه ثابت در درب اتوماتیک دو لنگه کشویی وجود ندارد و این مدل برای مکانهایی مناسب است که کارفرما می خواهد کل دهنه را بازشو داشته باشد و نیز از داخل ساختمان و در دو طرف دهنه درب نیز فضا جهت حرکت لنگه های متحرک دارد .

درب اسلایدینگ ۲ لنگه یا ۲ لت ( یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک ) : 

درب اسلایدینگ دو لنگه یا دولت  از همان مدل درب اسلایدینگ می باشد ، با این تفاوت که در این مدل درب اتوماتیک کشویی یک لنگه درب به صورت ثابت و یک لنگه درب به صورت متحرک می باشد .

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک برای مکانهایی مناسب است که کارفرما می خواهد دهنه درب بر حسب نیاز خود به دو قسمت مساوی تقسیم شود و بازشو نصف دهنه برای او کافی می باشد و در این حالت لنگه متحرک درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ بر روی لنگه ثابت آن حرکت می کند.





درب اسلایدینگ یک لنگه یا تک لت  ( یک لنگه متحرک ) : 

درب اسلایدینگ کشویی یک لنگه یا همان تک لت از همان خانواده دربهای کشویی اسلایدینگ می باشد با این تفاوت که در دربهای اتوماتیک تک لنگه فقط یک لنگه متحرک وجود دارد وهمان یک لنگه حرکت می کند و باز و بسته می شود و می بایست فضای مناسب و کافی جهت حرکت این لنگه درب کشویی اتوماتیک در سمت چپ یا راست دهنه وجود داشته باشد .

درب اتوماتیک تلسکوپی

استفاده از درب های اتوماتیک در مکان های مختلف همچون فرودگاه ها، هتل ها، فروشگاه ها، ادارات، مراکز خرید، بانک ها و ورودی انواع ساختمان ها رواج بسیاری یافته است. درب اتوماتیک تلسکوپی از جمله دربهای اتوماتیکی می باشد که به خاطر قابلیت آن در ایجاد ورودی و عرض بازشوی بیشتردر یک دهنه ، مورد توجه بسیاری از پیمانکاران و مهندسان طراح و طراحان داخلی می باشد.

یک درب اتوماتیک تلسکوپی رکورد سوئیس ، به طور معمول و در حالت عادی دارای ۶ لنگه یا به اصطلاح ۶ لت می باشد که ۴ لنگه آن به صورت متحرک و ۲ لنگه آن به صورت ثابت خواهد بود که می توان گفت ، این مدل از درب اتوماتیک حدود ۷۰ درصد عرض دهنه را بازشو خواهد داشت .

درب اتوماتیک تلسکوپی رکورد سوئیس به جز حالت ۶ لت ، در طرحها و شکلهای دیگری نیز به صورتهای ۳ لنگه و ۲ لنگه نیز اجرا می شود که به آن درب اتوماتیک تلسکوپی یک طرفه گفته می شود .

فرق درب اتوماتیک تلسکوپی و درب اتوماتیک اسلایدینگ به این صورت می باشد که حالت کارکرد درب اتوماتیک اسلایدینگ به شکلی است که هر دو لنگه متحرک روبروی هم بسته و به اصطلاح به یکدیگر چفت میشود ، ولی در دربهای اتوماتیک تلسکوپی ، لنگه های متحرک بر روی یکدیگر حرکت می کنند و در زمان بازشدن درب تلسکوپی ، لنگه های متحرک بر روی لنگه ثابت جمع می شوند.

درب های تلسکوپی علاوه بر دارا بودن تمامی مزایای درب های کشویی ساده ، فضای ورودی وسیع تری ایجاد می نمایند چون تنها یک سوم از پهنای ورودی به لنگه های ثابت اختصاص پیدا می کند.

درب اتوماتیک کرو ( درب اتوماتیک نیم گرد)

درب اتوماتیک کرو یا همان درب اتوماتیک نیم گرد یا درب قوسی یکی از مدلهای درب اتوماتیک است که جهت مکانهایی دارای قوس یا انحنا و یا به صورت مورب می باشد استفاده می شود .

درب اتوماتیک کرو تفاوتهای زیادی با دربهای اسلایدینگ اتوماتیک و دربهای تلسکوپی اتوماتیک دارد.

در مدلهای دربهای اتوماتیک کرو کلیه شیشه ها و فریم ها می بایست به اندازه دلخواه و به اندازه مورد نیاز دهنه نورد شود.

ریل درب اتوماتیک کرو نیز می بایست به اندازه مورد نیاز دهنه نورد شود . معمولا دربهای اتوماتیک کرو جهت مکانهایی استفاده می شود که شکل ساختمان یا نمای اصلی ساختمان به صورت کرو یا نیم گرد باشد و زیبایی آن در این حالت مشخص می شود .

در بعضی موارد دربهای اتوماتیک کرو یا همان دربهای قوسی شکل را به صورت یک استوانه کامل و با استفاده از دو سیستم درب اتوماتیک کرو نصب می نماید .

درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی دایره ای – کرو دو طرفه :

این درب ها ی اتوماتیک راه حلی مناسب برای سازه هایی است که مایلند زیبایی و سهولت تردد همراه با شاخص بودن ورودی ساختمان خود را همراه هم داشته باشند. این درب ها معمولا از ۲ نیم دایره تشکیل می گردند که با هم تشکیل یک دایره را می دهند . درب های دایره ای با ایجاد یک فضای ایزوله ازتبادل هوای داخل و خارج ساختمان جلوگیری میکنند و جهت صرفه جویی در انرژی نیز راه حل بسیار ایده آلی بشمار می آیند.

 درب های اتوماتیک شیشه ای منحنی کشویی  – کرو یک طرفه:

این درب های اتوماتیک با انحناهای مختلف و منطبق بر ظاهر سازه و معماری ساختمان و با بهره گیری از مکانیزم کشویی همواره به عنوان یکی از انتخاب های آرشیتکت ها و معماران خلاق محسوب می گردد. در این درب ها دو لنگه شیشه منحنی متحرک بر روی ۲ شیشه منحنی ثابت به صورت کشویی به حرکت در می آیند

( درب اتوماتیک اتوبوسی )

درب اتوماتیک فولدینگ یا همان درب اتوماتیک فولدینگ ، یکی از خاص ترین و نیز گرانترین مدل دربهای اتوماتیک می باشد. درب اتوماتیک فولدینگ برای مکانهایی استفاده می شود که کارفرما یا مشتری و در حقیقت مسئول آن محل در ساختمان خود یک دهنه با عرض بسیار کم مانند ۱۳۰ سانتیمتر تا دو متر را دارد و نیز به تمامی این فضا و یا حداقل به هشتاد و پنج درصد این فضا نیاز دارد و هیچ راه حل دیگری نیز برای وی باقی نمانده است یعنی نه بر روی دیوارهای جانبی فضایی جهت حرکت لتهای متحرک دارد و نه می تواند دهنه را تخریب کند ، پس گزینه آخر و راه حل پایانی در این دهنه ها استفاده ازدرب اتوماتیک فولدینگ می باشد .

طرز کار دربهای اتوماتیک فولدینگ شبیه دربهای اتوبوس می باشد ولی بسیار شکیل تر و زیباتر باز و بسته می شودو در کناره های دهنه نیز فضای بسیار کمتری را اشغال می نماید .

دربهای اتوماتیک فولدینگ نزدیک به نود درصد عرض دهنه را بازشوی مفید میدهد .درب فولدینگ به صورت پک کامل از سوئیس وارد می شود و حتی فریمهای آن نیز همراه با سیستم درب فولدینگ از سوئیس وارد می شود .

فریمهای درب اتوماتیک فولدینگ برحسب اندازه مورد نیاز دهنه برش می خورد و سپس رنگ می شود .

یکی از شرکتهای معروف و قدیمی تولید کننده درب اتوماتیک فولدینگ شرکت رکورد سوئیس می باشد که از سالهای گذشته تعداد بسیاری از سیستمهای درب اتوماتیک فولدینگ خود را در تهران نصب نموده است .

درب اتوماتیک فولدینگ دارای تردد بسیار بالایی می باشد و یکی از پر تردد ترین درب اسلایدینگ می باشد .

تعمیردرب اتوماتیک پارکینگی را می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود :

1.درب اتوماتیک بازویی یا درب اتوماتیک لولایی
2.درب اتوماتیک کشویی یا درب اتوماتیک ریلی

تعمیردرب اتوماتیک بازویی یا درب اتوماتیک لولایی :

اپراتور درب اتوماتیک لولایی یا بازویی برای دربهای پارکینگی که به دو کناره لولا شده اند و با چرخیدن حول محور لولایی به سمت داخل یا خارج باز و بسته می شوند مورد استفاده قرار میگیرد.

 تعمیردرب اتوماتیک کشویی یا درب اتوماتیک ریلی :

اپراتور درب اتوماتیک کشویی برای دربهای پارکینگی که به صورت کشویی بر روی یک ریل می لغزد مورد استفاده قرار می گیرد.

 تعمیردرب اتوماتیک پارکینگی را می توان به دو دسته دیگر هم تقسیم بندی :

1.درب اتوماتیک هیدرولیک
2.درب اتوماتیک الکترومکانیک

 تعمیردرب اتوماتیک الکترومکانیک :

اساس کار جک برقی اتوماتیک الکترومکانیکی یا گیربوکسی براساس موتور و چرخ دنده می باشد که بیشترین استفاده را در پارکینگ های منازل شخصی دارد.

 تعمیردرب اتوماتیک هیدرولیک :

دربهای اتوماتیک هیدرولیکی با فشار روغن کار می کنند همین امر باعث می شود این جک ها بدون اصطحکاک و بی صدا باشند و طول عمر آنها افزایش پیدا کند و نسبت به دربهای اتوماتیک الکترومکانیک کمتر به سرویس نیاز داشته باشند.جک پارکینگی هیدرولیک برای مکان هایی با تردد بالا یا درب های بسیار سنگین مثل درب کارگاه ها و کارخانه ها کاربرد دارد اما هزینه بالا تر آنها نسب به جک های الکترومکانیک را می توان جز نقاط ضعف آنها در نظر گرفت.

برای انتخاب درب اتوماتیک لولایی باید به نکات زیر باید توجه کرد :

عرض هر لنگه درب
میزان تردد
وزن هر لنگه درب

برای انتخاب درب اتوماتیک کشویی باید به نکات زیر باید توجه کرد :

طول درب
میزان تردد
وزن درب

تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک بهترین گزینه جهت سهولت تردد در فضاهای پر تردد و لوکس مانند فروشگاه ،بانک،ادارات ، مغازه ،لابی مجتمع مسکونی و اداری نمایشگاه اتومبیل و . . .
درب های شیشه ای اتوماتیک در چند نوع عرضه میشوند که به شرح زیر میباشند :
تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی که خود بسته به فضای نصب تعریف میشوند (تک لت ،دو لت ، سه لت و چهار لت) درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی به صورت مقابل هم و کشویی باز و بسته میشوند .

درب شیشه ای اسلایدی یا کشویی همیشه باعث راحتی در تردد میشوند.
در گذشته دربها به صورت مکانیکی عمل میکردند .این خود هم باعث زحمت و هم عامل اتلاف وقت مراجعه کننده و انرژی میشود .درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدی، از لحاظ زیبایی محل مورد استفاده و هم از لحاظ امنیتی، قیمت ارزان و سرعت خرید ،پرفروش ترین دربهای شیشه ای اتوماتیک هستند.
درب اتوماتیک کرو یا منحنی که جزو دربهای مدرن و لوکس هستند و برای فضاهایی مانند هتلها ،بیمارستانها ،بانکها ،مراکز خدماتی و …
این نوع درب که قیمتهای گرانتری نسبت به تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی یا کشویی دارند علاوه بر زیبایی خاص میتوانند در عرض کمتر ،بازشو بیشتری را اریه دهند.
درب شیشه ای مثلثی : درب شیشه ای مثلثی همان درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی هستند ولی مختص وروردی های سه گوش و کنج میباشند . درب های اتوماتیک شیشه ای مثلثی هم به نوبه خود خیلی به صرفه است زیرا در مسیر تردد باریک کنج باز شوی قابل توجهی دارد .زیبایی دربهای شیشه ای اتوماتیک مثلثی نیز مانند دربهای شیشه ای اتوماتیک منحنی ،مثال زدنی است . انتخاب این نوع درب خود یک کار هوشمندانه است .
تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک فولدینگ یا اتوبوسی : این نوع درب ها دارای لت های کوچک و عملا بیشترین باز شو را در میان انواع درب اتوماتیک شیشه ای را دارد .
در ورودی های بسیار کم عرض ،بیشترین فضایی که اشغال میکنند از هر طرف فقط ۱۰ سانتیمتر است . درب اتوماتیک فولدینگ یا اتوبوسی به دلیل اینکه دقیقا شبیه درب اتوبوس عمل میکنند به این نام معروف شده اند .نحوه عملکرد این نوع از دربهای اتوماتیک بوسیله تعداد محدودی بازوی مکانیکی و لولای مخصوص به صورت عرضی حرکت میکنند .
تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی :درب های تلسکوپی دو نوع تلسکوپ عمودی و تلسکوپی عرضی دارند . دربهای شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی از نوع عرضی و با قیمت مناسبی عرضه میشوند .این نوع دربها از لحاظ بازشو نسبت به درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی در وضعیت بهتری هستند .،زیرا درب اتوماتیک تلسکوپی در هر عرض ورودی ،دو سوم ولی درب شیشه ای اسلایدی یا کشویی نصف عرض دهنه را باز شو میدهد.در دربهای شیشه ای اتوماتیک معمولا دو لت متحرک و یک لت ثابت به کار گیری میشود که گاها در شرایط ویژه از سه و چهار لت متحرک هم استفاده میشود . روش کار درب شیشه ای تلسکوپی به ایه شکل است که یک لت ثابت و دو لت متحرک که سرعت لت کند رو ۵ کیلومتر و سرعت لت تند رو ده کیلومتر در ساعت میباشد.
قطعات مصرفی در انواع درب اتوماتیک شیشه ای عموما به یک صورت است فقط تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک منحنی یا کرو تفاوت زیادی نسبت به دیگر هم خانواده های خود دارد .
این قطعات عبارتند از :
ریل تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک که از جنس آلومینیوم سخت و با مقطع ضد سایش که در بر گیرنده تمامی قطعات درب اتوماتیک است . ریل معمولا با رنگ آنادایز (نقره ای) عرضه میشود ولی برحسب سلیقه کارفرما میتوان با تغییر رنگ کوره ای ،آن را با نما و محیط هم سو کرد .

سنسور چشم داخلی وبیرونی ( که دو نوع مختلف با استفاده های متفاوت دارد : چشم BA که به کله عقابی معروف است و عملکردی دایره شکل دارد . نوع دوم سنسور چشم پرده ای است که قیمتی به مراتب بالاتر از BA دارد البته بخاطر عملکرد منحصر به فرد خود که همانطور که از نامش پیداست به صورت خطی عمل میکند و همین نوع عملکرد چشم پرده ای باعث چلوگیری از باز شدن بیهوده متعدد و کمترین هدر رفت انرژی در درب اتوماتیک میشود )
موتور های درب اتوماتیک :
موتور های درب اتوماتیک در دو نوع انکودر دار و ساده در دسترس هستند .
کنترل باکس یا مرکز کنترل مدار فرمان که تمامی دستورات را بوسیله ریموت یا کی پد دیجیتال یا سلکتوری و چشم های IN DOOR و OUT DOOR دریافت و به موتور انتقال میدهد .کنترل باکس دارای یک صفحه کلید دستی یا دیجیتال و یا ولومی است که تنظیماتی مانند میزان بازشو ،سرعت بازشدن ،سرعت بسته شدن ،مدت زمان باز ماندن و . . . را دریافت و در حافظه خود به صورت دایم ثبت میکند .
هنگر یا غلتکها که وظیفه نگه داشتن لت های متحرک شیشه ای را دارند که بوسیله تسمه دنده شانه ای به موتور متصل و با توجه به حرکت موتور لت ها را به حرکت در می آورند .
هرزگرد که نقطه مقابل موتور و در دیگر طرف ریل بسته میشود دور رفت و برگشت موتور و هنگرها را بوسیله تسمه کامل میکند . هرزگرد دارای یک پیچ ریگلاژ است که به واسطه آن میتوان میزان آزاد بودن تسمه را کنترل کرد .
تمامی این قطعات در آخر بوسیله یک کاور هم رنگ پوشیده میشون که این کار خود چند دلیل دارد .
حفظ ظاهر و کامل کردن زیبایی درب شیشه ای اتوماتیک از دید بیننده دومین عامل حفاظت از قطعات درب اتوماتیک در برابر ضربه ، گرد و خاک ، سرقت و . . .

در هر درب شیشه ای از شیشه سکوریت ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر نشکن و کاملا شفاف استفاده میشود .
شیشه سکوریت استفاده شده در درب شیشه ای اتوماتیک با آلومینیوم فریم و یا قاب گرفته میشود .
فریم دور شیشه ها نیز در رنگهای متعددی تولید و به عرصه ظهور میرسند که غالبا رنگ سفید بیشترین استفاده را دارد
رنگهای فریم عبارتند : نقره ای ،دودی ،شامپاینی ،قرمز و . . .
البته در مکان هایی مثل نمایشگاه، لابی ،هتل و … که دکوراتیو می باشند از فریم استیل طلایی ویا فریم نقره ای آیینه ای و گاهی خشدار نیز استفاده می شود .

درب اتوماتیک  جز انتخاب هایی می باشد که ظاهر شاختمان را زیباتر می کند و قابل استفاده در هر نوع مکانی می باشد . اگر فضای استفاده شما برای نصب درب اتوماتیک کم است میتوانید با کمک گرفتن از درب اتوماتیک از بیشترین فضا در محیط استفاده کنید .

تعمیردرب شیشه ای اتوماتیک قابلیت های زیادی دارد و می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای مکان هایی که عمومی هستند مانند بیمارستان ها، مراکز توان بخشی، بانک ها ، ادارات، شرکت ها، مراکز کنفرانس ، نمایشگاه ها و… باشد.

زمان های قدیم درب به تخته های چوبی و فلزی مستطیل شکلی گفته میشد که به اندازه قامت انسان که در بازه دیوار ساختمان تعبیه میشد تا رفت و آمد به درون و بیرون ساختمان از طریق آن میسر میشد و واژه ی درب یک واژه عربی و به معنای دروازه است که به اشتباه وارد زبان ما شده است.
پس از گذشت سالها در دهه ی ۱۹۷۰ میلادی نسل درب های اتوماتیک توسط یک دانش آموز اهل اوهایو آمریکا ابداع و اجرا شد و توانست در مدت کوتاهی با آگهی دادن و تبلیغات در یک روزنامه محلی ۱۳ دستگاه از تولید خود را بفروش برساند و این موضوع آغاز کار اولین شرکت ها را در زمینه درب اتوماتیک بود که با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به صورت سفارشی شکل می گرفت و این موضوع مستلزم این بود که راحتی و امنیت را برای مشتریان به ارمغان آورد و این احساس نیاز در مشتریان باعث شد که در صدد رفع این نیاز خود بر آید.
با گسترش جوامع شهری و عوامل تکنولوژی بحث امنیت و آسایش ساختمان ها ، فروشگاه ها ، مرکز اداری و تجاری ، بیمارستان ها ، بانک ها وسعت بیشتری پیدا کرد.
درب ها به طور کلی به سه دسته کلی تقسیم می شوند :
۱. درب های هیدرولیکی : سر منشا این ایده ، تبدیل انرژی بخار ، خواص هوا و گاز به انرژی حرکتی بود که تقریبا ۲۰۰۰ سال پیش توسط هرون فیزیکدان و ریاضیدان بزرگ یونانی در اسکندریه مطرح شد ، درب های هیدرولیکی اگر با برق کار کند درصد نفوذپذیری را برای کسانیکه ریموت کنترل ندارند به صفر می رساند زیرا کسانیکه به سیستم درب های انوماتیک آشنا باشد می تواند به تابلو فرمان برسد و درب را باز کند و این موضوع به هیچ عنوان امنیت را تامین نمیکند و این درب ها قبل از سال ۱۳۸۷ به طور کلی برچیده شد.
۲. درب های پنوماتیک : کارکرد این سیستم به صورت وزش باد و کمپرسور است که فشار باد پیستون های جک ها را به حرکت در میاورد و این جکها باعث باز و بسته شدن درب می شود و از دلایل موفقیت این سیستم میتوان به نبودن رقبا و واردات محدود و قیمت گذاری مناسب اشاره کرد و از علت های بر کناری این سیستم میتوان به حجیم بودن و پر سر و صدا بودن کمپرسور باد و احتیج به سرویس های ماهانه و بازرسی مکرر و از لحاظ ایمنی بسیار ضعیف بود و از طریق یک فلاشر دستگاه که در بیرون نصب میشد میتوانستند درب را باز کنند و این موضوع به این خاطر بود که این دستگاه دارای تابلو فرمان با استاندارد مشخص و معقولی نبودو این درب ها مانند درب های پنوماتیک تا قبل از سال ۱۳۸۷ به طور کلی بر چیده شد.
۳. درب برقی : گسترش درب های اتوماتیک و سنسوری و متقاعد کردن عموم به این سیستم ها را در ایران مدیون سیستم های الکترومکانیک هستیم که نه با فشار باد و نه روغن کار میکند و تقسیم بندی این درب ها عبارتند از :
درب های کشویی ، درب های تلسکوپی ، درب های قوس ، درب های لولایی ، درب های گردان ، درب های مثلثی و درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که بصورت صنعتی وارد بازار شدند.
موتور این درب ها کوچک و در داخل جک کار شده و نیرو را به گیربکس انتقال داده و با افزایش قدرت مادون جک را به گردش در میاورد و در نهایت جک با قدرت معقول و استاندارد به عقب و جلو به حرکت در میاید.
بسیاری بر این عقیده بودند که درب های اتوماتیک امنیت پایین تری نسبت به درب های عادی و غیر اتوماتیک دارند در حالیکه این چنین نیست و اگر درب اتوماتیک بر اساس استانداردها نصب شود بیشترین امنیت و رفاه را به همراه دارد و برای بیشتر شدن این امنیت میتوان از دستگاه های کنترل تردد و قفل های الکترومکانیکال و نصب دزدگیر و دوربین کمک گرفت.
امروزه شرکت های متعددی در عرصه درب اتوماتیک فعالیت دارند که که تمامی تلاش شرکت ما همینطور که از نامش پیداست به معنای یاری رسان با کیفیت مطلوب و خدمت رسانی به روز و متفاوت به مشتریان و مصرف کنندگان می باشد.

تلفن مشاوره رایگان :

تعمیر درب شیشه ای برقی

تعمیر درب شیشه ای برقی فروش و نصب و تعمیرات انواع درب های کشویی فروش و نصب و تعمیر انواع درهای کشویی تاشو گرد و گرد و گرد گردان تلسکوپی با سازه های استاندار در روز دنیا به علت خرابی و بی صدا فروش انواع ملزومات درب های شیشه ای قاب ها درب های مختلف شیشه ای در اندازه های مختلف و رنگهای متنوع تعمیرات مکانیک و الکترونیک انواع برد و لوازم بردی درب اتوماتیک پخش انواع درب شیشه ای تهران تکنیک چندین سال در درب اتوماتیک درب اتوماتیک، بویژه درب اتوماتیک درب شیشه ای فعال و در زمینه تولید قطعات اتوماتیک شیشه ای مانند ریل سازنده پوشش ریل فریم قطعات پلاستیکی انواع چرخ دنده فولی و غیره نیز فعال می باشد یباشد فروش انواع موتور درب شیشه از ایرانی چینی ایتالیایی و سویسی تایوان با قیمت های تجاری بی واسطه فریم های خاص استیل و فولادی فریم لوکس وارداتی تهران تکنیک درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیرات تخصصی درب شیشه ای برقی در همه نقاط تهران

تعمیر درب شیشه ایبرقی تعمیرات درب های اتوماتیک دولنگه، ریلی، کرکره برق، درب های بادی قدیمی با قطعات اصلی و با ضمانت وتعمیر جک – برد – چشم – ساخت ریموت یدک به صورت شبانه روزی با ضمانت

مرکزتعمیرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک

متخصصین حرفه ای و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک (دولنگه، ریلی، تک لنگه) و انواع درب های اتوماتیک و انواع اتوماتیک شیشه ای اتوماتیک و کرکره ای با کیفیت بالا و ارزان ترین قیمت ها حتی از تعطیلات

تعمير اپراتور، تعمیرسنسور، تعمیرموتور، تعمیرمدار فرمان

نظارت بر مدار دستورالعمل و انواع بردهای الکترونیکی و سنسور و کنترل بوکس

تعویض و تعمیر دنده دنده جک درب و تعمیر موتور آن

تمام نقاط تهران – جوشکاری و ریگلاژ درب و تعویض چانه زیر درب ریلی از نوع فولادی ریلی از نوع فولادی و تعویض میلگرد آن

شماره تماس خدمات در تمام نقاط تهران

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران .تعمیر کرکره برق تعمیر کرکره و تعمیر کرکره اتوماتیک پارکینگ. پارکینگ درب اتوماتیک تعمیر درب ریموت.تعمیر ریموت کنترل پارکینگ تعمیر جک پارکینگ.موتور کرکره برق.تعمیر برق جک. .تعمیر درب کنترلنی.تعمیر جک پارکینگ  تعمیر درب پارکینگ.تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای . درب درب ریموت .ریموت یدکی.تعمیر درب نور شمال تهران. درب درب غرب تهران.تعمیر درب شرق تهران.تعمیر درب مرکز تهران. با گارانتی کیفی و تجربه 20 سال در خدمت مشتریان عزیز و بدون اطلاع رسانی خدمات ما به صورت شبانه روزی ارائه می شود

تعمیر و خدمات تخصصی انواع درب اتوماتیک

تعمیر وسایل نقلیه پارکینگ و کرکره های الکتریکی مغازه ها و پارکینگ تعمیر و تعویض جک برقی

بازوی – لولایی – ریلی -کشویی و شیشه ایی فروشگاهی انواع چرخ دنده های موشك و خورشیدی – فلاشر ریموت یدکی، برقی، بادي هیدرولیک

نصب و تعمیر انواع کرکره برقی؛

توبلار – ساید – MC

تعمیر انواع موتورهای دندهای کروی الکتریکی – مدار کنترل گیرنده فول و مغازه ائی –

تعویض تیغه های آلومینیومی فرسوده و خراب – ریل – مدار UPS و ….

نصب انواع آرام بندي هيدروليكي ایتالیایی و اسپانیایی

طراحی و نصب وتعمیرات انواع قفل برقی ریموتی ایتالیایی و چینی به روی انواع درب چوبی وفلزی

بابهترین سرویس و اعتبار معتبر در کلیه نقاط تهران

احسان گودرزی = تعمیر جک برقی

تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک بادی-برق-هیدرولیک

تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک بادی-برق-هیدرولیک

نصب و راه اندازی جک الکتریکی، جوشکاری وریگلاژ درب تنظیم و خدمات جک و الکترومکانیک و پنوماتیک، نصب انواع درب های اتوماتیک و مدارهای مدار، تایمر بسته شدن، با بهترین قطعات و ضمانت و خدمات در نقاط مختلف

احسان گودرزی =09124372935

تعمیر درب برقی و ریلی و دو لنگه در تمام نقاط تهران

تعمیر درب برقی و ریلی و دو لنگه و شیشه ای اتوماتیک و باددی

تعمیر انواع جک های ایرانی، آلمانی، ایتالیایی، تایوان

جامه ریموتی با بهترین قطعات و باضمانت کاری

خدمات در تمام نقاط تهران

احسان گودرزی = تعمیر جک برقی

فروش، نصب، تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک (برق جک)

تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک (جک برقی)

تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک پارکینگ (ریلی و لولایی، دولنگه و تک لنگه) همراه با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش نامحدود و پشتیبانی شبانه روزی حتی در ساعات تعطیل توسط منطقه کادر متخصص

تعمیرات تخصصی انواع جک های الکتریکی و درب های اتوماتیک شامل تعمیرات: مدار کنترل (برد کنترل)، تعمیرات دست ها، تعویض و چرخ دنده خدمات، تعمیر بدنه جک، تعمیر شکستن یراق آلات، رگلاژ و تنظیم درب، تعمیر چشمی و سنسور، تعمیرات و کددهی ریموت، اضافه کردن ریموت، تغییر کد ریموت و ….

تماس:

اطمينان درب های دولنگه الکترومکانیک و بادي و هیدرولیک، درب ریلی اتوماتیک، اتوماتیک درب شیشه ای، کرکره برق ارزان تر از هر جا

نصب جک آرم بند نوع مدل کره ای اصل و با ضمانت همه نقاط تهران

نصب قفل های الکتریکی ایتالیایی و ایرانی دردربهای ورودی و تعویض و نظارت بر مدار رانندگی قفل

عمومير ريموت كنترل، عمومير جك درب اتوماتيك،

مراقبت از چشم و اطلس درب و برد وجک موشک و ریلی در کمترین زمان و با کمترین هزینه در همه نقاط تهران

حفاری درب ریلی و تعویض قرقره زیر درب از نوع فولاد و جوشکاری وریگلاژ درب وتنظیم ریل موتور با تنظیم مدار رشته

تعمير اپراتور درب شیشه ای خودکار اتوماتیک تعویض تسمه فرسوده، ریگلاژ درب شیشه ای لنگه تعویض کولاژ درب و معامله اینکدور و مدار فرمان آن

تعمیر درب شیشه ای تهران

 نصب فلاشرهای رهبری و شماره زن درب اتوماتیک

تعمیر و نگهداری از تراشه های خراب و کوره موتور و تعمیر موتور آن ساید و توبلار و تعویض کیکر و پلاستیک های آن را از بین برده و آن را خنک کن و رفع اشکالات نصب و رفع آن و موتور خدمات با ضمانت کاری

درب های قدیمی با باتری اصلی و گرفتن درب درب و جوش آن

فروش چشم، درب درب، ریموت فابریک، برد جک، قفل الکتریکی، فلاشرها، برق ایزدری و مدار شارژ، قفل مدار، ترانس با وات مختلف، سنسورهای ورودی، تابلو های برق،

کلیه نظریات در تمام نقاط تهران در حداقل زمان =

تعمیرات درب های دولنگه، ریلی، کرکره برقی

 تعمیر درب های بادی قدیمی با قطعات اصلی و با ضمانت

تعمیر جک درب – و تعمیراکسس کنترل

تعمیریبستتیریدات اپراتور

تعمیربچشمی و تعمیرصیمکشی فلاشر

 تعمیر سیستم پنوماتیک و تعمیر سیستم هیدرولیک

 ساخت تعمیر ریموت یدک

تعمیرکراقری جک ومارپیچ آن

تعمیرمدارفرمان

تعمیر قفل الکتریکی ونصب آن

تعمیر جک ریلی وتعمیرات گریبکس

تعمیر و جوشکار قرقره زیر درب

تعمیرکمپرسور

بهبودشیر دیفرانسیل

تعمیر و تنظیم جک بیش 90 درجه

تعمیرات بی واسطه در محل وود ریتم در نقاط تهران

تعمیر جک برقی

تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک بادی-برقی-هیدرولیک-ریلی- دولنگه

BFT-NICE-SOOMER-LIFE-BETA-CAB-FADINI-BEN INCA-CAME-DEA-IRB-PHOBOS-

AHOOS-PHOBOS BT-V2-CALIPSO-SOMFY-PROTECO-LIDER4-NICE-FAAC-CUCCI

نصب برق اضطراری(ups)

انواع ریموت کنترلتعمیر جک برقی

جوشکاری درب دولنگه و ریلی

تعویض فلاشر-نصب چشمی بین درب(فتوسل)

نصب تایمراتوماتیک بسته شدن درب های بادی

نصب چشمی درب بادی

سرویس وتنظیمات جک ها-سرویس دوره ای درب های بادی

انواع برد کنترل و قطعات اورجینال دربهای برقی و بادی با ضمانت

سرویس دهی در مناطق 1 تا 6

فروش ویژه جک ایتالیایی فقط با نصب ۱۵۰۰ تومان باقفل برقی و ۱۰ عددریموت اضافه
گروه فنی مهندسی سرویس در با۲۰ سال تجربه و با کادری مجرب و حضور مستمر
نمایندگی محصولات ایتالیایی و آلمانی،فروش اقساطی درب اتوماتیک،تامین وتهیه کننده قطعات اصلی و تضمین آن  ،درب اتوماتیک شیشه ای (فروشگاهی) باشیشه وفرم دورآن بانصب فقط ۳۵۰۰  تومان،تعمییرات تخصصی انواع درب ریلی و دو لنگه و شیشه ای اتوماتیک باکیفیت بالا و نازلترین قیمت حتی تعطیلات،تمام نقاط تهران،جوشکاری و ریلاژ درب نصب دوربین مداربسته  ۲مگا پیکسل فقط ۳۰۰ توماتعمیر جک برقی

رب یک طرف خارجی را دنبال می کند، اما در بعضی موارد، تضاد های تیز بین دو طرف وجود دارد

درب اتوماتیک

ساختمان، اتاق و یا وسیله نقلیه است. درب به طور معمول شامل یک یا دو پانل جامد،است که چرخش در لولا به صورت افقی. این لولا ها به لبه ی درب متصل می شوند، اما درب هایی نیز وجود دارد که کشویی، چرخش و چرخش دارند. هدف اصلی درب کنترل دسترسی فیزیکی است.

درب ها در جلوگیری از گسترش آتش سوزی   و مانع ایجاد سر و صدا هستند بسیاری از درها با مکانیزم های قفل مجهز به ورود به افراد خاص و جلوگیری از دیگران هستند.

. درب برای کنترل هکانفیزیکی در یک فضای با محاصره رانده هایهوا مورد استفاده می باشد، به طوری که ممکن است فضای داخلی به طور موثر تر گرم یا سرد شود. هنگامی که بسته می شود، یک درب به طور معمول انتقال هوا را از یک طرف به سمت دیگر متوقف می کند. ساختارهای مشابهی که اجازه می دهند هوا از طریق برخی از شکل های شود، در وازهنامیده می شود .

درب ها ممکن است  در ایجاد یک تصور از آنچه فراتر از آن هستند، داشته باشند. برای مثال، نگهداری مناطق اداری و کارخانه های یک ساختمان جداگانه. در تنظیمات رسمی کمتر، درب نیز ممکن است به عنوان نشانه تمایل به حفظ حریم خصوصی دیده می شود. به عنوان یک شکل از حسن نیت و محبت، مردم اغلب قبل از باز کردن درب و ورود به اتاق ضربه بزنند.

به عنوان مثال، داشتن دسترسی به درب، از جمله نگهداری یا دریافت کلیددر آن، ممکن است اهمیت خاصی داشته باشد. به طور مشابه، درب ها و درب ها اغلب به عنوان درب اتوماتیک هستند

در اغلب موارد، قسمت داخلی درب یک طرف خارجی را دنبال می کند، اما در بعضی موارد، تضاد های تیز بین دو طرف وجود دارد،

تعمیر درب شیشه ای تهران

مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرات و سرویس کاری جک پارکینگی
لازم بذکر است که دراین قسمت تعمیرات درب اتوماتیک توسط متخصصین این  شرکت  باتوانایی علمی بالا جهت  تعمیرات کلیه قطعات درب های اتوماتیک شامل تمامی قطعات و اجزای لازم از قبیل قطعات موتور جک ، ریل  و ماردونی ، ریل تلسکوپی ، سنسورهای رگلاژ جک ، مگنت ها ، میکروسوئیچ ها ، بلبورینگ های موتور ، دنده و گیربکس ، IC های رگلاتور و دیگر اجزای بورد کنترل جک و ترانسفورماتور وترمینالها و تغذیه چشمی ها و .
تعمیرات در هر مرحله قطعات دستگاه تست می شودتا مشکلی وجود نداشته باشدو همچنین قطعات جک اتوماتیک بعد از تعمیرات و سرویس، توسط متخصصین این شرکت در محل نصب میشود و پس از تست های لازم تاییدیه مشتری به آن  فاکتور شرکتی تحویل داده می شود.
خدمات تعمیرات و سرویس کاری تخصصی شرکت در زمینه انواع درب های اتوماتیک ارائه میگردد از قبیل: بی اف تی BFT ، فک FAAC ، پروتکو Proteco ، زومر Sommer  جک یورو ماتیک، بنینکا Beninca ، نایس Nice ، وی تو V2 ، کوچی Cucci  جک برقی ام هوس، لایف Life ، فادینی Fadini ، یوتاب Utab ، اپراتور بتا Beta و…

تعمیر جک پارکینگ

تعمیرات تخصصی تعمیر جک پارکینگ تمام نقاط تهران

تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک پارکینگی ، کرکره برقی ، درب های اتوماتیک شیشه ای فروشگاهی در انواع ریلی ، دولنگه و درب های بادی قدیمی با قطعات اور جینال

تعمیر انواع جک درب (چینی ، آلمانی ، ایتالیایی) به صورت شبانه روزی با ضمانت کاری

تعمیر جک – برد – چشمی – ساخت ریموت جک

تمام قطعات نصب و تعمیر دارای گارانتی می باشد

تعمیر درب شیشه ای تهران

تعمیر درب پارکینگ

فروش و نصب و تعمییرات انواع دربهای  کشویی فروش و نصب و تعمیرات انواع دربهای  کشویی تاشو نیمه گرد و تمام گرد تلسکوپی با سازه های  استاندار روز دنیا بدونه خرابی و بی صدا فروش انواع ملزومات درب شیشه ای فریم درب شیشه ای باریک و پهن در وزن مختلف و رنگهای  متنوع تعمیرات مکانیک و الکترونیک انواع برد و لوازم بردی درب اتوماتیک پخش انواع یدکی درب شیشه ای تهران تکنیک چندین سال در صنعت درب اتوماتیک بخصوص درب شیشه ای اتوماتیک فعال بوده و در زمینه تولید قطعات درب اتوماتیک شیشه ای مانند ریل کاور هنگر مقطعه ریل فریم قطعات پلاستیکی انواع چرخ دنده فولی و غیره نیز فعال میباشد فروش انواع موتور درب شیشه از ایرانی چینی ایتالیایی و سویسی تایوان با قیمت های  تجاری بی واسطه فریم های خاص استیل و فولادی فریم لوکس وارداتی تهران تکنیک درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر جک پارکینگ

تعمیرات تخصصی درب ریموتی در تمام نقاط تهران

تعمیرات  درب های اتوماتیک دولنگه ،ریلی، کرکره برقی ،  درب های بادی قدیمی با قطعات اصلی و با ضمانت وتعمیر جک – برد – چشم – ساخت ریموت یدک به صورت شبانه روزی با ضمانت

مرکزتعمییرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک

تعمییرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک  (دولنگه, ریلی,تک لنگه) و انواع درب اتوماتیک  و انواع درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی با کیفیت بالا و نازلترین قیمت حتی تعطیلات

تعمییر اپراتور, تعمیرسنسور, تعمیرموتور,تعمیرمدار فرمان

تعمییر مدار فرمان و انواع بردهای الکترونیک و سنسور و کنترل باکس

تعویض و تعمیر دنده گیربکس جک درب و تعمییر موتور آن

تمام نقاط تهران – جوشکاری و ریگلاژ درب و تعویض قرقره زیر درب ریلی از نوع فولادی ریلی از نوع فولادی و تعویض میلگرد آن

اى  .قطعات درب ریموت .ریموت یدکی.تعمیر درب شمال.تعمیر درب غرب تهران.تعمیر درب شرق تهران.تعمیر درب مرکز تهران.با گارانتى کتبى و تجربه ۲۰سال در خدمت مشتریان عزیز و بدون واسطه خدمات ما به صورت شبانه روزی ارائه میشود

تعمیر و سرویس تخصصی انواع تعمیر جک پارکینگ

تعمیردرب های کنترلی پارکینگ و کرکره های برقی مغازه ایی و پارکینگی تعمیر و تعویض جک برقی

بازویی – لولایی – ریلی -کشویی و شیشه ایی فروشگاهی انواع چرخ دنده های بازویی و خورشیدی – فلاشر-ریموت یدکی ,برقی,بادی هیدرولیک

نصب و تعمیرات انواع کرکره برقی ؛

توبلار – ساید – MC

تعمیر انواع موتور گیربکس کرکره برقی – مدار کنترل گیرنده فول و مغازه ایی –

تعویض تیغه های آلمینیومی فرسوده و خراب – ریل –  مدار UPS  و ….

نصب انواع آرام بند های هیدرولیکی ایتالیایی و اسپانیایی

طراحی و نصب وتعمیرات انواع قفل برقی ریموتی ایتالیایی و چینی به روی انواع درب  چوبی وفلزی

بابهترین خدمات و ضمانت معتبر در کلیه نقاط تهران

تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک بادی-برقی-هیدرولیک

تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک بادی-برقی-هیدرولیک

تعمیر جک پارکینگ

نصب انواع جک برقی ,جوشکاری وریگلاژ درب تنظیمات و سرویسهای جکهای برقی و الکترومکانیک و پنوماتیک ,نصب انواع چشمی های درب و مدارهای فرمان, تایمر خود بسته شدن,با بهترین قطعات و ضمانت  و سرویس درکلیه نقاط

تعمیر درب برقی  و ریلی و دو لنگه در تمام نقاط تهران

تعمیر درب برقی  و ریلی و دو لنگه و شیشه ای اتوماتیک و بادی

تعمیر انواع جکهای ایرانی,  آلمانی, ایتالیایی, تایوانی

تعمییر جک ریموتی با بهترین قطعات و باضمانت کاری

تعمیر جک پارکینگ سرویس در تمام نقاط تهران

فروش ،نصب ، تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک (جک برقی)

تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک (جک برقی)

تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک پارکینگی(ریلی و لولایی، دولنگه و تک لنگه) همراه با  ضمانت کتبی و خدمات پس از فروش نامحدود و پشتیبانی شبانه روزی حتی در ایام تعطیل توسط مجرب ترین کادر منطقه

تعمیرات تخصصی انواع جک های برقی و درب های اتوماتیک شامل تعمیرات : مدار فرمان (برد کنترل)، تعمیرات بازوها، تعویض و سرویس چرخ دنده ها ،تعمیر شکستگی بدنه جک ،تعمیر شکستگی یراق آلات ، رگلاژ و تنظیم درب ،تعمیر چشمی و سنسور ، تعمیرات و  کددهی ریموت، اضافه کردن ریموت ، تغییر کد ریموت و ….

تعمیر جک پارکینگ تعمییر دربهای دولنگه الکترومکانیک و بادی و هیدرولیک ،درب ریلی اتوماتیک ،درب شیشه ای اتوماتیک، کرکره برقی  ارزانتر از همه جا

نصب جک آرام بند نوع مدل کره ای اصل و با ضمانت تمام نقاط تهران

نصب قفل های برقی ایتالیایی و ایرانی دردربهای ورودی و تعویض و تعمییر مدار فرمان قفل

تعمییر ریموت کنترل، تعمییر جک درب اتوماتیک،

تعمییرات چشم وفتوسل درب و برد وجک بازویی و ریلی در کمترین زمان وبا کمترین هزینه در تمام نقاط تهران

تعمیر جک پارکینگ  تعمییر درب ریلی و تعویض قرقره زیر درب از نوع فولادی و جوشکاری وریگلاژ درب وتنظیم ریل موتور با تنظیم مدار فرمان

تعمییر اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک فروشگاهی تعویض تسمه فرسوده ،ریگلاژ هنگرهای لنگه درب شیشه ای تعویض قرقره درب و تعمییر اینکدور و مدار فرمان

کرکره برقی اتوماتیک نقش بسیار مهم و اساسی ای در جلوگیری از هدر رفت انرژی ایفا میکند و با بستن عایق ها به مانند یک سپر عمل کرده و از خارج شدن انرژی از ساختمان جلوگیری می کند .
تعمیردرب ریموتی یک کار تخصصی میباشد که گروه فنی مهندسی مینا درب بعنوان یک تعمیر کار بی واسطه درب ریموتی و درب برقی پارکینگ توانسته خدمات بسیاری را انجام دهد

درب اتوماتیک و انواع آن

باپیشرفت علم کارها از حالت نیمه اتوماتیک بیرون رفته وبه سمت کارهای اتوماتیک رفته است درب اتوماتیک

یکی از این موارد میباشد درب های اتوماتیک شامل درب اتوماتیک دولنگه،درب اتوماتیک ریلی،درب اتوماتیک شیشه ای،کرکره برقی می باشد که در حال حاضر از این درب های اتوماتیک در منازل و بیمارستان و سازمان و شرکت ها  و د دیگر اماکن ها استفاده می شود

برای رفت آمد وسایل نقلیه  زمینی باعث شده درب اتوماتیک ریموتی پارکینگی  کارها را آسان کند و با این کار ۵۰

درصد از وقت خود را راصرف کار های دیگرمی کنندو با وجود این موضوع لازم نیست افراد از خودرو شان بیرون اومده و درب را باز و بسته نمایند

تمامی این کار ها به وسیله ی فشردن  دکمه ریموت انجام پذیر بوده و که سرعت زیادی دارد

یکی از نقاط مثبت درب اتوماتیک پارکینگ حفاظت در برابر سارقین می باشد چون نیاز به ریموت کنترل آن می باشد به راحتی نمی توانند درب اتوماتیک باز کند

درب های اتوماتیک شیشه ای بهترین گزینه برای  رفت و آمد در امکانهای مسکونی و تجاری می باشد و به دلیل نگاه داشتن انرژی گرمای و سرمایی و همچنین برای رفت وآمد افراد مسن بهترین گزینه می باشد زیرا نیازی به وارد آوردن نیروی جسمی به درب اتوماتیک نیست وبا جشم الکترونیک فابلیت باز و بسته شدن دارد درب شیشه ای اتوماتیک دردو مدل ایتالیایی و چینی نصب میشود

تعمیر جک پارکینگ درب اتوماتیک کرکره ای :دارای تیغه های آلومنیم و گالوالیزه می باشند و دارای مقاومت بالایی دربرابر ضربه می باشند

درب اتوماتیک کرکره ای بادومدل از نوع درب های است که محافظ خوبی برای خارج و داخل ساختما ن می باشد

درب اتوماتیک کرکره برقی شامل موتور وتیفه و مدار فرمان و ریل ولاستیک ضربه گیر میباشد البته درب اتوماتیک کرکره برقی باتوجه به نیاز مشتری از نوع انتخاب رنگ و نوع موتور متفاوت می باشد بیشتر درب اتوماتیک کرکره برقی حالت سفارشی است

تعمیر درب کنترلی مدل پنوماتیک (بادی) :تعمیر این گونه سیستم ها فقط توسط افراد ماهر شرکت انجام می شود تعمیر درب های پنوماتیک شامل قطعات مانند تعمیر  کمپرسور و تعمیر  شلنگ پنوماتیک و  تعمیر جک های پنوماتیک و  تعمیر  ارتباطات شلنگ و کمپرسور و تعمبر  مدار فرمان و تعمیرسنسور های حرکتی می باشد که در صورت خراب می بایست توسط نیروی متخصص تعمیر شود

تعمیر درب ریموتی مدل ریلی :  تعمیر درب ریلی اتوماتیک شامل  تعمیر موتور درب ریلی و  تعمیر مدارفرمان و تعمیر  قرقره زیر درب  تعمیر ریل  درب و تعمیر دندهای گریبکس جک  و تعمیر دنده اصلی تعمیر چشمی درب و تعمیر مگنت های آن تعمیر برق ریموت تعمیر جک تعمیر و جوشکاری و ریگلاژ درب است

تعمیر درب کنترلی از نوع  الکترو مکانیک دولنگه:  ای نو جک ها برای دربهای سبک زیر 300 کیلو گرم استفاده می شود تعمیر درب دولنگه شامل تعمیرجک و تعمیر چشمی و تعمیر مدار فرمان و تعمیر ریموت و تعمیرپایه های جک و تعمیر دندهای جک و تعمیرموتر درب دولنگه و تعمیر میله ماردن جک و تعمیر شکستگی جک و تعمیر سیم کشی آن و تنظیمات مداروجوشکاری درب است

تعمیر درب ریموتی از نوع هیدرولیک : این نوع جک ها برای درب های سنگین و بالای 400 کیلو گرم استفاده میشود  تعمیر درب  از نوع هیدرولیک شامل تعمیر پمپ های هیدرولیک و تعمیر مدارفرمان تعمیرجک و تعمیر چشمی و تعمیر مدار فرمان و تعمیر ریموت و تعمیرپایه های جک و تعمیر دندهای جک و تعمیرموتر درب دولنگه و تعمیر میله ماردن جک و تعمیر شکستگی جک و تعمیر سیم کشی آن و تنظیمات مداروجوشکاری درب و تعمیر پگینکها و کاسه نمد و تعمیرسلیندر آن می باشد

تعمیر جک پارکینگ طراحی انواع قفل های برقی ریموتی : نصب این قفل ها جهت ایمنی ساختمان  در دو مدل ایرانی و ایتالیایی برای درب اتوماتیک و درب نفررو و درب ساختمان و درب مدیریت  بکار میرود و قابلیت کنترل با ریموت و آیفون تصویری  را نیز دارد

طراحی و نصب جک های آرام بند: این جک ها در نوع ایتالیایی جهت آهسته شدن درب درموقع بستن دارای قابلیت تنظیم دو سرعته میباشد و ضربع جک جلوگیری میکند و همچنین  به راحتی درب برای افراد مسن وکودکان  بدون فشار زیاد باز می کند

انواع خدمات تعمیرات درب اتوماتیک :

تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران

تامین و تعویض کلیه قطعات فرسوده درب اتوماتیک پارکینگ

قطعات مدار کنترل درب های کنترلی و کرکره برقی ، چشمی فتوسل ، فلاشر، ریموت، موتور گیربکس ، ریسیور ، ماردون و پیستون ، انواع چرخ دنده ، تیغه های لیبل دار آلمینیوم کرکره ، اینکپ بلبرینگ ، و دیگر قطعات موجود سیستم های حفاظتی

فروش و نصب دربهای ریلی پارکینگ ، جک برقی و کرکره اتوماتیک ، تعمیر و نگهداری انواع جکهای اتوماتیک ، تعمیر برد و قفل جک ، تعمیر موتور جک

دربهای ربلی اتوماتیک ، تعمیر چرخ دنده ، گریبکس جک ، موتور جک برقی ، چشمی جک ، ساخت ریموت جک ، کرکره ، درب ریلی ، تعمیر روتور موتور

درب های اتوماتیک شیشه ای ، تعمیر برد ، ساخت انواع ریموت یدک در تهران ، انواع قطعات یدکی جک ، مهره ماردون و چرخ دنده جک

تعمیر جک پارکینگ تعمیرات تخصصی درب برقی تمام نقاط تهران

تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک پارکینگی ، کرکره برقی ، درب های اتوماتیک شیشه ای فروشگاهی در انواع ریلی ، دولنگه و درب های بادی قدیمی با قطعات اور جینال

تعمیر انواع جک درب (چینی ، آلمانی ، ایتالیایی) به صورت شبانه روزی با ضمانت کاری

تعمیر جک – برد – چشمی – ساخت ریموت جک

تمام قطعات نصب و تعمیر دارای گارانتی می باشد

تعمیرات تخصصی درب ریموتی در تمام نقاط تهران

تعمیرات  درب های اتوماتیک دولنگه ،ریلی، کرکره برقی ،  درب های بادی قدیمی با قطعات اصلی و با ضمانت وتعمیر جک – برد – چشم – ساخت ریموت یدک به صورت شبانه روزی با ضمانت

مرکزتعمییرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک

تعمییرات تخصصی و حرفه ای انواع درب های شیشه ای اتوماتیک  (دولنگه, ریلی,تک لنگه) و انواع درب اتوماتیک  و انواع درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی با کیفیت بالا و نازلترین قیمت حتی تعطیلات

تعمییر اپراتور, تعمیرسنسور, تعمیرموتور,تعمیرمدار فرمان

تعمییر مدار فرمان و انواع بردهای الکترونیک و سنسور و کنترل باکس

تعویض و تعمیر دنده گیربکس جک درب و تعمییر موتور آن

تمام نقاط تهران – جوشکاری و ریگلاژ درب و تعویض قرقره زیر درب ریلی از نوع فولادی ریلی از نوع فولادی و تعویض میلگرد آن

اى  .قطعات درب ریموت .ریموت یدکی.تعمیر درب شمال.تعمیر درب غرب تهران.تعمیر درب شرق تهران.تعمیر درب مرکز تهران.با گارانتى کتبى و تجربه ۲۰سال در خدمت مشتریان عزیز و بدون واسطه خدمات ما به صورت شبانه روزی ارائه میشود

تعمیر و سرویس تخصصی انواع درب اتوماتیک

تعمیردرب های کنترلی پارکینگ و کرکره های برقی مغازه ایی و پارکینگی تعمیر و تعویض جک برقی

بازویی – لولایی – ریلی -کشویی و شیشه ایی فروشگاهی انواع چرخ دنده های بازویی و خورشیدی – فلاشر-ریموت یدکی ,برقی,بادی هیدرولیک

نصب و تعمیرات انواع کرکره برقی ؛

توبلار – ساید – MC

تعمیر انواع موتور گیربکس کرکره برقی – مدار کنترل گیرنده فول و مغازه ایی –

تعویض تیغه های آلمینیومی فرسوده و خراب – ریل –  مدار UPS  و ….

نصب انواع آرام بند های هیدرولیکی ایتالیایی و اسپانیایی

طراحی و نصب وتعمیرات انواع قفل برقی ریموتی ایتالیایی و چینی به روی انواع درب  چوبی وفلزی

بابهترین خدمات و ضمانت معتبر در کلیه نقاط تهران

تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک بادی-برقی-هیدرولیک

تعمیرات و سرویس درب های اتوماتیک بادی-برقی-هیدرولیک

نصب انواع جک برقی ,جوشکاری وریگلاژ درب تنظیمات و سرویسهای جکهای برقی و الکترومکانیک و پنوماتیک ,نصب انواع چشمی های درب و مدارهای فرمان, تایمر خود بسته شدن,با بهترین قطعات و ضمانت  و سرویس درکلیه نقاط

تعمیر درب برقی  و ریلی و دو لنگه در تمام نقاط تهران

تعمیر درب برقی  و ریلی و دو لنگه و شیشه ای اتوماتیک و بادی

تعمیر انواع جکهای ایرانی,  آلمانی, ایتالیایی, تایوانی

تعمییر جک ریموتی با بهترین قطعات و باضمانت کاری

سرویس در تمام نقاط تهران

فروش ،نصب ، تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک (جک برقی)

تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک (جک برقی)

تعمیرات تخصصی درب های اتوماتیک پارکینگی(ریلی و لولایی، دولنگه و تک لنگه) همراه با  ضمانت کتبی و خدمات پس از فروش نامحدود و پشتیبانی شبانه روزی حتی در ایام تعطیل توسط مجرب ترین کادر منطقه

تعمیرات تخصصی انواع جک های برقی و درب های اتوماتیک شامل تعمیرات : مدار فرمان (برد کنترل)، تعمیرات بازوها، تعویض و سرویس چرخ دنده ها ،تعمیر شکستگی بدنه جک ،تعمیر شکستگی یراق آلات ، رگلاژ و تنظیم درب ،تعمیر چشمی و سنسور ، تعمیرات و  کددهی ریموت، اضافه کردن ریموت ، تغییر کد ریموت و ….

تعمییر دربهای دولنگه الکترومکانیک و بادی و هیدرولیک ،درب ریلی اتوماتیک ،درب شیشه ای اتوماتیک، کرکره برقی  ارزانتر از همه جا

نصب جک آرام بند نوع مدل کره ای اصل و با ضمانت تمام نقاط تهران

نصب قفل های برقی ایتالیایی و ایرانی دردربهای ورودی و تعویض و تعمییر مدار فرمان قفل

تعمییر ریموت کنترل، تعمییر جک درب اتوماتیک،

تعمییرات چشم وفتوسل درب و برد وجک بازویی و ریلی در کمترین زمان وبا کمترین هزینه در تمام نقاط تهران

تعمییر درب ریلی و تعویض قرقره زیر درب از نوع فولادی و جوشکاری وریگلاژ درب وتنظیم ریل موتور با تنظیم مدار فرمان

تعمییر اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک فروشگاهی تعویض تسمه فرسوده ،ریگلاژ هنگرهای لنگه درب شیشه ای تعویض قرقره درب و تعمییر اینکدور و مدار فرمان آ

نصب فلاشرهای ledو شماره زن درب اتوماتیک

تعمییر تیغه های خراب کرکره و تعمییر موتور آن ساید و توبلار و تعویض لاستیک کرکره و پلاستیک های شکسته آن و روان کردن کرکره و رفع ایرادهای نصب وتراز کردن آن و سرویس موتور با ضمانت کاری

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

از نکات مثبت استفاده از این نوع درب ها می توان به زیبایی، باز شدن نرم و بی صدا، کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا اشاره داشت. درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل داشتن دامنه ی وسیع محصولات از انعطاف بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل برای هر وضعیت و موقعیت ساختمانی قابل استفاده هستند.

شاید تصور کنید که از کار افتادن درب های اتوماتیک در زمان قطع برق مشکلی بزرگ برای این نوع درب ها باشد در صورتی که چنین نیست ؛درب های اتوماتیک می توانند مجهز به یک باتری بک آپ شوند تا در زمان قطع برق، انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن آن ها فراهم گردد. این باتری ها پس از ورود جریان برق به ساختمان به صورت اتوماتیک شارژ و قابل استفاده مجدد می شوند.

از آنجایی که در زمان عبور از درب های اتوماتیک نیازی به باز و بسته کردن درب به صورت دستی نیست، این نوع درب ها جهت استفاده افراد مسن و ناتوان و همچنین استفاده در ورودی آزمایشگاه ها و مکان های استریل بسیار کاربرد دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای استهلاک پایین تری نسبت به درب های لولایی و مکانیکی دارد، همچنین نیازی به فضای خالی پشت درب نیست به اضافه اینکه می توان با مجهز نمودن درب با سیستم های کنترل تردد، برای ورود و خروج افراد مجوز تعیین کرد.در صورتی که از درب های اتوماتیک ضد حریق و یا خروج اضطراری استفاده شده باشد، در زمان حادثه این درب ها می توانند ضریب امنیت را افزایش دهند.

تعمیر جک پارکینگ وانواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک این امکان را فراهم می سازند که در هر مکانی قابل استفاده باشند. به گونه ای که برای فضاها و اماکن متفاوت نوع خاصی از درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیر جک پارکینگ و انواع درب های اتوماتیک شیشه ای عبارتند از

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا اسلاید (برای استفاده در بیمارستان ها، بانک ها و ادارات)، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (برای مکان هایی که فضای کمی در دسترس است)، درب اتوماتیک شیشه ای گردان(برای استفاده در مکان هایی که نیاز به فضای زیاد برای حمل بار و لوازم است) درب اتوماتیک شیشه ای آکاردئونی، درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی (زاویه دار) و درب اتوماتیک شیشه ای قوسی (منحنی).

تعمیرات انواع درب ریموتی :

تعمیر درب ریموتی ریلی،  درب ریموتی بازویی، درب ریموتی سکشنال

درب ریموتی کرکره ای،  درب ریموتی شیشه ای

درب ریموتی ریلی :

درب ریموتی فک، درب ریموتی بی اف تی، درب ریموتی لایف درب ریموتی نایس، درب ریموتی زومر، درب ریموتی توسک و انواع دیگر درب ریموتی ریلی

تعمیرات درب ریموتی بازویی :

درب ریموتی فک، درب ریموتی بنینکا، دربریموتی فادینی، درب ریموتی جنیوس، درب ریموتی نایس، درب ریموتی اپریماتیک، درب ریموتی زومر، درب ریموتی لایف، درب ریموتی بی اف تی، درب ریموتی پروتکو، و انواع دیگر درب ریموتی بازویی

تعمیر درب ریموتی کرکره ای :

درب ریموتی کرکره ای با موتور ساید،  درب کرکره ای با موتور سانترال، تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای با موتور ساید، تعمیر کرکره برقی با تیغه آلومینوم، تعمیر کرکره برقی با تیغه فوم دار، تعمیر کرکره برقی با تیغه شیشه ای یا شفاف

تعمیر جک پارکینگ و تعمیر درب برقی شیشه ای:

تعمیر درب ریموتی اسلاید،  درب ریموتی شیشه ای گردان، درب شیشه ای سه گوش یا مثلثی،  درب شیشه ای گرد،  درب شیشه ای تلسکوپی،  اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای چینی- درب برقی شیشه ای پاور لیفت تایوان- درب اتوماتیک وید مولر- درب اتوماتیک شیشه ای بوکامو- درب اتوماتیک شیشه ای وآرام بند درب برقی کره- درب اتو ماتیک شیشه ای اروپایی- درب برقی شیشه ای تورمکس- درب شیشه ای اتوماتیک DANICA آلمان- تعمیر درب برقی شیشه ای دیتکس ایتالیا- اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای کامهcameایتالیا

درب شیشه ای پروشاتPROSHUT- درب برقی شیشه ای فک ایتالیا- تعمیر درب برقی شیشه ای رکورد سوئیس- اپراتور درب اتوماتیک تائو -tau اپراتور درب اتوماتیک تائو tau- تعمیرات درب اتوماتیک ریولوینگ چرخان- تعمیر درب اتوماتیک جی یو آلمان- درب اتوماتیک لابل ایتالیا تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای بتا – درب اتوماتیک ریولوینگ چرخان

تعمیر جک پارکینگو  درب اتوماتیک ریموتی پارکینگی

درب بازکن های اتوماتیک یکی از ابزارهای مهمی هستند که به واسطه پیشرفت و پیوسته تکنولوژی وارد زندگی ما شده است. اگر یک دقیقه وقت صرف کنید برای اینکه سبک زندگی اکنون خود را با زندگی، فرصت ها و گزینه های موجود در ۵۰ و یا ۱۰۰ سال گذشته مقایسه کنید متوجه می شوید که حتی عادی ترین و رایج ترین دستگاه های موجود یک نعمت در زندگی ما محسوب می شوند. ما با این تکنولوژی های به ظاهر ساده و معمولی بزرگ شده ایم، آنچنان به آنها عادت کرده ایم و متکی شده ایم که تصور زندگی بدون آنها برایمان غیر ممکن است.

یک درب بازکن اتوماتیک هم به همان اندازه معمول و رایج است، اینطور به نظر می رسد که انگارهمیشه وجود داشته است. در حقیقت اولین درب ریلی که کشف شده بخشی از عجایب یونان باستان بوده است که برای حفاظت از یک معبد ساخته شده بود و ابزار پیچیده ای در آن به کار رفته بود. اما امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج هستند.

اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید می بینید تقریباً همه خانه ها از درب بازکن اتوماتیک استفاده می کنند. یک درب بازکن اتوماتیک صرفاً یک وسیله هوشمند است که این امکان را برای شما فراهم می سازد که درب را باز کنید بدون اینکه آن را لمس کنید. شما همانطور که در ماشین خود نشسته اید با فشار دادن یک دکمه وارد ساختمان می شوید به جای اینکه از ماشین بیرون بیایید و در را باز کنید و بعد از پارک کردن ماشین دوباره در را ببندید. انواع مختلفی از درب بازکن ها وجود دارند به همراه ویژگی ها، عملکرد ها و متعلقات گوناگون بسته به شرایط و موارد استفاده آنها.

درب بازکن های اتوماتیک هم برای درب های ریلی هم برای درب های لولایی وجود دارند که به دو دسته الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک تقسیم می شوند. بر اساس میزان تردد در  شبانه روز می توانید درب بازکن مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور کلی درب بازکن های الکترومکانیک برای تردد های پایین و متوسط ودرب بازکن های الکتروهیدرولیک برای ترددهای بالا استفاده می شوند.

البته همیشه همه چیز به این خوبی پیش نمی رود. درست است که این سیستم ها موجبات آسایش میشوند اما در صورت بی احتیاطی در اثر برخورد با افراد یا اشیاء می توانند خطرساز نیز باشند. برای جلوگیری از این خطرات احتمالی باید حداقل از دو نوع مکانیزم امنیتی استفاده شود. درب ها باید مجهز به حسگر داخلی باشند (internal sensing device) که این حسگرها برای این طراحی می شوند که در صورت وجود یک مانع در حین باز و بسته شدن درب جهت حرکت درب را معکوس کنند.همچنین وجود مکانیزم بیرونی external mechanism نیز مورد نیاز است مانند حسگر در لبه های درب an edge sensor و یا چشم الکترونیکی an electronic eye . باید در نظر داشته باشید که ایجاد امنیت همیشه در الویت قرار دارد.

تعمیرات راه بند

راه بند ها از نظر نوع سیستم محرکه به دو نوع راه بند تقسیم نی شوند که شامل الکترومکانیک و راه بند الکتروهیدرولیک

که راه بند الکترومکانیک میزان تردد در ساعت کمتری نسبت به نوع راهبند الکتروهیدرولیک دارد.

ویژگی هایی که در حین خرید یک راهبند اتوماتیک اهرمی باید در نظر بگیرید عبارتند از: • طول بوم راهبند اتوماتیک. • سرعت حرکت راه بند اتوماتیک. • میزان ولتاژمنبع تغذیه راهبند اتوماتیک. • میزان تردد در طول روز راه بند اتوماتیک. • توان موتور و گشتاور نیرو راهبند اتوماتیک. • کلید خلاص کن دستی و باتری بک آپ برای پشتیبانی از سیستم در حالت قطع برق راهبند اتوماتیک.

تعمیر جک پارکینگ و تعمیر کرکره برقی

تعمیرات تخصصی کرکره برقی _ تعمیر تخصصی جک پارکینگی _نصب کرکره با مرغوبترین تیغه _نصب با موتور ساید یا توبلار با قدرت وکیفیت بالا و قیمت مناسب _ استفاده از یرق آلات بسیار عالی جهت نصب تولید و فروش و نصب انواع کرکره های آلومینیومی و گالوانیزه و فوم دار وپلی کربنات

انواع کرکره برقی: – درب کرکره برقی صنعتی – درب کرکره برقی تجاری و پارکینگی – درب کرکره ای لوکس – استفاده از درب کرکره برقی به عنوان محافظ – درب کرکره برقی با تیغه های پانج – درب کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه انواع موتور های ساید عبارتند از :

موتور ساید بارزانته موتور ساید توربو موتور ساید اسمارت انواع تیغه کرکره برقی: – تیغه قوس 100 – تیغه قوس 80 – تیغه تخت100 – تیغه تخت 80 – تیغه آلمینیومی – تیغه فوم دار

تعمیردرب بازکن،تعمیر درب اتوماتیک شرق تهران،تعمیر درب پارکینگ،تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ،تعمیر درب کنترلی،تعمیر جک پارکینگ،تعمیر درب ریموتی،تعمیر درب برقی تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک،تعمیر کرکره برقی،درب اتوماتیک

تعمیردرب ریموتی یک کار تخصصی میباشد که گروه فنی مهندسی مینا درب بعنوان یک تعمیر کار بی واسطه درب ریموتی و درب برقی پارکینگ توانسته خدمات بسیاری را انجام دهد

درب اتوماتیک و انواع آن

باپیشرفت علم کارها از حالت نیمه اتوماتیک بیرون رفته وبه سمت کارهای اتوماتیک رفته است درب اتوماتیک

یکی از این موارد میباشد درب های اتوماتیک شامل درب اتوماتیک دولنگه،درب اتوماتیک ریلی،درب اتوماتیک شیشه ای،کرکره برقی می باشد که در حال حاضر از این درب های اتوماتیک در منازل و بیمارستان و سازمان و شرکت ها  و د دیگر اماکن ها استفاده می شود

برای رفت آمد وسایل نقلیه  زمینی باعث شده درب اتوماتیک ریموتی پارکینگی  کارها را آسان کند و با این کار ۵۰

درصد از وقت خود را راصرف کار های دیگرمی کنندو با وجود این موضوع لازم نیست افراد از خودرو شان بیرون اومده و درب را باز و بسته نمایند

تمامی این کار ها به وسیله ی فشردن  دکمه ریموت انجام پذیر بوده و که سرعت زیادی دارد

یکی از نقاط مثبت درب اتوماتیک پارکینگ حفاظت در برابر سارقین می باشد چون نیاز به ریموت کنترل آن می باشد به راحتی نمی توانند درب اتوماتیک باز کند

درب های اتوماتیک شیشه ای بهترین گزینه برای  رفت و آمد در امکانهای مسکونی و تجاری می باشد و به دلیل نگاه داشتن انرژی گرمای و سرمایی و همچنین برای رفت وآمد افراد مسن بهترین گزینه می باشد زیرا نیازی به وارد آوردن نیروی جسمی به درب اتوماتیک نیست وبا جشم الکترونیک فابلیت باز و بسته شدن دارد درب شیشه ای اتوماتیک دردو مدل ایتالیایی و چینی نصب میشود

درب اتوماتیک کرکره ای :دارای تیغه های آلومنیم و گالوالیزه می باشند و دارای مقاومت بالایی دربرابر ضربه می باشند

درب اتوماتیک کرکره ای بادومدل از نوع درب های است که محافظ خوبی برای خارج و داخل ساختما ن می باشد

درب اتوماتیک کرکره برقی شامل موتور وتیفه و مدار فرمان و ریل ولاستیک ضربه گیر میباشد البته درب اتوماتیک کرکره برقی باتوجه به نیاز مشتری از نوع انتخاب رنگ و نوع موتور متفاوت می باشد بیشتر درب اتوماتیک کرکره برقی حالت سفارشی است

تعمیر درب کنترلی مدل پنوماتیک (بادی) :تعمیر این گونه سیستم ها فقط توسط افراد ماهر شرکت انجام می شود تعمیر درب های پنوماتیک شامل قطعات مانند تعمیر  کمپرسور و تعمیر  شلنگ پنوماتیک و  تعمیر جک های پنوماتیک و  تعمیر  ارتباطات شلنگ و کمپرسور و تعمبر  مدار فرمان و تعمیرسنسور های حرکتی می باشد که در صورت خراب می بایست توسط نیروی متخصص تعمیر شود

تعمیر جک پارکینگ تعمیر درب ریموتی مدل ریلی :  تعمیر درب ریلی اتوماتیک شامل  تعمیر موتور درب ریلی و  تعمیر مدارفرمان و تعمیر  قرقره زیر درب  تعمیر ریل  درب و تعمیر دندهای گریبکس جک  و تعمیر دنده اصلی تعمیر چشمی درب و تعمیر مگنت های آن تعمیر برق ریموت تعمیر جک تعمیر و جوشکاری و ریگلاژ درب است

تعمیر درب کنترلی از نوع  الکترو مکانیک دولنگه:  ای نو جک ها برای دربهای سبک زیر 300 کیلو گرم استفاده می شود تعمیر درب دولنگه شامل تعمیرجک و تعمیر چشمی و تعمیر مدار فرمان و تعمیر ریموت و تعمیرپایه های جک و تعمیر دندهای جک و تعمیرموتر درب دولنگه و تعمیر میله ماردن جک و تعمیر شکستگی جک و تعمیر سیم کشی آن و تنظیمات مداروجوشکاری درب است

تعمیر درب ریموتی از نوع هیدرولیک : این نوع جک ها برای درب های سنگین و بالای 400 کیلو گرم استفاده میشود  تعمیر درب  از نوع هیدرولیک شامل تعمیر پمپ های هیدرولیک و تعمیر مدارفرمان تعمیرجک و تعمیر چشمی و تعمیر مدار فرمان و تعمیر ریموت و تعمیرپایه های جک و تعمیر دندهای جک و تعمیرموتر درب دولنگه و تعمیر میله ماردن جک و تعمیر شکستگی جک و تعمیر سیم کشی آن و تنظیمات مداروجوشکاری درب و تعمیر پگینکها و کاسه نمد و تعمیرسلیندر آن می باشد

طراحی انواع قفل های برقی ریموتی : نصب این قفل ها جهت ایمنی ساختمان  در دو مدل ایرانی و ایتالیایی برای درب اتوماتیک و درب نفررو و درب ساختمان و درب مدیریت  بکار میرود و قابلیت کنترل با ریموت و آیفون تصویری  را نیز دارد

طراحی و نصب جک های آرام بند: این جک ها در نوع ایتالیایی جهت آهسته شدن درب درموقع بستن دارای قابلیت تنظیم دو سرعته میباشد و ضربع جک جلوگیری میکند و همچنین  به راحتی درب برای افراد مسن وکودکان  بدون فشار زیاد باز می کند

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس