درب شیشه ای

درب شیشه ای09124372935:همانطور که می دانید درب های یک ساختمان یا مجتمع یکی از بخش های مهم آن محل است. امروزه به علت پیشرفت علم و فناوری مردم به تعمیر درب شیشه ای گرایش بیشتری پیدا کرده اند.تعمیر درب شیشه ای وابسته به نوع کاربرد آن‌ها در محل های مختلف، در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. درب ها وابسته به نوع کاربرد و سلیقه مدل های مختلفی دارند از جمله: درب های کشویی که به یک سمت باز می شوند، درب های کشویی که به دو کناره باز و بسته می شوند و درب هایی که با داشتن یک محور لولایی به سمت داخل یا خارج باز و بسته می شوند.قیمت درب شیشه ای

تعمیر درب شیشه ای، بدون دخالت انسان به صورت اتوماتیک و هوشمند باز و بسته می شوند. درب های اتوماتیک با برق کار می کنند و در مواقع قطعی برق دارای یک باتری پشتیبان هستند.

قیمت درب شیشه ای در انواع مختلف تعمیر درب شیشه ای

تعمیر درب شیشه ای به سه دسته تقسیم می شوند. نوع اول درب های الکترومکانیکی هستند که با استفاده از چرخ دنده و گیربکس راه اندازی می شوند. نوع دوم درب های پنوماتیکی هستند که با استفاده از فشار گاز یا باد عمل می کنند. آخرین نوع درب های هیدورلیکی هستند که با استفاده از فشار مایعات و روغن عمل می کنند.

تعمیر درب شیشه ای با استفاده از نیروی کششی، نیروی چرخشی بر محور و تغییر طول بازو ساخته می شود.

اولین نوع تعمیر درب شیشه ایدارای یک باتری پشتیبان نیست. عملکرد آن بدین صورت است که در زمان قطعی برق، درب به صورت اتوماتیک و خودکار باز می‌شود و سپس زمانی که برق وصل شود سیستم دوباره فعال می شود و درب بسته می شود. در این شرایط باید یک نوع سیستم امنیتی بر روی سیستمتعمیر درب شیشه ای راه اندازی شود.

در مدل دوم درب دارای یک باتری پشتیبان است. در این نوع درب اتوماتیک سیستم به علت داشتن این باتری پشتیبان در زمان قطعی برق به درستی کار می کند و در بسته باقی می ماند.

سیستم کنترل ورودیتعمیر درب شیشه ای

امروزه انواع مختلفی از انواعتعمیر درب شیشه ای وجود دارد که تکنولوژی پیشرفته و منحصربفردی دارند. متداول ترین نوع سیستم کنترل ورودی دارای یک فرستنده و گیرنده رادیویی هستند. نوع دیگری از سیستم کنترل ورودی وجود دارد که می تواند به آن یک کد وارد کرد. این کدها را می توان وابسته به نوع نیاز شما تغییر داد. برای مثال شما برنامه ریزی می کنید که یک درب از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر در روزهای زوج باز شود.

امکاناتی کهتعمیر درب شیشه ای فراهم می کنند باعث شده است، زندگی مردم نسبت به قبل بسیار آسان تر، ایمن تر و سریعتر شود.

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس