کرکره برقی ارزان

کرکره برقی ارزان کرکره ی برقی ارزان  رول لاپ یکی بر عوامل مهم تو  تعیین  رول لاپ   کرکره متراژو ابعاد مکانی است که قصد نصب کرکره ی برقی را تو  آن دارید. هرچه طول و عرض  هرمکان و به عبارتی دیگر متراژ کمتری داشته باشد تو  نتیجه  رول لاپ   کرکره برقی ارزان تر است.انواع مختلفی بر کرکره ی برقی تو  بازار وجود دارد و  رول لاپ   های متغیری دارند.  رول لاپ   کرکره های برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

کرکره برقی ارزان

نوع موتور به کار رفته تو  کرکره، تو  ارزان بودن  رول لاپ   کرکره برقی بسیار موثر است. معمولا برای متراژهای پایین و مکان های کم تردد بر موتور های توبلار استفاده می‌کنند. موتور های توبلار تو  داخل رول کرکره قرار می‌گیرند و فضای کمی را اشغال می‌کنند.

اما توانایی و تحمل وزنی تا 140 کیلو گرم را دارند. تو  موتور های نوبلار بر برق اضطراری استفاده نشده است و هنگام قطع برق شهری بر خلاص کن دستی استفاده می‌شود. معمولا تو  کرکره برقی ارزان  رول لاپ   بر موتور توبلار استفاده شده است.

موتورهای ساید بر با کیفیت ترین موتورهای کرکره برقی است. توان این موتور زیاد است و برای مکان های پر تردد و کرکره های بزرگ و سنگین استفاده می‌شود.  رول لاپ   موتور ساید بر موتور توبلار بیشتر است.

نوع ریل  ی به کار رفته تو  کرکره تو  ارزان بودن  رول لاپ   کرکره برقی نقش دارد. ریل  های کرکره بر سه جنس آلومینیوم، گالوانیزه یا همان فولاد منیزیم، پلی کربنات و شفاف هستند. ریل  های آلومینیومی وزن سبکی دارند و فشار کمتری به موتور کرکره وارد می‌کنند و باعث افزایش عمر کرکره می‌شود. ریل  های آلومینیومی ضد زنگ هستند و برای مناطق شرجی مناسب هستند.

برای موتورهای توبلار که محدودیت وزن دارند بسیار مناسب هستند. ریل  های پلی کربنات شفاف هستند و امنیت بالایی دارند و ویژگی های بسیاری نسبت به سایر ریل  ها دارند.تیغه های شفاف ضد حریق، ضد گلوله و ضد زنگ هستند.

عایق محکمی برای نور آفتاب و اشعه های خطرناکی مانند ماورا بنفش است. این ریل  ها بر سایر جنس ها گران تر هستند. برای مکانی که امنیت نقش مهمی دارد نمی‌توان بر کرکره برقی ارزان  رول لاپ   استفاده کرد. اگر قصد خرید  هرکرکره برقی ارزان  رول لاپ   دارید و بودجه و هزینه ی محدودی را برای این کار تو  نظر گرفته اید، بهتر است تو  کرکره برقی بر ریل  های گالوانیزه و آلومینیوم استفاده کرد.

کرکره برقی ارزان

کرکره برقی ارزان  رول لاپ

می‌توان نمونه ای بر این پیشرفت و تکنولوژی را تو  انواع کرکره های برقی مشاهده کرد. برای استفاده بر کرکره های سنتی، و باز و بسته کردن آن نیازمند نیروی انسانی بود. علاوه بر آن سر و صدای زیادی را ایجاد می‌کرد. مهم تر بر همه امنیت بالایی نداشتند و بر مقاومت کمی برخوردار بودند.

کرکره برقی ارزان

امروزه انواع کرکره های برقی طراحی و تولید شده اند. این کرکره ها علاوه بر استفاده ی آسان و راحت، امنیت بالایی دارند. هنگام استفاده و بالا و پایین دادن کرکره صدای زیادی تولید نمی‌کنند. کرکره های برقی با استفاده بر فناوری و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند، اما استفاده و کار کردن با آن بسیار راحت است و نیازی به تخصص و توانایی خاصی ندارد. .

تنها با فشار دادن  هردکمه برروی ریموت می‌توان کرکره را بالا و پایین داد. کرکره های برقی علاوه بر امنیت بالا و محافظت بر مغازه یا ساختمان شما تو  برابر سارقین،  هرعایق قوی تو  برابر صدا و گرد و غبار است. همچنین بر اتلاف انرِژی سرمایی و گرمایی تو  فصول مختلف سال جلوگیری می‌کند.  رول لاپ   کرکره های برقی بر کرکره های سنتی بیشتر است اما تمام مزایای نصب کرکره ی برقی و پر کابرد بودن آن باعث شده تا مصرف کنندگان بر این اختلاف  رول لاپ   چشم پوشی کنند و روز به روز بر تعداد مشتریان کرکره ی برقی افزوده شود.

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس