نصب ارزان درب اتوماتیک

نصب ارزان درب اتوماتیک 09124372935نصب درب اتوماتیک

این درها معمولا در مناطق تجاری و صنعتی مانند؛ مرکز مراقبت های بهداشتی، مراکز خرید، آزمایشگاه های علمی و غیره. در ساختمان های تجاری، این درها برای اطمینان از اطمینان از این که درب ها در تمام زمان ها بسته می شوند استفاده می شود.

درب های اتوماتیک نیاز به برق را برای کار، بنابراین آنها باید به دقت در هر شرایط نصب شده است. اگر به دنبال نصب درب اتوماتیک هستید، پس باید نصب کننده های درب اتوماتیک مانند مینا درب Services را استخدام کنید، زیرا ما تجربه زیادی در نصب و تعمیر این درها داریم.

انواع درب های اتوماتیک ما نصب می کنیم

درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که راحتی دسترسی، بهداشت، و سبک برای دسترسی هر ساختمان فراهم می کنند. این درها با استفاده از مواد و تکنیک های مختلف بر اساس کاربرد و سطح امنیت مورد نیاز ساخته می شوند.

در خدمات مینا درب، ما ارائه می دهیم نصب، تعمیر و نگهداری برای طیف وسیعی از درب های اتوماتیک. ما متخصصان در نصب درب های اتوماتیک کشویی و در حال نوسان هستند.

درب های اتوماتیک کشویی

درب های اتوماتیک کشویی بسیار ظریف و مدرن هستند و یک ورودی جذاب و راحت را ایجاد می کنند. این درها برای تقریبا هر سازمان و محل تجاری مناسب هستند اما اغلب در سوپر مارکت ها و بیمارستان ها استفاده می شوند. دلیل استفاده از درب های کشویی در بیمارستان ها و سوپرمارکت ها این است که آنها را گسترده می کنند، برای صندلی های چرخ دار، چرخ دستی های خرید و پالت تحویل آسان است.

درب های کشویی بسیار متنوع هستند و می توانند به عنوان ساخت و ساز تک یا دو برگ استفاده شوند. این درها مناسب برای استفاده در هر دو درب داخلی و خارجی هستند. و با توجه به طراحی انعطاف پذیر، می توان آنها را به تقریبا هر نمای ساختمان ارتقاء داد. نگاهی به مزایا و تخصص درب های اتوماتیک کشویی.

  • یک راه حل ورودی جذاب و مقرون به صرفه را ارائه می دهد.
  • به راحتی برای طیف گسترده ای از برنامه ها و محیط ها سازگار است.
  • با توجه به انطباق پذیری و هزینه های کم هزینه نگهداری، آنها یک راه حل عالی دراز مدت برای هر ساختمان ارائه می دهند.
  • آنها مخصوصا برای محیط های ترافیکی بالا مانند سوپر مارکت ها و مناطق ورودی مناسب هستند که در آنها فضای محدودی وجود دارد.
  • درب کشویی ما به گونه ای طراحی شده است که به حفظ دمای اقامت شما کمک می کند.

نصب ارزان درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک کشویی زیباتر از درب های استاندارد هستند و برای ترافیک دو طرفه مناسب هستند و از محل اقامت شما پشتیبانی می کنند. این درها را می توان به دیوارها و در بیشتر موارد نصب کرد. آنها می توانند به آسانی نصب شوند تا مانع ایجاد کنند.

درب اتوماتیک درب اتوماتیک خدمات مینا درب می تواند درب های اتوماتیک کشویی را با همان اندازه بزرگ باز کنید. ما به ویژه در ادغام طرح ها در ستون ورودی های موجود از نصب درب اتوماتیک متخصص هستیم.

فروشگاه یکپارچه برای فروش درب اتوماتیک و خدمات تجاری

هنگامی که شرکت شما یک خرید را انجام می دهد، شما فقط در یک محصول سرمایه گذاری نمی کنید، شما در حال خرید وفاداری خود به تامین کنندگان خود را برای هر دو در حال حاضر و در آینده است.

تیم مینا درب هزاران درب های اتوماتیک تجاری را طراحی، عرضه، نصب و خدمات می کند، بنابراین می توانید به ما در زمانی که آماده خرید می باشید، اعتماد کنید. تیم معماری ما بسیار با تجربه در طراحی تجاری است و به صورت سفارشی درب اتوماتیک را با توجه به نیازهای شما آماده می کند.

فراتر از فروش، ما نیز نصب، کمیسیون و ارائه قرارداد تعمیر و نگهداری به طور منظم برای اطمینان از سرمایه گذاری خود را در بهترین شرایط ممکن است کار می کند. ما خودمان را قانع میکنیم که این کار درست انجام شود.

دسترسی گسترده ما به مشتریان در سراسر تهران وکرج، اثبات تعهد ما نسبت به مشتریان ما، یکپارچگی است که ما با آن کار می کنیم و دانش ما از تجارت ما. ما مجموعه ای از مشتریان وفادار و تکرار داریم که به عنوان بهترین مستندات درب اتوماتیک در کشور نشان داده شده است.

درب اتوماتیک نوسانی

درب اتوماتیک نوسان در انواع مختلف می آید، آنها می توانند یک برگ، دو برگ، کاملا اتوماتیک یا کم انرژی باشند. آنها می توانند برای هر دو ساخت و ساز جدید و یکپارچه سازی استفاده شوند.

درب های اتوماتیک به نظر می رسد ساده هستند، اما متاسفانه، آنها نیستند. اگر شما فکر می کنید نصب درب های اتوماتیک نوسان کنید ، چند عامل برای بررسی وجود دارد. وزن، عرض و سرعت و نیرویی که درب باز می شود.

درب های اتوماتیک نوسانی را می توان در انواع برنامه های کاربردی مانند؛ عابر پیاده کامل، ترافیک دو طرفه و مصرف انرژی بسیار کمتر است. درب های نوسان انرژی کارآمد هستند و به ویژه در فرودگاه ها، هتل ها و فروشگاه های خرده فروشی استفاده می شود.

نگاهی به مزایا و معایب درب در حال چرخش.

  • آنها می توانند به صورت داخلی و خارجی در انواع کاربردی مورد استفاده قرار گیرند.
  • آنها هنگامی که به صورت فشرده فشار یا کشیدن درب دستی سنگین را فراهم می کنند، یک وسیله مناسب برای دسترسی پیدا می کنند.
  • آنها می توانند به راحتی با کنترل دسترسی و سیستم های مدیریت ساختمان ارتباط برقرار کنند تا ایمن و آسان برای استفاده از ورودی فراهم شود.
  • برای افزایش برنامه های کنترل دسترسی، درب های نوسان نیز می توانند با قفل الکتریکی وارد شوند.
  • آنها برای هر دو محیط کم و متوسط ​​ترافیک مناسب هستند.

نصب کننده های درب اتوماتیک ما سال ها تجربه در نصب درب اتوماتیک دارند. در مینا درب، ما می توانیم درب های نوسان اتوماتیک را مطابق با بیشترین استانداردهای ایمنی طراحی و نصب کنیم و سالیان نگهداری و دسترسی آسان را ارائه دهیم.

چرا درب های اتوماتیک در برنامه های تجاری هدفمند هستند؟

یک چیز که باعث می شود درب های اتوماتیک خاص باشد این است که آنها ساده ترین شکل ورود و خروج را برای برنامه های کاربردی تجاری می کنند. همچنین، آنها در گستره وسیعی در دسترس هستند، با مشخصات و برنامه های مختلف و بسیاری از مزایا و ویژگی های از جمله کنترل آب و هوا، بهره وری انرژی و مدیریت عملی ترافیک پا.

بسیاری از مردم بر این باورند که درب های اتوماتیک برای نگهداری بیش از حد گران و گران هستند و به همین دلیل از نصب درب های اتوماتیک اجتناب می کنند.

اما، این درست نیست، درب های اتوماتیک راحتی، ایمنی و صرفه جویی در مقدار قابل توجه انرژی را فراهم می کنند. بسیاری از فضاهای تجاری ترجیح می دهند درب های اتوماتیک را در ورودی نصب کنند تا اولین تاثیر مثبت بر روی مشتریان ایجاد شود.

درمینا درب، ما اعتقاد داریم ورود هر ساختمان تجاری مهمترین جنبه امنیت است و همچنین یک ورودی خوب همیشه باعث ایجاد یک نتیجه خوب برای بازدیدکنندگان می شود. بنابراین یک فرد نباید با ورود به محل اقامت مصالحه کند.

درب های اتوماتیک به روش های مختلفی برای مناطق تجاری مفید هستند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد چرا نصب درب اتوماتیک برای فضای تجاری مفید است.

مدیریت فضایی درب اتوماتیک

بسیاری از ساختمان ها دارای فضای محدودی هستند و به همین دلیل برای مدیریت فضای محدود سخت می شود؛ درب های اتوماتیک یک راه حل ایده آل برای چنین فضاهای ارائه می کنند. نصب درب های اتوماتیک کشویی در محل شما نیاز به فضای اضافی ندارد اما در درب های سنتی انجام می شود.

راحتی درب اتوماتیک

یک درب اتوماتیک مشکلی را برای دستیابی به یک درب سنگین باز می کند؛ آنها دست آزاد، راحت و آسان برای استفاده هستند. درب های اتوماتیک یک ورودی بدون هیچ زحمتی را برای مشتریان سالمند و غیرفعال و افرادی که چمدان های سنگین و یا کودکان حمل می کنند، فراهم می کند.

ایمنی درب اتوماتیک

خدمات درب های اتوماتیک تولید درب های اتوماتیک که به خوبی با ویژگی های ایمنی مجهز شده اند. ویژگی های درب اتوماتیک شامل سنسورها، تایمر ها و کنترل از راه دور بی سیم است که شما را قادر می سازد قفل کردن و باز کردن قفل درب ها را بدون حضور فیزیکی داشته باشید. درب های اتوماتیک به شما آرامش می دهند که دفتر یا کسب و کار شما در دست امن است.

ذخیره انرژی درب اتوماتیک

هیچ انکار نمی کند که درب های اتوماتیک کمی ارزان تر از درب های دستی هستند، اما آنها می توانند به کاهش صورتحساب های انرژی کمک کنند. درب های اتوماتیک صرفه جویی در انرژی را در بسیاری از روش های موثر و کاهش هزینه های گرمایش و خنک کننده. درب باز می شود تنها زمانی که کسی وارد و بسته می شود پس از شخص از طریق آن عبور می کند. این ویژگی از درب های اتوماتیک احتمال ورود درب ها را از بین می برد و به همین دلیل کاهش تلفات انرژی و از دست دادن گرما یا تهویه مطبوع را کاهش می دهد.

جریان ترافیک درب اتوماتیک را بهتر کنید

فضاهای تجاری مانند مدارس، مغازه ها، دفاتر، دانشگاه ها، تئاتر ها و فرودگاه ها، جریان ترافیک در طول ساعات شلوغ بالا می رود. مشتریان در چنین مکان هایی برای عبور از طریق درب های دستی یا درب های چرخشی تلاش می کنند. درب های اتوماتیک یک گزینه عالی برای کنترل جریان ترافیک عابر پیاده و کاهش تراکم هستند. آنها می توانند از راه ورود و خروج از طریق راه رفتن آسان، ترافیک را آزاد کنند.

اگر شما یک کسب و کار را راه اندازی کرده اید که دارای مکان هایی است که برای عموم مردم قابل دسترسی است، دسترسی به آن باید یک نگرانی عمده برای شما باشد. آیا مردم برای ورود به محل کار شما آسان هستند؟ این که آیا شما یک مغازه، یک هتل، یک رستوران و یا هر نوع دیگری از کسب و کار در معرض دید عموم قرار می دهید، ارتقاء دسترسی آسان مانند درب های اتوماتیک کشویی می تواند تفاوت زیادی در نحوه دید مردم به شرکت شما داشته باشد.

چرا خدمات دروازه برای نصب درب اتوماتیک را انتخاب کنید؟

در خدمات مینا درب، ما اعتقاد داریم که یک فرد هرگز نمی خواهد با امنیت محل خود، با این که آیا آن را تجاری یا مسکونی است، مصالحه کند. به همین دلیل ما تمام درهای اتوماتیک ما با ویژگی های پیشرفته امنیتی ارائه می دهیم.

نصب کننده های درب اتوماتیک ما سال ها تجربه در تعمیر، نگهداری و نصب درب های اتوماتیک دارند. درب های اتوماتیک کشویی تولید شده توسط ما همچنین می توانند به عنوان ارتقاء به ساختمان های موجود برای شرکت هایی که در منزل قدیمی یا درب های شکسته دارند، نصب شوند.

به غیر از ارائه درب اتوماتیک، ما همچنین بسیاری از محصولات و خدمات دیگر مانند؛ درب های دستی ، درب های فلزی، درب های آتش نشانی، کرکره های  برقی و تعمیر و نگهداری و تعمیر درب های موجود در محل. بنابراین امروز برای بهترین سرویس نصب درب اتوماتیک با ما تماس بگیرید .

تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک در سراسر نیوزیلند

خدمات درب بازرگانی ارائه می دهد خدمات تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده و اکتیو در سراسر تهران وکرج به طوری که شما می توانید مطمئن باشید که درب های اتوماتیک تجاری خود را به طور مساوی و با خیال راحت کار می کنند.

تعمیر و نگهداری مجدد درب اتوماتیک

ما میدانیم که برای درهای کشویی اتوماتیک شما به طور صاف به چه اهمیت است، اما ما همچنین می دانیم که همه چیز با توجه به برنامه ریزی نمی شود. هنگامی که حوادث اتفاق می افتد و سیستم ها ناپدید می شوند، تیم ما آماده است تا عملکرد درهای شما را تضمین کند.

ما تیمی از تکنسینهای به طور کامل آموزش دیده داریم که توسط یک شبکه سراسری قراردادهای متعارف برای مناطق ما حمایت می شود. تیم ما برای کمک به تعمیرات درب اتوماتیک 24 ساعته در روز، 7 روز در هفته، 365 روز در سال در دسترس است.

خدمات درب های بازرگانی در سراسر نیوزیلند را تعمیر می کند تا به انواع درب های تجاری و صنعتی یا دروازه های هر نام تجاری، نه تنها خودمان.

نگهداری برنامه ریزی شده

شرکت مینا درب توافقنامه های تعمیر و نگهداری را برای هر مشتری که نصب کرده است یا درب ما قراداد ارائه می دهد و یا نیاز به هر تعمیر خودکار درب. با موافقت ما، ما یک برنامه تعمیر و نگهداری برای تمام درب های اتوماتیک و دستی خود را صرف نظر از نام تجاری ساختیم.

قراردادهای نگهداری ما طراحی شده اند:

  • هزینه های تعمیر خودکار درب خود را ثابت و قابل پیش بینی برای بودجه خود را نگه دارید. گزارشات پس از خدمت نشان می دهد هر گونه توصیه، اجازه می دهد شما برای قرار دادن بودجه برای کارهای مورد نیاز.

 

  • مشتریان / مستاجران خود را با ورودی های اتوماتیک امن که همیشه به عنوان یک طرح و کد کار می کنند راضی سازید.

 

  • کاهش تعداد تماس های خدماتی که توسط مدیران خود درخواست می شود با دریافت نگهداری پیشگیرانه در تمام درهای ورودی خود را با هر تماس خدمات به عنوان بخشی از توافقنامه خدمات.

 

  • حسابداران خود را با از بین بردن فاکتورهای گران قیمت که به دلیل کمبود نگهداری پیشگیرانه ایجاد می شوند، خوشحال می کنند

با شماره تلفن 09124372935 تماس بگیرید.

درب اتوماتیک matic LS310

درب کشویی اتوماتیک matic LS300 یک درب اتوماتیک ساخته شده از نیوزیلند با یک تفاوت است. این درب تجاری سعی شده و مورد آزمایش قرار گرفته است تا با توجه به برنامه های کاربردی سنگین طراحی شده و بتواند تا 190 کیلوگرم در هر برگ در طیف وسیعی از شرایط کار کند.

زیبایی ظریف

این درب اتوماتیک دارای یک طراحی بی نظیر نوآورانه می باشد که می تواند به انواع مختلفی متصل شود. این شامل چوب، آلومینیوم قاب، شیشه، کاشی کشویی و پنجره های کاربردی پنجره است.

مناسب در انواع محیط ها

این مدل به طور ایده آل در محیط اتاق تمیز کار می کند، اما همچنین برای طیف وسیعی از دیگر عملیات درب اتوماتیک، مثلا در ساختمان های اداری کوچک و ساختمان های عمومی مشغول است. ما می توانیم درب های اتوماتیک خود را با توجه به ترافیك های مختلف ترافیکی، از ترافیک بالا تا پایین، سفارشی كنیم.

اپراتور برقی

سیستم خودکار کشویی اتوماتیک matic LS310 برای عملکرد مداوم، قابل اعتماد و با دوام است. این عمل با سهولت حرکت باور نکردنی، شامل یک آهنگ فولادی ضد زنگ “خود تمیز کردن” و مکانیزم کمربند مکانیزم است.

آسان برای کنترل

ما اطمینان می دهیم که شما و مدیرانتان در همه زمان ها احساس می کنید و در کنترل شما از سیستم های کشویی اتوماتیک هستند. با درهای ما، ما یک رابط با گزینه های کنترل دسترسی، و همچنین یک مدیر دستگاه با پد کنترل و یا گزینه های سوئیچ کلید فراهم می کند.

ایمنی و امنیت

ما تضمین یک عملیات بسیار امن که دارای چرخش اتوماتیک و همچنین یک ماژول قفل امنیتی بالا در موتور است. سیستم های درب اتوماتیک ما با استانداردهای فعلی استرالیا و نیوزیلند برای مجموعه های کشویی درب سازگار است. آنها به طور کامل با کدهای خروج و شوراهای مربوطه برای عملیات ناپایدار سازگار هستند.

 

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس