درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

درب اتوماتیک پارکینگی ریلی در محیط هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند بسیار مناسب می باشد.درب های ریلی پارکینگی توسط چرخ دنده های قدرتمندی به صورت کشویی باز و بسته می شوند ،در حقیقت درب های ریلی به صورت افقی و درون یک ریل حرکت می کنند. هنگام نصب درب های پارکینگی کشویی باید به این نکته توجه کرد که فضای کافی در سمت چپ یا راست محل نصب درب ، جهت حرکت درب باید وجود داشته باشد.

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

درب پارکینگی ریلی برای محیط هایی که پارکینگ آنها روباز و یا مسقف می باشد قابلیت نصب را دارد.درب های کشویی علاوه بر سهولت در باز شدن درب، امنیت را نیز تامین می کنند چرا که دیگر برای باز کردن درب پارکینگ نیازی به پیاده شدن از ماشین نمی باشد به همین دلیل احتمال سرقت اتومبیل کم می شود

جک های ریلی گونه ای دیگر از در اتوماتیک از نوع پارکینگی میباشد .

 درب اتوماتیک کشویی پارکینگ

در زمان قدیم از درب ریلی پارکینگ به صورت دستی استفاده می شد.اما به علت سختی کارکرد با این نوع درب به خصوص برای سالمندان،درب اتوماتیک کشویی پارکینگ رواج پیداکرد.درب اتوماتیک کشویی پارکینگی به علت سهولت در استفاده از آن به سرعت جای نوع دستی درب پارکینگی را گرفت.درب اتوماتیک ریلی پارکینگ فضای زیادی از پارکینگ را اشغال نمی کند ولی برای ساخت درب ریلی پارکینگ عرض نسبتا زیادی احتیاج می باشد.درب ریلی حیاط خانه بر روی یک ریل حرکت می کند و برای باز و بسته شدن به سمت چپ یا راست حرکت می کند.

قیمت درب ریلی پارکینگ به نوع متریال استفاده شده در آن مانند موتوری که در آن به کار رفته بستگی دارد گاها برای کاهش قیمت درب ریلی حیاط  برخی از افراد سودجو از متریال نامرغوب استفاده می کنند این افراد با کاهش قیمت تمام شده به این طریق سعی در جذب مشتری دارند،حال آنکه بعد از گذشت مدت زمان ناچیزی درب با خرابی های متعددی روبه رو می شود و این بار مشتری با هزینه های گزاف تعمیرات روبه رو می شود.توصیه ی ما به شما عزیزان این است که برای اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک، و متریال به کار رفته در آن از جمله قیمت درب ریلی پارکینگ با همکاران ما درسرویس دُر تماس حاصل فرمایید،زیرا به علت عدم ثبات قیمتی در بازار،قیمت محصولات نیز در حال تغییر می باشد.

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

موارد استفاده از جک های ریلی

 

برای گیت ورودی کارخانه ها استفاده از مکانیزم هوشمند و اتوماتیک دربهای ریلی می تواند پیشنهاد قابل تاملی باشد. همچنین برای ورودی منازل و یا ویلای خویش می توانید از درب حیاط ریلی برقی جهت تردد ماشین ها استفاده کنید.به طور کلی از درب های کشویی می توان در انواع پارکینگ های روباز و مسقف بهره مند شد چرا که فضای کمتری را اشغال می کنند و اگر فضای کافی کنار درب برقی ، جهت قرار گرفتن درب وجود داشته باشد این نوع درب پارکینگی بسیار مناسب و مدرن می باشد و اکثر افراد این مدل در اتومات را نسبت به نوع لولایی ترجیح می دهند.

درب گاراژی ریلی و انواع کاربرد آن

 این در برقی با توجه به نحوه کارکردش تاثیر به سزایی در سهولت عبور و مرور دارد، و بر روی درب های فلزی ، صنعتی ، فرفوژه، استیل ،سنگ و چوب قابل نصب می باشد‌.جک ریلی همانند جک بازویی می تواند تک لنگه یا دو لنگه باشد.در زیر درب های ریلی قطعه ای به نام دنده شانه ای نصب می گردد که سبب حرکت روان درب بر روی زمین می شود.

بیشترین کاربرد این درب برقی در کارخانجات صنعتی ، ورودی نگهبانی ، گیت های ورودی و خروجی و درب ریلی یا درب کشویی صنعتی می باشد که با توجه به وزن بالای هر لنگه از درب های ریلی، باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می شود و کمک شایانی به نگهبانان کارخانه ها می کند.

مزایای درب ریلی پارکینگی

این نوع درب ریلی فضای کمی را اشغال می کند

دارای قابلیت تردد نامحدود می باشد

برای درب های سنگین با عرض زیاد بسیار مناسب می باشد

درب های ریلی سرعت بالایی در باز و بسته شدن  دارند

حرکت نرم و بی صدایی دارند و موجب آزار همسایه ها نمی شود

باز و بسته شدن راحت توسط ریموت

قابلیت نصب باطری و استفاده از آن در هنگام قطع برق

دارای سنسور حرکتی جهت کنترل در هنگام برخورد با موانع

مجهز به فلاشر هنگام عبور ماشین

استحکام بالایی دارند و پوشش آن ها ضدخوردگی و ضدزنگ زدگی می باشد

امکان نصب درب نفر رو برای کاهش تردد وجود دارد

امکان نصب درب کشویی به صورت دو طرفه برای پارکینگهای عریض

درب اتوماتیک کشویی پارکینگ

چگونه متوجه شویم درب ریلی پارکینگی نیاز به تعمیر دارد؟

می‌توانید با بررسی نحوه عملکرد درب ریلی پارکینگ متوجه شوید که آیا درب ریلی نیاز به تعمیر دارد یا خیر؟ بنابراین چنانچه مشاهده نمودید:

درب ریلی حرکت روان و راحتی ندارد و با فشار باید حرکت کند.

چرخ و قرقره و ریل درب خوردگی و زنگ زدگی دارد و باعث شده درب از مسیر خود خارج شود.

درب ریلی پارکینگ به‌صورت خودبه‌خودی باز و بسته می‌شود.

یا باز شده و دیگر بسته نمی‌شود.

یا اینکه به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌توانید حتی با ریموت کنترل درب ریلی را باز یا بسته نمایید.

به طور حتم می‌توان گفت درب ریلی پارکینگی یا قطعات آن نیاز به تعمیر داشته و شما حتماً باید برای برطرف نمودن مشکلات به وجود آمده، از تعمیرکار متخصص ما کمک بگیرید.

رایج‌ ترین مشکلات درب‌ ریلی پارکینگی کدام‌ اند؟

درب‌ های ریلی پارکینگی ممکن به دلیل بروز یکی از مشکلات زیر دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر داشته باشند:

ریموت کنترل به درستی عمل نکند.

به‌ خوبی می‌ دانید که چنانچه ریموت کنترل درست کار نکند، عملکرد درب ریلی پارکینگ دچار مشکل شده و نمی‌تواند باز و بسته شود. اگر مشاهده کردید ریموت کنترل به‌خوبی کار نمی‌کند در ابتدا باتری آن را بررسی کنید؛ اگر باتری ریموت کنترل تمام شده بود بلافاصله باتری کهنه را با نو تعویض نمایید. اما درصورتی‌ که باتری سالم بود، احتمالاً قطعات داخلی ریموت کنترل دچار ایراد شده است و شما باید برای برطرف کردن مشکل به یک تعمیرکار با تجربه مراجعه کنید.

 برای تعمیر انواع ریموت درب برقی ، با تکنسین های سرویس دُرمی توانید در ارتباط باشید.

عملکرد سنسور ایمنی درب مختل شده باشد.

در صورتی که ریموت کنترل مشکلی نداشت، اکنون نوبت آن است که سنسور ایمنی را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است قطع ارتباط بین ریموت کنترل و سنسور ایمنی باعث شده باشد که عملکرد درب ریلی دچار مشکل شود. شاید مانعی بر سر راه سنسور ایمنی قرار گرفته باشد که شما می‌توانید به ‌راحتی با برداشتن مانع از سر راه سنسور ایمنی، اختلال به وجود آمده در عملکرد آن را برطرف کنید. اما اگر غیر از این بود شاید سنسور ایمنی دچار ایراد شده و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

پس در نظر داشته باشید که در صورت بروز مشکلات تخصصی در نحوه کارکرد سنسور ایمنی که باعث خوب عمل نکردن درب ریلی پارکینگ می‌شود، حتماً با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید و به‌هیچ‌عنوان شخصاً اقدام به تعمیر این قطعات نکنید، چراکه تعمیر درب ریلی پارکینگی و تعمیر یا تعویض قطعات آن کاری بسیار تخصصی است.

موتور دستگاه از کار افتاده باشد.

یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوطه به درب‌های ریلی پارکینگی از کار افتادن موتور آنها است که این مشکل تأثیر به سزایی در عملکرد این نوع درب‌ها خواهد داشت و مانع از باز یا بسته شدن آنها می‌شود.

ممکن است موتور درب ریلی پارکینگی به دلایلی مانند قطع شدن یک سیم، اشکال در استاتور، خشک شدن بلبرینگ‌ ها یا ایراد در گیربکس‌ ها دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

اگر مشاهده کردید موتور دستگاه از کار افتاده یا داغ شده یا سروصدای زیادی از آن بلند می‌شود، مطمئناً این قطعه دچار مشکل شده است؛ لذا با توجه به اینکه تشخیص و عیب‌یابی مشکل در موتور درب ریلی پارکینگی نیاز به تجهیزات و ابزارهای تخصصی دارد و همچنین بررسی کارکرد موتور و تشخیص صحت و درستی آن به مهارت و تخصص زیادی نیازمند است، بنابراین بهترین و اصولی‌ترین راهکار این است که در صورت مشاهده هرکدام از موارد بیان شده در موتور درب ریلی پارکینگ، شما عزیزان بلافاصله با یک تعمیرکار درب ریلی پارکینگ خبره و کاربلد تماس بگیرید تا او مشکل به وجود آمده را برطرف نمایید.

مزایای درب ریلی پارکینگی

قطعات درب ریلی پارکینگ

کلید خلاص کن درب بیرون زده باشد یا محور آن خم شده باشد.

برد درب ریلی به دلیل وارد شدن ضربه دچار آسیب و خرابی شده باشد.

تنظیمات مدار فرمان به هم خورده و همچنین مدار شکسته شده باشد.

در عملکرد فرستنده درب ریلی پارکینگ مشکل به وجود آمده باشد.

درب ریلی به ‌درستی تراز نشده باشد.

هرز شدن ریل‌ها، گیر کردن دنده‌ها، خراب شدن یا شکستن چرخ‌ها و آهنرباهای درب ریلی که نیاز به تعمیر دارند.

سنسور چشمی درب ریلی پارکینگی خراب شده باشد.

سیستم برق درب ریلی از کار بیفتد.

اینها نمونه‌هایی از مشکلات و ایرادهای به وجود آمده برای درب‌های ریلی پارکینگی بود که برای شما عزیزان آنها را بیان نمودیم. اما توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورت مشاهده هرگونه از این موارد به‌ منظور تعمیر درب ریلی پارکینگ و همچنین تعمیر یا تعویض قطعات آن حتماً با یک تعمیرکار ماهر تماس بگیرید، چراکه تعمیر، عیب‌یابی و تشخیص مشکل در انواع درب‌های ریلی پارکینگی و همچنین قطعات و یراق‌ آلات درب ریلی پارکینگ آن کاری بسیار پیچیده و تخصصی است.

در ضمن بیان این نکته بسیار ضروری و مهم است که شما عزیزان باید بلافاصله بعد از ایجاد مشکلات بیان شده اقدام به تعمیر درب پارکینگی ریلی نمایید چراکه کوچک‌ ترین سهل ‌انگاری شما باعث می‌شود عمر مفید درب و قطعات آن کاهش یابد.

تعمیرکار درب ریلی آهنی پارکینگی چه زمانی مراجعه می کند؟

زمان مراجعه تعمیرکار درب ریلی پارکینگ توسط شما تعیین می شود و با توجه به اینکه نزدیکترین تکنسین با تجربه و واجد شرایط برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما تخصیص داده می شود امکان ارائه خدمات در سریعترین زمان برای شما فراهم می گردد.

 

برای رفع هر یک از مشکلات و تعمیر درب ریلی چه کنیم؟

بررسی اتصالات و یراق آلات درب ریلی

رفع موانع در مسیر حرکت درب ریلی

تعویض باطری ریموت

بررسی کلید خلاص

بررسی فیوز وقتی ریموت درب ریلی را باز نمی‌کند

بررسی عملکرد جک درب ریلی

 

برای درخواست تعمیرکار درب ریلی با کجا تماس بگیریم؟

سرویس دُر سالهاست که یکی از پیشروترین مجموعه‌ها در زمینه تولید، نصب و تعمیر انواع درب‌های ریلی و آهنی، درب اتوماتیک برقی ، کرکره برقی و … است. این مجموعه با در اختیار داشتن یک تیم مجرب، متشکل از بهترین و کارکشته‌ ترین تعمیرکاران و تکنسین‌ های انواع درب، در خدمت شماست.

کافی است به‌ محض بروز مشکل با کارشناسان فنی تماس بگیرید و با شرح مختصر از مشکلی که برای درب ریلی شما رخ داده، از ما بخواهید در اسرع وقت یک تعمیرکار خبره برای شما اعزام کنیم.

از هزینه مداوم و زیاد تعمیر درب ریلی پارکینگی خسته شده اید و دنبال خدمات با کیفیت و کم هزینه هستید؟  همین حالا وقتشه، با بهترین ها در تماس باشید

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس