درب اتوماتیک تلسکوپی

سالهاست که گونه های درب اتوماتیک برای استفاده عموم آنچنان همه گیر شده است که می توان به جرات گفت که یک نیاز ضروری برای تموم عموم مردم به خصوص در سبک زندگی شهر شده است ما می توانیم استفاده از درب های اتوماتیک در مکان های مختلف همچون فرودگاه ها، هتل ها، فروشگاه ها، ادارات، مراکز خرید، بانک ها و ورودی انواع ساختمان ها رواج بسیاری یافته است. درب اتوماتیک تلسکوپی نیز از این نو  می باشد که به خاطر قابلیت آن در ایجاد ورودی و عرض بازشوی بیشتردر یک دهنه ، مورد توجه بسیاری از پیمانکاران و مهندسان طراح و طراحان داخلی می باشد.

 رکورد سوئیس :

به طور معمول و در حالت عادی دارای ۶ لنگه یا به اصطلاح ۶ لت می باشد که ۴ لنگه آن به صورت متحرک و ۲ لنگه آن به صورت ثابت خواهد بود که می توان گفت ، این مدل از درب اتوماتیک حدود ۷۰ درصد عرض دهنه را بازشو خواهد داشت .

درب اتوماتیک تلسکوپی رکورد سوئیس به جز حالت ۶ لت ، در طرحها و شکلهای دیگری نیز به صورتهای ۳ لنگه و ۲ لنگه نیز اجرا می شود که به آن درب اتوماتیک تلسکوپی یک طرفه گفته می شود .

فرق درب اتوماتیک تلسکوپی و درب اتوماتیک اسلایدینگ:

به این صورت می باشد که حالت کارکرد درب اتوماتیک اسلایدینگ به شکلی است که هر دو لنگه متحرک روبروی هم بسته و به اصطلاح به یکدیگر چفت میشود ، ولی در درب های اتوماتیک تلسکوپی ، لنگه های متحرک بر روی یکدیگر حرکت می کنند و در زمان بازشدن درب تلسکوپی ، لنگه های متحرک بر روی لنگه ثابت جمع می شوند.

درب های تلسکوپی علاوه بر دارا بودن تمامی مزایای درب های کشویی ساده ، فضای ورودی وسیع تری ایجاد می نمایند چون تنها یک سوم از پهنای ورودی به لنگه های ثابت اختصاص پیدا می کند.

درب اتوماتیک تلسکوپی

 

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس