تعمیر کرکره برقی شمال تهران 09124372935 بر مبنایی برای دامنه وسیعی از نحوه چیدمان اجزای سازنده و پیکر بندی های ممکن را فراهم می سازد.

امکان انتخاب وسیعی از نحوه عملکرد های مختلف این امکان را فراهم می کند که ورود به ساختمان به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد.

درب های شیشه ای اتوماتیک در مورد ارائه راه حل های مربوط به اتوماتیک سازی درب به خوبی انعطاف پذیر می باشد. به همین دلیل مطابق با هرگونه ای از وضعیت و موقعیت های ساختمانی یک تدبیر یا راه کار ورودی به ساختمان را ارائه می دهد.

تعمیر کرکره برقی شمال تهران

دامنه وسیعی از محصولات موجود شامل اشکال منحنی، خطی و زاویه دار به علاوه درب های اسلاید شیشه ای تلسکوپی همگی برای ایجاد یک ورودی روان و هموار طراحی شده اند.

درب اتوماتیک شیشه ای فقط یک درب نیست این سیستم دارای تجهیزات انتخابی برای عملکرد فوق العاده می باشد.

این تجهیزات احتیاجاتی چون موارد زیر را بر آورده می سازد: جلوگیری از ورود افراد متفرقه یا برای استفاده در اتاق های تمیز مانند آزمایشگاه ها یا مکان هایی که فقط اشخاص خاص مجوز ورود به آن مکان را دارند.

هم چنین برای استفاده در تالار های عملیاتی یا بخش های دارویی و غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. حتی درب های بسیار سنگین نیز بدون هیچ مشکلی می توانند اتوماتیک شوند.

تعمیر کرکره برقی شمال تهران

بسیار راحت و آسوده برای استفاده روزانه و نیز قابل اطمینان در شرایط اضطراری . درب های اتوماتیک شیشه ای از نوع ضد حریق و خروج اضطراری آسایش کامل را برای استفاده روزانه به همراه بیشترین سطح کارایی و امنیت در موقع رویداد یک حادثه را تضمین و فراهم می کن

ایرادات شایع مربوط به درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و رفع آنها

تعمیر کرکره برقی اصل

این سیستم تنها پک کامل که شامل قفل برقی (جهت ضد سرقت شدن درب اتو ماتیک)۲عدد جک بازویی ۲۲۰ ولت با پوسته تمام فلزی و دنده هایی فولادی با توان قدرت هر لنگه کابل۳ کیلو گرم دارای ۱۰ عدد ریموت فابریک سانترال.

مدار فرمان یک جفت چشم جهت برخورد نکردن درب با مانع یک عدد فلاش چشمک زن ۲۲۰ ولت پر توان گارانتی ۴ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش قیمت: با کلیه هزینه نصب و راه اندازی و سیم کشی درب با جوشکار آن فقط ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان

کاربرد تعمیر کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی یکی از انتخاب هایی به شمار می رود که قابلیت تحت تاثیر قرار دادن چشم انداز ساختمان راداشته و در هر مکانی قابل استفاده است.

مهم نیست که چه مقدار فضا برای نصب درب ها در اختیار دارید؛ زیرا انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه ای به شما کمک می کنند تا از کمترین فضای ممکن بیشترین بهره را ببرید.این نوع درب ها با داشتن قابلیت های فراوان می توانند انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی از جمله ادارات، بانک ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها (که رعایت بهداشت در آن ها اهمیت فراوانی دارد)

مراکز توان بخشی، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی باشند.درب اتوماتیک شیشه ای با بهره گیری از یک حسگر مادون قرمز می تواند حرکت در محیط را تشخیص داده و باعث باز شدن ورودی گردد.

در مراکز پر رفت و آمدی که در کنار پیاده رو ها قرار گرفته اند و ممکن است درب آن ها دائم باز و بسته شود، می توان از یک حسگر در کف ورودی استفاده نمود که باز و بسته شدن درب با تشخیص وزن افراد انجام گیرد.

امکان نصب این درب ها در هنگام ساخت ساختمان و یا پس از آن وجود دارد. درب اتوماتیک شیشه ای السا ELESSA قابلیت اتصال و ترکیب با سیستم اتوماسیون مراکز اداری را نیز دارا می باشند، همچنین می توانند به سرعت قفل شوند و یا بسته به نیاز در وضعیت «دائم باز» یا «دائم بسته» تنظیم گردند.

این درب ها از جنس شیشه مقاوم سازی شده (سکوریت) ساخته می شوند که امکان حک کردن آرم شرکت یا موسسه (سند بلاست) و یا طرحی خاص بر روی آن نیز وجود دارد. جنس قاب یا فریم درب ها از آلومینیوم ضد سایش است که می توان بر روی آن از  روکش استیل نیز استفاده نمود.

کاربردهایتعمیر کرکره برقی

کاربرد اصلی و عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس.

دوربین مداربسته,انواع دوربین مداربسته,کاربردهای دوربین مداربسته

– جلوگیری از ارتکاب جرایم:

کاربرد دوربین های مداربسته در جلوگیری از ارتکاب جرایم بسیار وسیع است. از جلوگیری از جرایم رانندگی تا جرایم جنایی. استفاده نامحسوس از دوربین های مخفی نیز بسیار رواج یافته است.

بطور مثال می توان به دوربین های دستگاه های خود پرداز اشاره کرد که برای شناسایی جرایمی چون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری کاربرد دارد.

آخرین تحقیقات آماری از شهر های بزرگ آمریکا و انگلستان نشان می دهد بعد از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها 51 درصد از تعداد جرایم کاسته شده است. در فرودگاه ها میزان کاهش جرایم 23% و در سایر مراکز عمومی روی هم رفته این مقدار 7% بوده است.

دوربین مداربسته,انواع دوربین مداربسته,کاربردهای دوربین مداربسته

 -کاربرد صنعتی:

در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین های مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن است نیز بهره گرفته می شود.

در کارخانجاتی مثل کارخانجات شیمیایی یا نیروگاه های هسته ای.در مراکز صنعتی استفاده از دوربین های اسکن خط تولید و دوربین های حرارتی رواج زیادی دارد.

دوربین مداربسته,انواع دوربین مداربسته,کاربردهای دوربین مداربسته

-کنترل ترافیک:

امروزه در اکثر کشورهای جهان از دوربین های مداربسته برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در سطح گسترده ای استفاده می شود. از جمله کنترل میزان ترافیک در خیابان ها و ارسال اطلاعات توسط gps به رانندگانی که قصد عبور از مسیر آن خیابان ها را دارند.

تحت نظارت قراردادن تصادفات و شناسایی جرایم رانندگی حداقل کاربرد های دوربین مداربسته در کنترل وسایل نقلیه هستند. شناسایی اتوماتیک پلاک خودروها از جمله آخرین دستاورد های دوربین های مداربسته در این بخش می باشند.

-امنیت نقل و انتقالات:

در نقل و انتقلات عمومی از دوربین مداربسته برای جلوگیری از حوادثی که ممکن است در اثر خارج از دید بودن محل صورت بگیرد استفاده می شود.

بطور مثال در متروها از دوربین مداربسته برای کنترل درهای ورود و خروج مسافران به منظور اطمینان از اینکه مسافر از در عبور کرده است و یا موارد مشابه آن در اتوبوس ها و قطارهای شهری.

مزایای تعمیر کرکره برقی

از نکات مثبت استفاده از این نوع درب ها می توان به زیبایی، باز شدن نرم و بی صدا، کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا اشاره داشت.

درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل داشتن دامنه ی وسیع محصولات از انعطاف بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل برای هر وضعیت و موقعیت ساختمانی قابل استفاده هستند.

شاید تصور کنید که از کار افتادن درب های اتوماتیک در زمان قطع برق مشکلی بزرگ برای این نوع درب ها باشد در صورتی که چنین نیست

درب های اتوماتیک می توانند مجهز به یک باتری بک آپ شوند تا در زمان قطع برق، انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن آن ها فراهم گردد. این باتری ها پس از ورود جریان برق به ساختمان به صورت اتوماتیک شارژ و قابل استفاده مجدد می شوند.

از آنجایی که در زمان عبور از درب های اتوماتیک نیازی به باز و بسته کردن درب به صورت دستی نیست، این نوع درب ها جهت استفاده افراد مسن و ناتوان و همچنین استفاده در ورودی آزمایشگاه ها و مکان های استریل بسیار کاربرد دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای استهلاک پایین تری نسبت به درب های لولایی و مکانیکی دارد، همچنین نیازی به فضای خالی پشت درب نیست به اضافه اینکه می توان با مجهز نمودن درب با سیستم های کنترل تردد، برای ورود و خروج افراد مجوز تعیین کرد.در صورتی که از درب های اتوماتیک ضد حریق و یا خروج اضطراری استفاده شده باشد، در زمان حادثه این درب ها می توانند ضریب امنیت را افزایش دهند.

انواع درب اتوماتیک تعمیر کرکره برقی

درب های اتوماتیک این امکان را فراهم می سازند که در هر مکانی قابل استفاده باشند. به گونه ای که برای فضاها و اماکن متفاوت نوع خاصی از درب اتوماتیک شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع درب های اتوماتیک تعمیر کرکره برقی عبارتند از

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا اسلاید (برای استفاده در بیمارستان ها، بانک ها و ادارات)، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (برای مکان هایی که فضای کمی در دسترس است)، درب اتوماتیک شیشه ای گردان(برای استفاده در مکان هایی که نیاز به فضای زیاد برای حمل بار و لوازم است) درب اتوماتیک شیشه ای آکاردئونی، درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی (زاویه دار) و درب اتوماتیک شیشه ای قوسی (منحنی).

تعمیرات انواع درب ریموتی :

تعمیر درب ریموتی ریلی،  درب ریموتی بازویی، درب ریموتی سکشنال

درب ریموتی کرکره ای،  درب ریموتی شیشه ای

درب ریموتی ریلی :

درب ریموتی فک، درب ریموتی بی اف تی، درب ریموتی لایف درب ریموتی نایس، درب ریموتی زومر، درب ریموتی توسک و انواع دیگر درب ریموتی ریلی

تعمیرات درب ریموتی بازویی :

درب ریموتی فک، درب ریموتی بنینکا، دربریموتی فادینی، درب ریموتی جنیوس، درب ریموتی نایس، درب ریموتی اپریماتیک، درب ریموتی زومر، درب ریموتی لایف، درب ریموتی بی اف تی، درب ریموتی پروتکو، و انواع دیگر درب ریموتی بازویی

تعمیر درب ریموتی کرکره ای :

درب ریموتی کرکره ای با موتور ساید،  درب کرکره ای با موتور سانترال، تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای با موتور ساید، تعمیر کرکره برقی با تیغه آلومینوم، تعمیر کرکره برقی با تیغه فوم دار، تعمیر کرکره برقی با تیغه شیشه ای یا شفاف

تعمیر درب برقی شیشه ای:

تعمیر درب ریموتی اسلاید،  درب ریموتی شیشه ای گردان، درب شیشه ای سه گوش یا مثلثی،  درب شیشه ای گرد،  درب شیشه ای تلسکوپی،  اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای چینی

درب برقی شیشه ای پاور لیفت تایوان- درب اتوماتیک وید مولر- درب اتوماتیک شیشه ای بوکامو- درب اتوماتیک شیشه ای وآرام بند درب برقی کره- درب اتو ماتیک شیشه ای اروپایی- درب برقی شیشه ای تورمکس- درب شیشه ای اتوماتیک DANICA آلمان- تعمیر درب برقی شیشه ای دیتکس ایتالیا- اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای کامهcameایتالیا- درب شیشه ای پروشاتPROSHUT

درب برقی شیشه ای فک ایتالیا- تعمیر درب برقی شیشه ای رکورد سوئیس- اپراتور درب اتوماتیک تائو -tau اپراتور درب اتوماتیک تائو tau- تعمیرات درب اتوماتیک ریولوینگ چرخان- تعمیر درب اتوماتیک جی یو آلمان- درب اتوماتیک لابل ایتالیا تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای بتا – درب اتوماتیک ریولوینگ چرخان

درب اتوماتیک ریموتی پارکینگی

درب بازکن های اتوماتیک یکی از ابزارهای مهمی هستند که به واسطه پیشرفت و پیوسته تکنولوژی وارد زندگی ما شده است. اگر یک دقیقه وقت صرف کنید برای اینکه سبک زندگی اکنون خود را با زندگی، فرصت ها و گزینه های موجود در ۵۰ و یا ۱۰۰ سال گذشته مقایسه کنید

متوجه می شوید که حتی عادی ترین و رایج ترین دستگاه های موجود یک نعمت در زندگی ما محسوب می شوند. ما با این تکنولوژی های به ظاهر ساده و معمولی بزرگ شده ایم، آنچنان به آنها عادت کرده ایم و متکی شده ایم که تصور زندگی بدون آنها برایمان غیر ممکن است.

یک درب بازکن اتوماتیک هم به همان اندازه معمول و رایج است، اینطور به نظر می رسد که انگارهمیشه وجود داشته است.

در حقیقت اولین درب ریلی که کشف شده بخشی از عجایب یونان باستان بوده است که برای حفاظت از یک معبد ساخته شده بود و ابزار پیچیده ای در آن به کار رفته بود. اما امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج هستند.

اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید می بینید تقریباً همه خانه ها از درب بازکن اتوماتیک استفاده می کنند. یک درب بازکن اتوماتیک صرفاً یک وسیله هوشمند است که این امکان را برای شما فراهم می سازد که درب را باز کنید بدون اینکه آن را لمس کنید.

شما همانطور که در ماشین خود نشسته اید با فشار دادن یک دکمه وارد ساختمان می شوید به جای اینکه از ماشین بیرون بیایید و در را باز کنید و بعد از پارک کردن ماشین دوباره در را ببندید. انواع مختلفی از درب بازکن ها وجود دارند به همراه ویژگی ها، عملکرد ها و متعلقات گوناگون بسته به شرایط و موارد استفاده آنها.

درب بازکن های اتوماتیک هم برای درب های ریلی هم برای درب های لولایی وجود دارند که به دو دسته الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک تقسیم می شوند.

بر اساس میزان تردد در  شبانه روز می توانید درب بازکن مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور کلی درب بازکن های الکترومکانیک برای تردد های پایین و متوسط ودرب بازکن های الکتروهیدرولیک برای ترددهای بالا استفاده می شوند.

البته همیشه همه چیز به این خوبی پیش نمی رود. درست است که این سیستم ها موجبات آسایش میشوند اما در صورت بی احتیاطی در اثر برخورد با افراد یا اشیاء می توانند خطرساز نیز باشند. برای جلوگیری از این خطرات احتمالی باید حداقل از دو نوع مکانیزم امنیتی استفاده شود.

درب ها باید مجهز به حسگر داخلی باشند (internal sensing device) که این حسگرها برای این طراحی می شوند که در صورت وجود یک مانع در حین باز و بسته شدن درب جهت حرکت درب را معکوس کنند.همچنین وجود مکانیزم بیرونی external mechanism نیز مورد نیاز است مانند حسگر در لبه های درب an edge sensor و یا چشم الکترونیکی an electronic eye . باید در نظر داشته باشید که ایجاد امنیت همیشه در الویت قرار دارد.

تعمیرات راه بند

راه بند ها از نظر نوع سیستم محرکه به دو نوع راه بند تقسیم نی شوند که شامل الکترومکانیک و راه بند الکتروهیدرولیک

که راه بند الکترومکانیک میزان تردد در ساعت کمتری نسبت به نوع راهبند الکتروهیدرولیک دارد.

ویژگی هایی که در حین خرید یک راهبند اتوماتیک اهرمی باید در نظر بگیرید عبارتند از: • طول بوم راهبند اتوماتیک. • سرعت حرکت راه بند اتوماتیک.

• میزان ولتاژمنبع تغذیه راهبند اتوماتیک. • میزان تردد در طول روز راه بند اتوماتیک. • توان موتور و گشتاور نیرو راهبند اتوماتیک. • کلید خلاص کن دستی و باتری بک آپ برای پشتیبانی از سیستم در حالت قطع برق راهبند اتوماتیک.

تعمیر کرکره برقی

تعمیرات تخصصی کرکره برقی _ تعمیر تخصصی جک پارکینگی _نصب کرکره با مرغوبترین تیغه _نصب با موتور ساید یا توبلار با قدرت وکیفیت بالا و قیمت مناسب _ استفاده از یرق آلات بسیار عالی جهت نصب تولید و فروش و نصب انواع کرکره های آلومینیومی و گالوانیزه و فوم دار وپلی کربنات

انواع کرکره برقی: – درب کرکره برقی صنعتی – درب کرکره برقی تجاری و پارکینگی – درب کرکره ای لوکس – استفاده از درب کرکره برقی به عنوان محافظ – درب کرکره برقی با تیغه های پانج – درب کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه انواع موتور های ساید عبارتند از :

موتور ساید بارزانته موتور ساید توربو موتور ساید اسمارت انواع تیغه کرکره برقی: – تیغه قوس 100 – تیغه قوس 80 – تیغه تخت100 – تیغه تخت 80 – تیغه آلمینیومی – تیغه فوم دار

مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرات و سرویس کاری جک پارکینگی

لازم بذکر است که دراین قسمت تعمیرات درب اتوماتیک توسط متخصصین این  شرکت  باتوانایی علمی بالا جهت  تعمیرات کلیه قطعات درب های اتوماتیک شامل تمامی قطعات و اجزای لازم از قبیل قطعات موتور جک ، ریل  و ماردونی ، ریل تلسکوپی ، سنسورهای رگلاژ جک ، مگنت ها

میکروسوئیچ ها ، بلبورینگ های موتور ، دنده و گیربکس ، IC های رگلاتور و دیگر اجزای بورد کنترل جک و ترانسفورماتور وترمینالها و تغذیه چشمی ها و .

تعمیرات در هر مرحله قطعات دستگاه تست می شودتا مشکلی وجود نداشته باشدو همچنین قطعات جک اتوماتیک بعد از تعمیرات و سرویس، توسط متخصصین این شرکت در محل نصب میشود و پس از تست های لازم تاییدیه مشتری به آن  فاکتور شرکتی تحویل داده می شود.

خدمات تعمیرات و سرویس کاری تخصصی شرکت در زمینه انواع درب های اتوماتیک ارائه میگردد از قبیل: بی اف تی BFT ، فک FAAC ، پروتکو Proteco ، زومر Sommer  جک یورو ماتیک، بنینکا Beninca ، نایس Nice ، وی تو V2 ، کوچی Cucci  جک برقی ام هوس، لایف Life ، فادینی Fadini ، یوتاب Utab ، اپراتور بتا Beta و…

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس