آموزش نحوه سرویس جک درب پارکینگ

سرویس درب پارکینگ بسیار حائز اهمیت است و در این مقاله ما به نحوه سرویس جک درب پارکینگ ، نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ ، آموزش تعمیرات درب اتوماتیک و نحوه تنظیم جک درب پارکینگ خواهیم پرداخت.

حتی پس از اطلاع از نحوه سرویس جک درب پارکینگ، باز هم امکان این کار توسط فرد غیر متخصص وجود ندارد و ممکن است صدمات دیگری را به درب وارد نماید. بنابراین جهت انجام این کار، می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در وب سایت موجود است، تماس حاصل نمایید.

آموزش نحوه سرویس جک درب پارکینگ

عوامل زیادی می تواند در به وجود آمدن مشکلاتی برای درب پارکینگ موثر باشد اما این مشکل به هر دلیلی که به وجود آمده باشد، باید در زمان مناسب و قبل از بروز خرابی های ناشی از از سایر قطعات، به آن رسیدگی شود. سرویس کاری ممکن است توسط خود فرد انجام شود و یا به کمک یک متخصص به درستی صورت پذیرد.

قبل از سرویس جک درب پارکینگ، موارد مهمی را لازم است مورد توجه قرار دهید که مهم ترین آن، علت یابی مشکل به وجود آمده است. در ادامه ما به مهمترین علل به وجود آورنده این مشکل خواهیم  پرداخت.

  • نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ یکی از موارد مهمی که باید مدنظر قرار دهید. هر چند وقت یکبار بخش هایی از درب اتوماتیک نیازمند تعمیر روغن کاری خواهد بود که لازم است به شیوه صحیح و اصولی این کار به انجام برسد.

    •   نکته مهم:  نوع روغن مورد استفاده بسیارمهم است. بنابراین بهتر است از اسپری سیلیکون یا گریس سفید مرغوب بهتر است برای آن استفاده کنیم.

  •  تنظیم کردن و تمیز کردن ریل ها از نکات مهمی که در هنگام سرویس کاری باید مورد توجه قرار گیرد.

  •  از جمله روش ها و نحوه سرویس جک درب پارکینگ، تراز کردن درب پارکینگ است تا از وارد آمدن فشار به جک های جلوگیری نماید.

  •  بررسی سیم ها، کابل ها، تسمه ها و زنجیر ها از موارد مهم دیگری است یک متخصص باید به بررسی آن بپردازد. در صورتی که موارد ذکر شده، دچار مشکل  شده باشند لازم است به خوبی آن را برطرف کند.

  • برای تمیز کردن جک بهتر است از از دستمال نم دار استفاده کنید و از تمیز کردن یا شستشوی آن با آب خودداری نمایید.

  •  سفت بودن قطعات متحرک نیز از جمله موارد مهمی است که باید توسط یک سرویس کار به درستی مورد بررسی قرار گیرد. چنانچه برخی از قطعات شل شدگی داشته باشند، می توان با استفاده از آچار بوکس آن را تنظیم نمود.

 آموزش تعمیرات درب اتوماتیک

بعد از تعمیر درب اتوماتیک، یکی از مهمترین نکاتی باید مورد توجه قرار داد بررسی وعلت یابی مشکلات به وجود آمده می باشد. بسیار مهم است بدانید چرا درب اتوماتیک دچار مشکل شده است؟ و علت آن چیست؟ پس از آن، نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات مورد نظر اقدام نمایید.

 در ادامه به مهمترین رایج ترین مشکلات درب های اتوماتیک خواهیم پرداخت.

 بررسی چشمی درب

چشمی درب پارکینگ موجب شناسایی اجسام و افراد می شود و همچنین فرمان صادر شده از ریموت را دریافت می نماید و پس از آن، نسبت به باز و بسته کردن کرکره اقدام می‌کنند. در صورتی که مشکلی در چشمی درب پارکینگ به وجود آمده باشد، موجب اختلال در عملکرد درب خواهد شد.

 ایجاد سایه بانی برای کرکره برقی جهت جلوگیری از قرارگیری مستقیم نور خورشید از جمله عواملی است که می تواند نسبت به خرابی چشمی درب جلوگیری کند و همچنین عمر مفید آن را افزایش داد.

 ایجاد مشکل در موتور 

 از دیگرمواردی که در رابطه با نحوه سرویس جک درب پارکینگ باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد، نبودن مشکلی در موتور پارکینگ است. تغییرات آب و هوایی، وجود سرما یا گرمای زیاد ، موجب اختلال در عملکرد موتور درب پارکینگ می شود. بنابراین عایق بندی موتور از جمله مواردی است که توسط یک سرویس کار به درستی صورت می پذیرد.

 نحوه تنظیم جک درب پارکینگ

 در صورتی که ریل های جک درب پارکینگ در روبروی یکدیگر قرار نداشته باشند و یا بالانس درستی برای آنها وجود نداشته باشد، این مسئله موجب می‌شود که در عملکرد درست درب مشکلاتی به وجود آید. تنظیم بالانس و قرارگیری جک ها در کنار یکدیگر از جمله موارد مهم شناخته می شود.

مشکل در ریموت کرکره برقی

 در صورتی که کنترل کرکره برقی به درستی کار نمی کند، در درجه اول لازم است نسبت به بررسی باتری آن اقدام کنید و پس از آن، چنان چه مشکل به وجود آمده برطرف نشد، از نظر مراقبت باید ریموت را مورد بررسی قرار داد. بدین معنی که در صورت نفوذ رطوبت، آب یا هر ماده دیگری به آن ممکن است دچار مشکل شده باشد.

 یکی از قطعاتی که در ریموت کرکره برقی وجود دارد و قطعه بسیار مهمی است، برد تعبیه شده در آن است که در صورت آسیب دیدگی و یا وجود مشکل در آن، حتما ضروری است که توسط یک سرویس کار و یک  تعمیرکار ماهر مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

تماس با مینا درب

عیب یابی و نحوه سرویس جک درب پارکینگ

عیب یابی جک پارکینگ توسط یک فرد غیر متخصص قابل انجام است. اما ایراداتی که در این رابطه به وجود می آید، شامل موارد متعددی می تواند باشد که در ادامه به ذکر مهمترین موارد خواهیم پرداخت.

  •  نقص در استاتور می تواند موجب داغ کردن موتور شود و به همین دلیل مشکلاتی به هنگام استفاده از موتور را به وجود آورد.

 در صورتی که ماشین و یا جسم دیگری به جک ضربه وارد کند، موجب می شود که بازویی درب کرکره از کار بیفتد. بنابراین در نحوه سرویس جک درب پارکینگ توجه به این نکات بسیار مهم است. کار سرویس کار، بررسی دقیق و همچنین  تعمیر جک می باشد.

  •  در صورتی که صدایی بلند و نامتعارف برای جک وجود داشته باشد، نشان دهنده این است که جک شما نیازمند  روغن کاری است و همچنین لازم است گرد و غبار به وجود آمده در آن به خوبی از بین برود.

  •  در صورت ورود حشرات و همچنین تارعنکبوت ها به داخل جعبه مرکز، کنترل و سوختگی برخی از قطعات در مدار اتصال را در پی خواهد داشت. بنابراین توجه به این نکته جهت پیشگیری و درمان بسیار مهم است.

 خلاصه مطلب

در این مقاله ما به نحوه سرویس جک درب پارکینگ ، نحوه روغن کاری جک درب پارکینگ ، آموزش تعمیرات درب اتوماتیک و نحوه تنظیم جک درب پارکینگ پرداختیم. در صورت تمایل به انجام سرویس درب کرکره توسط کارشناس، با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید.

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس