تعمیر کرکره برقی در بوعلی

40 در صد تخفیف مشاوره رایگان=09124372935- بیواسطه مهندس گودرزی شبانه روزی با فاکتور شرکتی  مجرب کلیه خدمات با یک سال ضمانت.تعمیر کرکره برقی در بوعلی. تعمیرکرکره برقی شیشه ای محدوده بوعلی. تعمیرکرکره برقی منطقه بوعلی. تعمیرکرکره برقی شیشه ای منطقه بوعلی.تعمیر کرکره برقی  . تعمیرکرکره برقی شیشه ای.

تعمیر  کرکره برقی شرکت.تعمیر  کرکره برقی ادارات.تعمیر  کرکره برقی شرکت در بوعلی.تعمیر  کرکره برقی ادارات در بوعلی.تعمیر  کرکره برقی با نرخ اتحادیه .تعمیر  کرکره برقی شیشه ای در بوعلی.

فروش و نصب  کرکره برقی در بوعلی.فروش و نصب  کرکره برقی منزل.تعمیر  کرکره برقی شیشه ای منزل

تعمیر کرکره برقی در بوعلی

.تعمیرات   درب  ریموتی بوعلی  شیشه ای.09124372935- مهندس گودرزی شرکت با تجربه 25 سال با سابقه درخشان  برانجام پروژه های   درب  ریموتی بوعلی  مشاوره،فروش با اجرای انواع   درب  ریموتی بوعلی  کرکره ای،  درب  ریموتی بوعلی  شیشه ای،  درب  ریموتی بوعلی  پارکینگی

  درب  ریموتی بوعلی  صنعتی کرکره برقی  بوعلی  . کرکره  ریموتی  تولید کننده تخصصی درب های  ریموتی  با سابقه ای درخشان  برصنعت درب های  ریموتی .   درب  ریموتی بوعلی

تعمیر   درب  ریموتی بوعلی  پارکینگ،( درب  ریموتی بوعلی  شیشه ای. نصب   درب  ریموتی بوعلی تعمیر  کرکره برقی   بوعلی بوعلی تعمیر کرکره برقی  بوعلی  بوعلی تعمیر جک پارکینگ بوعلی

چه خدمات تعمیر درب ریموتی بوعلی   انجام می دهند؟

تعمیر   درب  ریموتی بوعلی  شیشه ای بوعلی

تعمیر  موتور درب پارکینگ بوعلی

تعمیر   درب  ریموتی بوعلی  پارکینگ بوعلی

آموزش تعمیر   درب  ریموتی بوعلی  شیشه ای

آموزش تعمیر  موتور درب  درب پارکینگ.

تعمیر کرکره برقی  در بوعلی

تعمیر   درب  ریموتی بوعلی  کرکره ای بوعلی

آموزش تعمیر ریموت درب پارکینگ وتعمیر کرکره برقی بوعلی

  درب  ریموتی بوعلی  یکی از انواع درب برقی بوعلی  می‌باشد.  شود  نوع درب به صورت الکتریکی  تمام کامل با بسته می‌شودبا دیگر نیازی به کارکرد مکانیکی ندارد.

مینا درب

     مینا درب در سال 1376 در صنعت سیستم های حفاظتی و درب های اتوماتیک   بوعلی فعالیت خود را آغاز نمود؛  در اول دهه 80 رفته رفته این مجموعه تلاش به تامین قطعات اولیه این حوزه شغلی پرداخت و با جذب تعمیرکاران و آموزشهای تخصصی به آن ها توانست در عرصه درب های اتوماتیک   بوعلی

سیستم های حفاظتی سطح علمی بالایی را کسب کند،یکی از فعالیت های مهم ما در صنعت درب های اتوماتیک   بوعلی

خدمات نوین به مشتریان است چرا که  به وضوح مشاهده شده است که تعمیرات در این صنف شغلی خیلی تخصصی نبوده و همیشه مشکلات متععدی گریبان گیر مشتریان عزیز شده است.

با این حال تصمیم به تشکل تیم تعمیرات تخصصی  کرکره برقی   بوعلی دراستان تهران نمود و در حال حاضر بزگترین شعب تعمیرات کرکره برقی  بوعلی  در کشور می باشد.

این مجموعه متشکل شده از 4 قسمت است که:

1- بخش تامین قطعات

2-بخش توزیع و نصب

3- بخش تعمیرات

4- بخش مشاوره و پاسخگویی به حل مشکلات مشتریان و همکاران

این گروه فنی مهندسی با 20 سال تجربه با شناخت کامل در زمینه نصب و تعمییرات درب های اتوماتیک   بوعلی دوربین مدار بسته و آیفون تصویری و سیستم حفاظتی و کرکره برقی  بوعلی  با کادر مجرب و حضور مستمر و قیمت مناسب با بهترین کیفیت محصو لات خود توا نسته تا امروز رضایت کلیه مشتریهای خود را دریافت کند

همچنین توانسته نمایندگی و پخش محصو لات آالمانی و ایتالیایی اصل را منحصر به خود داشته باشد و با کلیه شرکت ها همکاری داشته باشد کلیه قطعات و محصولات ارائه شده توسط ما اصلی بوده و دارای تضمین و فاکتور فروش می باشد.

چند نوع   درب  ریموتی بوعلی  داریم؟

  درب  ریموتی بوعلی  پارکنیگی

  درب  ریموتی بوعلی  شیشه‌ای

انواع درب پارکینگی چیست؟

هیدرولیکی

پنوماتیک

گیربکسی

نمیتوان گفت کدام مدل از درب های پارکینگی مناسب تر است چون متناسب با مکان مورد نظربا ویژگی ولی درب میتوان از ولی نوع درب استفاده کرد.تعمیر   درب  ریموتی بوعلی

  درب  ریموتی بوعلی  به نوعی درب گفته می شود  شود   با استفاده از چشمی های حساس به حرکت یا نوربا یا ریموت کنترل های الکترونیکی از راه دور  تمام کامل با بسته می شوند. درب های  ریموتی  هوشمند جایگزین درب های سنتی قدیمی شده اند  شود

موضوع باعث افزایش امنیتی، سرعتبا راحتی کار استفاد کنندگان شده است.   درب  ریموتی بوعلی  امروزه کاملا جایگاهی بخاطر  خود  برصنعت ساختمان پیدا کرده استبا به میزان بسیار زیادی از  شود  نوع درب ها استفاده می شود.

تعمیر کرکره برقی دربوعلی

از   درب  ریموتی بوعلی   برساختمان ها ، اماکن تجاری ، هتل ها، مراکز درمانی مانند بیمارستان ها ، مراکز صنعتیبا کارخانجات با … استفاده می شود زیرا  شود  درب ها آرامشبا امنیتبا آسایش را بخاطر  مصرف کنندگان به ارمغان می آورند.

درب های  ریموتی  همچنین  برمیزان مصرف انرژی بسیاروقتی ثیر گذار هستند با می توانند میزان مصرف انرژی راوقتی  حد بسیار زیادی کاهش دهند. شود  درب ها قابلیت حرکت  برراستای محور طولی با عرضی (افقیبا عمودی) را دارند،

مینا درب تعمیرکار کرکره برقی   بوعلی وکرکره ای درنظرداردباردیگر خدمتی نوین به  همکاران وهمراهان همیشگی خود جهت تنظیم کیفیت بازار و کاهش هزینه های مشتریان عزیز نماید این خدمت در راستای اهداف والای انسانی و انتشار تجربیات این مجموعه از دیرباز تا کنون است لذا ازعلاقه مندان متعد و متخصص جهت تکمیل واحد های فنی خوددعوت به عمل می آورد

این مجموعه با عنایت به لطف ایزدمنان از سال1376توانسته با همکاری با برترین نیروهای  فنی، بهترین خروجی های آموزش را جهت خدمت گذاری به همشریان گرامی وارد بازار کار کند.

انواع   درب  ریموتی بوعلی  چیست؟

1-  درب  ریموتی بوعلی  شیشه ای

2-  درب  ریموتی بوعلی  پارکینگ

3-  درب  ریموتی بوعلی  کرکره ای

4-  درب  ریموتی بوعلی  سکشنال

5-  درب  ریموتی بوعلی  کشویی

6-  درب  ریموتی بوعلی  ریلی

قسمت های تشکیل دهنده   درب  ریموتی بوعلی  چیست؟

وقتی بلوی فرمان یا مرکز کنترل:مرکز کنترل   درب  ریموتی بوعلی  یکی از اصلی ترین بخش های   درب  ریموتی بوعلی  به حساب می آید، مرکز کنترل جعبه ای است  شود    برآن وقتی مدار فرمان قرار می گیرد  شود

 کار کنترل  تمام کامل با بسته کردن درب را بر عهده دارد.  شود  کار را از طریق سیستم های کنترل فرمان رادیویی با شاسی های متصل به آنبا از طریق یک میکروپروسسور یا ریز پردازنده کنترل می  شود .

مولد   درب  ریموتی بوعلی : شود  قسمت شامل موتور   درب  ریموتی بوعلی ،  موتور درب با  تمام کامل وها،  شود   وظیفه تولید نیروی حرکتی می باشد.

میکرو سویچ

فلاشرها

چشمی

چشمی بخاطر  تعیین موقعیت  تمام کامل  یا بسته بودن درببا کنترل تردد افرادبا اطمینان از نبودن وسیله نقلبه یا شخص هنگام بسته شدن درب بکار می روند.

ریموت درب  برواقع بخاطر  کنترل از راه دور درب استفاده می شود  شود   به وسیله آن می توان درب برقی بوعلی  را  تمام کامل  یا بسته نمود.

پایه درب برقی بوعلی

قفل برقی بوعلی

قفل مکانیکی

نصب   درب  ریموتی بوعلی

با استفاده از نیرو های مجرب با متخصص خود طی سال ها کاربا فعالیت یکی از فعال ترین شرکت ها  برزمینه نصب درب های هوشمند  ریموتی  می باشد. نصب انواع درب اتومات یکی از اصلی ترین تخصص های ما  برزمینه درب های  ریموتی  می باشد.نصب   درب  ریموتی بوعلی

سئوالات رایج کرکره برقیبوعلی

کرکره برقی  بوعلی  چیست؟

کرکره برقی  بوعلی  یکی از انواع درب های اتوماتیک   بوعلی می باشد که بصورت عمودی بالا و پایین می رود و دارای نامهای متداول دیگری  نیز می باشد از جمله: کرکره هوشمند – کرکره اتوماتیک   بوعلی – درب کرکره ای.

کرکره های برقی بوعلی  ده ها سال است به عنوان جایگزین مناسبی برای کرکره های دستی و قدیمی وارد بازار شده اند. این نوع کرکره ها همانطور که از نامشان پیداست توسط موتور و با نیروی برق کار می کنند.

تعمیرات   درب  ریموتی   بوعلی. مرکز تخصصی تعمیرات  موتور درب  پارکینگ بوعلی. تعمیرات با سرویسکاری   درب  ریموتی بوعلی  . خدمات تعمیر  موتور درب  پارکینگ بوعلی

 

ویژگی ها و مزایای کرکره های برقی بوعلی  در مقایسه با کرکره های قدیمی چیست؟

– رول کرکره های برقی بوعلی  با استفاده از ریموت به سهولت بالا و پایین می رود و نیازی به باز و بسته کردن دستی و استفاده از نیروی انسانی نمی باشد.

– در مواقع قطع برق می توان از UPS یا از ابزار تعبیه شده در پک موتور به راحتی برای باز و بسته کردن کرکره استفاده نمود.

– این نوع کرکره ها به دلیل برقی بوعلی  بودن فاقد آلودگی صوتی هستند.

– با توجه به برخورداری از استحکام بیشتر نسبت به کرکره های قدیمی، دارای ایمنی بالاتر و دوام بیشتری هستند.

– به دلیل پوشش کامل سطح دهنه، آلودگی های جوی چون گرد و غبار از بیرون نفوذ نمی کنند.

– کمتر نیاز به بازبینی و سرویس پیدا می کنند.

– نیاز به هیچ نوع روغن کاری ندارند و از این جهت باعث آلودگی محیط نمی شوند.

– قابل شستشو هستند.

– در همه شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده هستند.

– دارای نمایی زیبا با رنگها و طرح های متنوع هستند و لذا از جذابیتها و مزایای تبلیغاتی برخوردار می باشند.

(موارد فوق مزایای مشترک کرکره های برقی بوعلی  در مقایسه با کرکره های قدیمی هستند. لازم به ذکر است که کرکره های برقی بوعلی  فولادی، در مقایسه با انواع دیگر کرکره های برقی بوعلی  از مزایای بیشتری برخوردارند.)

تفاوت تیغه های معمولی و پانچ دار فولادی چیست؟

ضخامت تیغه های فولادی معمولی ۰٫۸ میلیمتر و ضخامت تیغه های فولادی پانچ دار ۱٫۴ میلیمتر است. با نصب تیغه های پانچ دار بر زیبایی کار افزوده می شود و امکان نور پردازی و اجرای سلیقه های چشم نواز فراهم می شود.

تفاوت قیمت کرکره فولادی با کرکره آلومینیومی چیست؟

تفاوت کرکره های فولادی و آلومینیومی صرفا در نوع تیغه و ریل است، لذا اختلاف قیمت آنها نیز مربوط به تفاوت قیمت میان تیغه و ریل فولادی با تیغه و ریل آلومینیومی است.

تیغه های فولادی گرانتر از تیغه های آلومینیومی هستند اما باتوجه به اینکه کار تولید و مونتاژ تیغه ها توسط خود ما انجام می شود و همچنین مستقیما با مصرف کننده در ارتباط هستیم لذا قیمت نهایی یک پروژه کرکره فولادی در مقایسه با کرکره آلومینیومی با همان ابعاد، تقریبا یکسان تمام می شود.

تفاوت موتورهای توبلار و ساید و سانترال چیست؟

– موتورهای ساید (موتورهای نیمه صنعتی) همانطور که از نام آنها نیز پیداست در بیرون از شفت نصب می شوند. اما موتورهای توبلار در داخل شفت مستقر می شوند و لذا پس از اتمام عملیات نصب، دیده نمی شوند.

– با توجه به اینکه موتورهای ساید بر خلاف موتورهای توبلار، بعد از نصب در دید و در دسترس هستند لذا برای حفاظت از آنها در برابر سارقین و جلوگیری از آسیب در برابر شرایط آب و هوایی و…، نیاز است که یک کاور فلزی دور موتور نصب شود.

– قدرت موتورهای ساید، بالاتر از قدرت موتورهای توبلار است. در میان موتورهای ساید موجود در بازار، مدل های 200 Kg وKg 800 بیشتر از مدل های دیگر، خریداری می شوند. در میان موتورهای توبلار نیز مدل 180N نیوتن بیشر از مدل های دیگر مصرف می شود.

– موتورهای ساید به دلیل آنکه در بیرون شفت هستند فشار کمتری را متحمل می شوند لذا  دوام و عمر مفید بیشتری در مقایسه با موتورهای توبلار دارا هستند.

– موتورهای ساید گرانتر از موتورهای توبلار هستند.

– با توجه به چند تفاوت فوق الذکر، نصب موتورهای توبلار برای پنجره ها، بالکن ها، پارکینگهای کم تردد و پروژه هایی با ابعاد کمتر از 9 متر مربع مناسب می باشد. اما برای ابعاد بزرگتر از 9 متر مربع مانند درب سوله ها و همچنین برای اماکن پر تردد موتورهای ساید مناسب تر هستند.

– عملیات تعویض و تعمیر موتورهای ساید با توجه به اینکه بیرون از شف قرار دارند راحت تر است.

– پک موتورهای ساید کامل می باشد ولی پک موتورهای توبلار فاقد چهار قطعه: صفحه پلیت، اندی کپ، رسیور و یاتاقان می باشد. لذا این قعطات باید مستقلا خریداری شوند.

– موتورهای سانترال: این موتورها در وسط شفت نصب می شوند. نصب مشکل تر، حفاظت سخت تر و هزینه نگه داری بالاتر از جمله مهمترین عواملی هستند که باعث شده امروزه کمتر از این نوع موتورها استفاده شود.

علت صدای غیر متعارف و گیر کردن رل کرکره در هنگام بالا و پایین رفتن چیست؟

چفت نبودن نرگی و مادگی تیغه ها (غضروفها – عصایی) که سه علت عمده دارد: تنظیم نبودن دستگاه خم (نورد) هنگام خم کردن تیغه ها – عدم مونتاژ اصولی – نفوذ اشیاء اضافی در داخل غضروفها.

نا مرغوب بودن تیغه ها.

شاغول نبودن آهن کشی و در نتیجه شاغول نبودن ریل ها.

تراز نبودن صفحه پلیت چپ و راست.

نامرغوب بودن موتور و متعلقات.

سئوالات رایج کرکره برقیبوعلی

 سئوالات رایج کرکره برقی  بوعلی     =   09124372935

 سئوالات رایج کرکره برقی  بوعلی  09124372935

مراحل چک کردن مرحله به مرحلهبا پیدا کردن مشکل   درب  ریموتی بوعلی  چیست؟

بخاطر  رفع مشکل درب های ریموتی،  برابتدا باید به شکل مرحله به مرحله قسمت های مختلفبا اجزای آن را با دقت چک کنید وقتی  بتوانید قسمتی  شود   با مشکل مواجه شده است را بیابید.

 ۱- ریموت کنترل   درب  ریموتی بوعلی

از ابتدایی ترین موارد  بررفع مشکل درب های ریموتی، چک کردن ریموت کنترل است.  برابتدا نیاز است  شود   کیت چراغ ریموت چک شود. توجه کنید  شود   اگر ریموت   درب  ریموتی بوعلی  خراب باشد، چراغ آن کم رنگ تر از همیشه خواهد شدبا یا اصلا روشن نمی شود.

 بر شود  صورت یا ریموت درب معیوب شده استبا یا با گذشت زمان باتری آن ضعیف شده  شود   با تعویض باتری ریموت، مشکل   درب  ریموتی بوعلی  شما حل خواهد شد.

 

۲– دستگاه مرکزیبا فیوز   درب  ریموتی بوعلی

اگر ریموت دستگاه سالم بود، گوش خود را به دستگاه مرکزی درب نزدیک کنید. زمانی  شود   دکمه ای از ریموت را لمس کنید، صدای رله دستگاه مرکزی شنیده می شودبا  شود  امر بیانگر آن است  شود   هم ریموت فرمان صا برمی  شود با هم فیوز درب سالم است. همچنین سلامت  شود  دو قسمت نشان می دهد  شود   دستگاه مرکزی نیز سالم است.

گروه فنی مهندسی مینا درب با25 سال تجربه و با کادری مجرب و حضور مستمر

نمایندگی محصولات ایتالیایی و آلمانی،فروش اقساطی  کرکره برقی بوعلی بوعلی،تامین وتهیه کننده قطعات اصلی و تضمین آن  ، کرکره برقی   بوعلی شیشه ای (فروشگاهی) باشیشه وفرم دورآن بانصب فقط ۳۵۰۰  تومان

تعمییرات تخصصی انواع درب ریلی و دو لنگه و شیشه ای اتوماتیک   بوعلی باکیفیت بالا و نازلترین قیمت حتی تعطیلات،تمام نقاط تهران،جوشکاری و ریلاژ درب نصب دوربین مداربسته  ۲مگا پیکسل فقط ۳۰۰ تومان

درب برقی بوعلی  زومر sommer

درب برقی بوعلی  پروتکو proteco

درب برقی بوعلی  نایس nice

درب برقی بوعلی  کوچی cucci

درب برقی بوعلی  فادینی fadini

درب برقی بوعلی  کامه came

درب برقی بوعلی  لایف LIFE

درب برقی بوعلی  لیفتمستر LIFTMASTER

درب برقی بوعلی  بنینکا BENINCA

درب برقی بوعلی  محک mahak

درب برقی بوعلی  فک faac

درب برقی بوعلی  ویتو V2

درب برقی بوعلی  سها SOHA

درب برقی بوعلی  جی بی دی GIBIDI

درب برقی بوعلی  بتا BETA

درب برقی بوعلی  سوپر جک درب

برقی ولوو VOLVO

درب برقی بوعلی  بی اف تی BFT

درب برقی بوعلی  تا او TAU

درب برقی بوعلی  دیا DEA

راهبند برقی بوعلی  زومر sommer

راهبند برقی بوعلی  پروتکو proteco

راهبند برقی بوعلی  فادینی fadini

راهبند برقی بوعلی  نایس nice

راهبند برقی بوعلی  کوچی cucci

راهبند برقی بوعلی  کامه came

راهبند برقی بوعلی  لایف LIFE

راهبند برقی بوعلی  لیفتمستر LIFTMASTER

راهبند برقی بوعلی  بنینکا BENINCA

راهبند برقی بوعلی  دیا DEA

 

راهبند برقی بوعلی  محک mahak

راهبند برقی بوعلی  فک faac

راهبند برقی بوعلی  تا او TAU

راهبند برقی بوعلی  ولوو VOLVO

راهبند برقی بوعلی  سها SOHA

 

راهبند برقی بوعلی  جی بی GIBIDI

راهبند برقی بوعلی  بتا BETA

راهبند برقی بوعلی  بی اف تی BFT

راهبند برقی بوعلی  ویتو V2

  درب شیشه ای  بوعلی نایس nice

  درب شیشه ای  بوعلی پروتکو proteco

 

  درب شیشه ای  بوعلی زومر sommer

  درب شیشه ای  بوعلی فادینی fadini

  درب شیشه ای  بوعلی کامه came

  درب شیشه ای  بوعلی کوچی cucci

  درب شیشه ای  بوعلی فک faac

  درب شیشه ای  بوعلی لایف LIFE

  درب شیشه ای  بوعلی لیفتمستر LIFTMASTER

  درب شیشه ای  بوعلی دیا DEA

  درب شیشه ای  بوعلی ویتو V2

 

  درب شیشه ای  بوعلی تا او TAU

  درب شیشه ای  بوعلی بنینکا BENINCA

  درب شیشه ای  بوعلی سوپر جک

  درب شیشه ای  بوعلی سها SOHA

  درب شیشه ای  بوعلی ولوو VOLVO

  درب شیشه ای  بوعلی بتا BETA

  درب شیشه ای  بوعلی بی اف تی BFT

  درب شیشه ای  بوعلی استوانه ای

  درب شیشه ای  بوعلی منحنی گردون

  درب شیشه ای  بوعلی جی بی دی GIBIDI

آرام بند دورما dorma

جک آرام بند ریوبی ryobi

جک آرام بند سیزا cisa

آرام بند کینگ king

آرام بند دورما dorma

جک آرام بند ریوبی ryobi

آرامبند ان اچ ان nhn

جک آرام بند سیزا cisa

قفل برقی بوعلی  یوتاب utab

قفل برقی بوعلی  کاویان kivian

آرامبند ان اچ ان nhn

قفل برقی بوعلی  سیزا cisa

  موتور کرکره   بوعلی  ساید اس دی سی SDC

  موتور کرکره   بوعلی  ساید ارال URAL (اورال)

  موتور کرکره   بوعلی  ساید بارزانته Barzante

  موتور کرکره   بوعلی  ساید کوییکو QUIKO

  موتور کرکره   بوعلی  ساید تیونی Tiuny

  موتور کرکره   بوعلی  توبولار ای سی ام ACM

  موتور کرکره   بوعلی  توبولار ارال URAL

  موتور کرکره   بوعلی  توبولار کوییکو QUIKO

  موتور کرکره   بوعلی  تیوبلار هافمن Hofman

  موتور کرکره   بوعلی  توبولار دویا DOOYA

  موتور کرکره   بوعلی  توبولار بارزانته Barzante

  موتور کرکره   بوعلی  توبولار اسمارت Smart

  موتور کرکره   بوعلی  توبولار توربو Turbo

  موتور کرکره   بوعلی  سانترال کب CAB

  موتور کرکره   بوعلی  سانترال ای سی ام ACM

  موتور کرکره   بوعلی  سانترال کوییکو QUIKO

  موتور کرکره   بوعلی  سانترال ارال URAL

یراق الات کرکره برقیبوعلی

 کرکره برقی   بوعلی کشویی  sliding

 کرکره برقی   بوعلی تلسکوپی

 کرکره برقی   بوعلی لولایی یا  swing

 کرکره برقی   بوعلی نیم دایره یا  curved

 کرکره برقی   بوعلی تمام گرد  Revolving

 کرکره برقی   بوعلی تاشو یا  folding

بی اف تی ، فک ، پروتکو، زومر، لایف ، نایس ، ام هوس ، سرایی ، لیفت مستر، وی تو، یوروتک ، کینگ ، تیتان ، یوروماتیک ، بتا

BFT ،FAAC،PROTECO،SOMMER،LIFE،NICE،SERAI ،MHOUSE،LIFTMASTER،V2،SOMMER،EUROTECH،BE TA

اگر صدایی از دستگاه مرکزی شنیده نشد،  برابتدا فیوز را چک کنیدبا اگر آن هم سالم بود، ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن است  شود   نیاز به کارشناسی دقیق تعمیر کار دارد.  بر شود  زمان می توانید با استفاده از اپلیکیشن پلاک از تعمیرکار زبده بخاطر  حضور  برمحل درخواست کنید.

۳–  موتور درب   تمام کامل ویی   درب  ریموتی بوعلی

باید توجه داشته باشید  شود   اگر  موتور درب  های  تمام کامل ویی ایراد داشته باشد،   درب  ریموتی بوعلی  شما نه  تمام کامل  می شودبا نه بسته خواهد شد؛ اما اگر چشمی ها مشکل داشته باشند درب  تمام کامل  می شود

اما هنگام بسته شدن با مشکل مواجه شدهبا معمولا بسته نمی شود. اگر درب به طور کامل  تمام کامل  نشد، مشکل از  موتور درب   تمام کامل ویی   درب  ریموتی بوعلی  است.  برهنگام رفع مشکل درب های ریموتی باید به دقت  شود  موارد را مورد بررسی قرار دهید.

اگر با مشکل خرابی  موتور درب  مواجه شدید دو روش بخاطر  رفع مشکل  موتور درب  درب وجود دارد. اولین راهکار تعمیر  موتور درب  استبا اگر  موتور درب  درب قابل تعمیر نباشدبا به طور کلی معیوب شده باشد نیاز است  شود

  موتور درب  ها را تعویض کنید. تعویض  موتور درب  کار دشواربا سختی استبا  تمام کامل  هم پیشنهاد می کنیم تعویض  موتور درب  را به عهده کارشناس حرفه ای بسپارید.

۴– چشمی یا فتوسل   درب  ریموتی بوعلی

 برصورتی  شود   تمامی موارد ذکر شده  برهنگام رفع مشکل درب های ریموتی چک شدبا همگی سالم بودندبا   درب  ریموتی بوعلی  هنگام بسته شدن با مشکل مواجه می شدبا یا بسته نمی شد، ایراد از چشمی آن است.  شود  امکان وجود دارد  شود   ارتباط چشمی ها با دستگاه مرکزی به ولی دلیلی قطع شدهبا نمی گذارد درب بسته شود.

 برمواقعی  شود   اطمینان پیدا کردید  شود   مشکل از چشمی های   درب  ریموتی بوعلی  است  برابتدا از صاف بودنبا تراز بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. سپس دقت داشته باشید  شود   چشمی ها کاملا تمیز باشند؛ زیرا ولی مانعی  شود   مانع رسیدن اشعه مادون قرمز به گیرنده شود اختلال ایجاد خواهد کرد.

سرویس درب های اتوماتیک   بوعلی جک پارکینگی و شیشه ای مینا درب 09124372935

تعمیردرب ریموت تعمیر کرکره برقی  بوعلی  تعمیرات در هر مرحله قطعات دستگاه تست می شودتا مشکلی وجود نداشته باشد

همچنین قطعات جک اتوماتیک   بوعلی بعد از تعمیرات و سرویس، توسط متخصصین این شرکت در محل نصب میشود و پس از تست های لازم تاییدیه مشتری به آن فاکتور شرکتی تحویل داده می شود.بی اف تی BFT ، فک FAAC

پروتکو Proteco ، زومر Sommer جک یورو ماتیک، بنینکا Beninca ، نایس Nice ، وی تو V2 ، کوچی Cucci جک برقی بوعلی  ام هوس، لایف Life ، فادینی Fadini ، یوتاب Utab ، اپراتور بتا Beta و…مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرات و سرویس کاری درب های اتوماتیک بوعلی بوعلی

جک پارکینگی لازم بذکر است که دراین قسمت تعمیرات  کرکره برقی   بوعلی توسط متخصصین این شرکت باتوانایی علمی بالا جهت تعمیرات کلیه قطعات درب های اتوماتیک   بوعلی شامل تمامی قطعات و اجزای لازم از قبیل قطعات موتور جک ، ریل و ماردونی ، ریل تلسکوپی ، سنسورهای رگلاژ جک ، مگنت ها ، میکروسوئیچ ها

بلبورینگ های موتور ، دنده و گیربکس ، IC های رگلاتور و دیگر اجزای بورد کنترل جک و ترانسفورماتور وترمینالها و تغذیه چشمی ها و .

 بربرخی مواقع  شود  امکان وجود دارد  شود   چشمی   درب  ریموتی بوعلی  یا ریموتی  برمکانی قرار گرفته باشد  شود   نور خورشید به آن وقتی بدبا از آن جایی  شود   نور خورشید هم اشعه مادون ایجاد می  شود  می تواند  برکار چشمی درب نیز اختلال ایجاد  شود .  شود  مشکل بیشتر  برفصلوقتی بستان  شود   نور خورشید شدیدتر است رخ می دهدبا مشکلاتی را ایجاد می  شود .

توجه داشته باشید  شود   چشمی ها را  برمعرض نور خورشید قرار ندهید. با گذاشتن سایه بان بخاطر  چشمی های درب ریموتی می توانید از بروز  شود  مشکل نیز جلوگیری کنید. توجه داشته باشید  شود   اگر با  شود  موارد نیز مشکل درب شما حل نشد چشمی های شما معیوب شدهبا نیاز است  شود   آن ها را تعمیر یا تعویض کنید.اجزاء   درب  ریموتی بوعلی

خرابی های رایج  موتور درب    درب  ریموتی بوعلی  چیست؟

  درب  ریموتی بوعلی ی  شود   از آن استفاده می نماید به ولی علتی یا  تمام کامل  نشود یا بعد از  تمام کامل  شدن دیگر بسته نشود!  بر شود  حالت ایراد می تواند از قطعه های مختلفی باشد  بر شود  مقاله قصد داریم علل خرابی های احتمالی   درب  ریموتی بوعلی  را شرح دهیموقتی   برصورتی  شود   با  شود  مشکل مواجه شدید بدانید با چه ابزاربا وسایلی می توانید  برصدد رفع آن باشیدبا چه نیروی کاری نیاز دارید.

مراحل چک کردن مرحله به مرحلهبا پیدا کردن مشکل  موتور درب    درب  ریموتی بوعلی

ریموت کنترل   درب  ریموتی بوعلی

  1. باید کیفت چراغ ریموت چک شود ( برصورت خرابی ریموت درب ریموتی بوعلی  چراغ آن کمرنگ تر از همیشه خواهد شد شاید هم خاموش شود).  بر شود  صورت یا ریموت معیوب شده یا  شود   شود   به مرور زمان باطری آن تمام شدهبا نیاز به تعویض دارد.

دستگاه مرکزیبا فیوز   درب  ریموتی بوعلی

  1. وقتی ریموت را چک کردیدبا سالم بود باید گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کردهبا وقتی دکمه ای از ریموت را لمس می کنید صدای رله دستگاه مرکزی شنیده شودبا شود عمل نشان می دهد هم ریموت فرمان صادربا هم فیوز سالم هستندبا دستگاه مرکزی آن را اجرا کرده پس آن هم سالم است.

  2. اما اگر صدای از دستگاه مرکزی شنیده نشد یا باید اول فیوز را چک کنیم  شود   اگر آن هم سالم بود ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد  شود   نیاز به کارشناسی دقیق تعمیر کار دارد.

 موتور درب   تمام کامل ویی   درب  ریموتی بوعلی

 

  1. حالا اگر ایراد از موتور درب های  تمام کامل ویی باشد درب نه  تمام کامل  می شود نه بسته می شود اما اگر از چشمی ها باشد درب  تمام کامل  می شود اما هنگام بسته شدن عمل نخواهد کرد پس اگر درب  تمام کامل  هم نشد (ولی دولنگه) مشکل از داخل  موتور درب   تمام کامل ویی می باشد. اگر حالتی پیش آمد  شود   متوجه شدید  موتور درب  درب خراب می باشد یا باید آن را تعمیر کنید یا تعویض.

چشمی یا فتوسل   درب  ریموتی بوعلی

 

  1. تمام مراحل بالا چک شدهبا از بدون ایراد بودن آنها شود  مطمئن شدیدبا   درب  ریموتی بوعلی   تمام کامل  می شد اما هنگام بسته شدن عمل نمی کرد ایراد باید از چشمی ها باشد  شود   ارتباط آن ها قطع شدهبا نمی گذارد درب بسته شود.  برمواقعی  شود   ایراد از چشمی ها باشد باید ابتدا از ساف بودن ولیدوبا تراز بودن آنها اطمینان حاصل کنید بعد از تمیز بودن چشمی زیرا ولی مانعی  شود   سد راه رسیدن مادون قرمز به گیرنده شود اخلال ایجاد می  شود

 

  بربعضی موارد هم امکان دارد چشمی   درب  ریموتی بوعلی   برمکانی قرار گرفته باشد  شود   نور خورشید به آن وقتی بدبا چون نور خورشید اشعه مادون تولید می  شود   شود  هم می تواند  برکار چشمی ها خلل ایجاد  شود  ( شود  مشکل بیشتر دروقتی بستان  شود   نور خورشید شدیدتر است اتفاق می افتد)  شود   با گذاشتن سایبان بخاطر  چشمی ها مشکل مرتفع می شود اما اگر با  شود  موارد هم مشکل حل نشود چشمی شما دچار مشکلی شده  شود   یا نیاز به تعمیر برد یا تعویض دارد.

سوالات متداول شما

 

پاسخ سوالات متداول شما احتمالا در متن پایین موجود است، در غیر این‌صورت می‌توانید سوالات متدوال خود را از طریق تماس تلفنی مستقیم با مشاوران ما در میان بگذارید

 

1-آیا  کرکره برقی   بوعلی در زمان قطع برق هم کار می کنند؟

 در صورت اتصال دستگاه به باطری و یا UPS بسته به توان آنها  کرکره برقی   بوعلی باز و بسته می شود و در غیر این صورت به صورت دستی باز می شود.

 

2-اگر درب های اتوماتیک   بوعلی در محل پر رفت و آمد مثلا در کنار پیاده رو نصب گردند، برای اینکه درب  مورد نظر مدام باز و بسته نشود چکار باید کرد؟

از چشم های هوشمند با قدرت تشخیص حرکت افراد به سمت درب و یابه سمت طرفین استفاده می شود یا از سیستم جدیدتری که در کف ورودی این نوع تکنولوژی نصب می شود با نصب سنسور وزن در صورت ورود افراد درب باز می شود.

 

3-آیا مینا درب شعب در شهرستان ها هم دارد

بلی نماینده فروش و خدمات.

 

4-آیا خدمات ۲۴ ساعته ارائه میگردد (خارج از ساعت اداری)؟

در صورت تشخیص نیاز بلی. زیرا مشتریان ما ادارات بیمارستان ها و اماکن عمومی هم میباشد

 

5-شما معمولا چند روزه خدمات  درخواستی را نصب و راه اندازی می کنید؟

در صورت عقد قرارداد و فوریت کار (دو روز کاری)

 

6-آیا سیستم های شما قابلیت اتصال به دستگاه های کارت خوان و یا مدیریت ساختمان را دارا می باشد؟

بلی ،در تمام اپراتور های درب های اتوماتیک   بوعلی مجموعه مینا درب این امکان وجود دارد

 

7-آیا می توان بسته به نیاز ، عرض بازشوی  کرکره برقی   بوعلی نصب شده را تنظیم کرد؟

بلی توسط کادر سرویس مینا درب انجام می پذیرد.

 

8-درب های اتوماتیک   بوعلی حداکثر و حداقل در چه دمایی کار می کنند؟

˚۳۰-درجه سانتیگراد تا˚ ۶۰+ درجه سانتیگراد

 

9-شما چگونه  کرکره برقی   بوعلی نصب شده را گارانتی می کنید؟

1 سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش.

 

10-قیمت قطعات پس از دوره گارانتی به چه صورت می باشد؟

متناسب با مدل  کرکره برقی بوعلی بوعلی، برای مثال قیمت موتور و کنترل باکس (گرانترین قطعات) از 200 هزار تومان تا 1800.000 هزار تومان می باشد.

 

11-آیا گارانتی شما بی قیدو شرط هم دارد؟

در 1 سال اول درصورت رعایت شرایط گارانتی بلی.

 

12-سرو صدای  کرکره برقی   بوعلی هنگام عملکرد به چه صورت است؟

بسیار نرم و بی صدا با استفاده از موتورهای بدون زغال ٬ با توجه به نوع طراحی و نوع جنس ریل و غلطک ها.

 

13-از نظر امنیتی استفاده از اینگونه دربهای به چه صورت خواهد بود؟

تا حد بسیار زیادی در برابر فشار دست مقاومت نموده و در صورت وجود مانع و یا افراد ناتوان و یا سالخورده و کودکان٬ در روی فریم ها چشمی های مخصوصی تعبیه شده است که از برخورد ناگهانی جلوگیری می نماید.

 

14-مقاومت شیشه ها در برابر ضربه چگونه است؟

شیشه ها ۱۰ میل سکوریت که معمول ترین شیشه ها در زمینه  کرکره برقی   بوعلی می باشدو در مقابل ضربه بسیار مقاوم می باشند.

 

15-آیامجموعه شما یک واحد تولیدی می باشد ؟

بله.ما می توانیم نیازهای  سفارشی شما راهم پاسخگو باشیم. ما به شما تعداد زیادی از محصولات را برای راه حل های استاندارد پیشنهاد می دهیم. مانندمواردی که ای که روی سراشیبی ها استفاده شده اند و یاارتفاع  ۱۰متری دارند و یا آنهای  که متصل به سقف و زمین هستند.

 

16-انواع دربهای اتوماتیک   بوعلی از نظر نحوه کار کدامند؟

 کرکره برقی  بوعلی پنوماتیک، هیدرولیک، الکترو موتوری

 

 کرکره برقی  بوعلی پنو ماتیک : فشار گاز، فشار باد

 

 کرکره برقی  بوعلی هیدرولیک : فشار مایعات ، فشار روغنی

 

 کرکره برقی  بوعلی الکترومکانیک : چرخ دنده ، گیر بکس

 

17-از چه نوع  کرکره برقی  بوعلی ای در منازل می توان استفاده کرد؟

دولنگه، کشوئی،  زیر سطحی، رولاپ ( کرکره ای ) ، زیر سقفی ( سکشنال )

 

18-اساس عملکرد انواع  کرکره برقی  بوعلی چیست؟

 

دولنگه : تغییر طول بازو

 

کشویی : نیروی کششی

 

زیر سطحی : نیروی چرخشی وارد برمحور درب

 

رولاپ : نیروی چرخشی وارد از بالا

 

زیر سقفی : نیروی کششی و چرخشی وارد بر درب

 

19- کرکره برقی  بوعلی از چه بخش هایی ساخته شده است؟

مولد ( تولید کننده ) نیروی حرکتی از قبیل جک ، مرکز کنترل (تابلوی فرمان) ، چشمی ها یا چراغ های مادون قرمز ، بازوها و موتور ، فلاشر، میکرو سوئیچ، ریموت کنترل ( کنترل از راه دور) ، قفل برقی بوعلی ، پایه ها، قفل مکانیکی

 

20-مرکز کنترل  کرکره برقی   بوعلی چیست؟

جعبه ای که نقش تابلوی فرمان را دارد و فرمان لازم برای باز و بسته کردن درب از طریق شاسی های متصل به آن و یا سیستم فرمان رادیویی که قسمت گیرنده رادیویی در داخل این یونیت قرار گرفته و با استفاده از یک تراشه ی الکترونیکی بنام ( میکرو پر سسور یا ریز پردازنده ) کار کنترل درب را بر عهده دارد و فرمان لازم را به موتورهای الکتریکی می دهد .

 

21-کدام قسمت ها مولد نیروی حرکتی در  کرکره برقی   بوعلی می باشند؟

موتور، بازو و جک

22-نقش چشمی در  کرکره برقی   بوعلی چیست؟

چشمی ها شامل فرستنده و گیرنده مادون قرمز که به ترتیب با حروف ( تی ایکس) یا (آر ایکس) مشخص می شوند برای تشخیص موقعیت خود  کرکره برقی   بوعلی یا تشخیص ورود یا خروج اشخاص یا به عبارت دقیق تر برای اطمینان از عدم وجود شخص یا وسیله ی نقلیه در هنگام بستن درب استفاده می شود.

23-میکرو سوئیچ در سیستم  کرکره برقی   بوعلی چه وظیفه ای بر عهده دارد؟

در موقعیت های مختلف باز و بسته شدن  کرکره برقی   بوعلی توسط قسمت مکانیکی، باز یا بسته می شود و بدین طریق با وصل یا قطع جریان، مرکز کنترل را از موقعیت فعلی  کرکره برقی   بوعلی آگاه می سازد.

 

24-کاربرد و اهمیت قفل برقی بوعلی  و مکانیکی در  کرکره برقی   بوعلی چیست؟

با توجه به اینکه این نوع درب ها معمولا از لحاظ حفاظتی و حراستی حائز اهمیت هستند برای قفل نمودن آنها در برخی از شرایط از قفل برقی بوعلی  و در شرایط دیگر از قفل مکانیکی یا کلونی استفاده می شود.

25-مراحل راه اندازی  کرکره برقی   بوعلی کدام است؟

۱– نصب تابلو و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی سیستم

۲– تکمیل سیم بندی تابلو و تجهیزات سیستم

۳– تنظیم یا به اصطلاح ریگلارژ میکرو سوئیچ های مسیر حرکت درب

۴– تست پله به پله ی مراحل باز و بسته شدن درب ۵- تنظیم میکرو پروسسور روی حالت عملکرد مطلوب

در صورتی که سوالات متداول خود را در نمونه سوالات متدوال بالا یافت ننمودید لطفا از طریق شماره همراه 09124372935 و یا از طریق یکی از شبکه های اجتماعی ما سوالات متدوال خود را با ما اشتراک بگذارید

 

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس