فروش و تعمیر کرکره برقی در ستارخان 13 دی  محله ستارخان یکی از محله های خوش آب و هوای تهران است که در منطقه 2 شهرداری تهران قرار دارد.

این محله یکی از محله هایی است که افراد برای سکونت و خرید خانه در آن بسیار مشتاق هستند.

نام قدیمی این محله برق آلستوم بود که دلیل نامگذاری آن هم طبق گفته ساکنین قدیمی این محله برگرفته از نام یکی از دانشمندان خارجی با نام آلستوم بود که کارخانه برقی را در این محله بنا کرد.

از اوایل انقلاب این محله تاسیس شد و کم کم گسترش یافت. دلیل تغییر نام این محله رشا دت و مجاهدت های ستارخان یکی از سرداران جنبش مشروطه در ایران بود.

بافت این محله علاوه بر داشتن خانه های نوساز و آپارتمانی جدید از خانه های ویلایی قدیمی و حیاط دار هم برخوردار است.

این محله دارای مراکز اداری بسیاری است.

سه برج معروف با نان ستارخان از شاخصه های این محله بشمار می رود و حدودا 40 سال از ساخت این برج ها می گذرد.

عوامل متعددی همچون دسترسی بسیارخوب و کم شیب این محله سبب محبوبیت آن و افزایش میل مردم به سکونت در این محله شده است.

فروش و تعمیر کرکره برقی در ستارخان 13 دی

ستارخان از سمت شمال به بزرگراه جلال آل احمد

از سمت جنوب به خیابان آزادی

از سمت شرق به بزرگراه چمران

از سمت غرب به بزرگراه یادگار امام ختم می شود.

محله ستارخان سرزنده و شاداب است البته نمی توان از خیابان هایی همچون دریان نور که خلوت و ساکت هستند چشم پوشی کرد.

نزدیدک ترین ایستگاه مترو به محله ستارخان تهران

ایستگاه مترو طرشت، صادقیه، شادمان و توجید نزدیک ایستگاه های مترو به محله ستارخان است.

خیابان های مهم ستارخان تهران

خیابان شادمان

خیابان حبیب الله

خیابان بهبودی

خیابان سازمان آب

خیابان دریان نو

خیابان گلاب

خیابان شادمهر

خیابان پاتریس لومومبا

دسترسی به حمل و نقل عمومی در ستارخان

دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در این محله بسیار محبوب و راحت است.ستارخان دارای دو خط BRT) آزادی- تهرانپارس) و خط (پایانه شهید افشار- پایانه جنوب).

دسترسی به سه بزرگراه مهم اعم از بزرگراه  چمران، بزرگراه یادگار امام و بزرگراه جلال آل احمد و خیابان های مهمی همچون آزادی، ستارخان این محله را به یکی از محله های پرمتقاضی تبدیل کرده است.

محله ستارخان به دلیل نزدیکی به چندین ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی شرایط بسیار خوبی برای ساکنین فراهم کرده است از همه مهم تروجود وسایل حمل و نقل عمومی سبب شده است تا این محله در طرح ترافیک قرار نگیرد.

کرکره برقی یکی از مدرن ترین درب های اتوماتیک است که به راحتی با کمک ریموت باز و بسته می شود. اجزای تشکیل دهنده این نوع کرکره شامل موتور، تیغه کرکره برقی (تیغه های آلومینیوم، تیغه های پلی کربنات، تیغه های گالوانیزه فوم دار)، ریل کرکره برقی، محفظه کرکره ، رول کرکره، ریموت، کنترل پنل و برق اضطراری کرکره می شود. این محصول دارای کارایی بالا، ظاهری شیک و سهولت در نصب می باشد.

در سال های نه چندان دور در اکثر خیابان های شهر ما شاهد کرکره های دستی و قدیمی بودیم؛ که برای محافظت از اجناس یک مغازه از آن ها استفاده می شد اما آن کرکره های آهنی مقاومت چندانی در مقابل بارندگی نداشتند و نیاز به رنگ آمیزی داشتند.

به همین علت همه به دنبال جایگزینی برای آن کرکره های سنتی بودند. در نتیجه بسیاری از افراد به حفاظ آکاردئونی روی آوردند. اما این نوع حفاظ نیز از لحاظ قیمت چندان به صرفه نبود. در نتیجه کرکره برقی جایگزین تمامی موارد قبلی شد و به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. کرکره برقی یکی از انواع درب اتوماتیک می باشد و در انواع مختلفی ساخته می شود.

معرفی اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی

موتور کرکره برقی(موتور توبلار/موتور سانترال/موتور ساید)

تیغه کرکره برقی(تیغه های آلومینیوم/تیغه های پلی کربنات/تیغه های گالوانیزه فوم دار)

ریل کرکره برقی

محفظه کرکره برقی

رول کرکره برقی

ریموت کرکره برقی

 

مزایای کرکره برقی

این نوع کرکره ها با کمک ریموت کنترل کار می کنند و سرعت عملکرد بسیار خوبی دارند. امنیت محیط با وجود این کرکره ها به شدت افزایش می یابد. زیرا کرکره های برقی دارای جنسی مقاوم و ساختاری مستحکم هستند. کرکره برقی طول عمر بالایی دارد و پس از چندین سال استفاده، آسیب بسیار کمی می بیند. کرکره های برقی در شرایط آب و هوایی مختلف، مقاوم هستند و فضای کمی را اشغال می کنند.

ظاهر زیبای این درب های اتوماتیک دل فریب است و به راحتی با نمای ساختمان هماهنگ می شوند. استفاده از کرکره برقی موجب کاهش آلودگی صوتی و صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

علت خرابی کرکره برقی

در اینجا به بررسی مشکلات رایج کرکره برقی که ممکن است برای کرکره برقی شما نیز پیش بیاید می پردازیم، تا درصورت مشاهده خرابی کرکره برقی، بدانید با چه ابزار و وسایل و نیروی کاری می توانید در صدد رفع مشکلات کرکره برقی بر بیایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تعمیر کرکره اتوماتیک را مطالعه نمایید.

 بالا نرفتن درب کرکره برقی :

 یکی از مهم ترین مشکلاتی که در کرکره برقی به وجود می آید، عدم بالا رفتن، اصطلاحا باز ماندن کرکره برقی و یا بسته نشدن کرکره برقی می باشد. یکی از مشکلاتی که بسیار وقت گیر و اعصاب خرد کن است این است که وقتی برای خارج شدن عجله دارید ولی درب کرکره برقی باز نمیشود.

متاسفانه دلیل اصلی علت بالا نرفتن کرکره برقی خراب شدن موتور کرکره برقی است. اگر موتور خراب شده باشد عملکرد کلی کرکره برقی با مشکل رو به رو میشود و نمیتواند وظیفه اصلی خود را که باز و بسته شدن است انجام دهد.

 دلیل دیگر بالا نرفتن کرکره برقی خراب شدن پیچ فنر کرکره برقی است. اگر این قطعه خراب شده باشد حتی اگر موتور هم سالم باشد باز هم موتور قدرت کافی برای بالا کشیدن کرکره را نخواهد داشت. برای رفع این مشکل حتما با متخصص ترین تعمیرکاران کرکره برقی تماس بگیرید.

علت وقوع این مشکل، 3 دلیل می تواند داشته باشد :

 اشکال در اتصال کرکره برقی به برق

ممکن است اتصالات سیم های برق یا فیوز برق کرکره، دچار اختلال شده باشد. برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا از صحت اتصال به برق در کرکره برقی اطمینان حاصل کنید.

 

خرابی ریموت کنترل

 

 احتمال خرابی در ریموت کنترل کرکره اتوماتیک نیز وجود دارد. در  صورت خرابی یا اتمام باتری ریموت کنترل کرکره برقی، چراغ ریموت کنترل کمرنگ یا خاموش می شود.

 خرابی موتور کرکره برقی

 یک دیگر از دلایل بروز اختلال در عملکرد صحیح کرکره، خرابی موتور کرکره برقی می باشد. همان طور که میدانید موتور کرکره برقی نقش اساسی در بالا و پایین بردن تیغه های کرکره برقی دارد و اگر این قطعه اساسی و حساس خراب شود کل روند کار کرکره برقی با مشکل رو به رو میشود.

 تعمیر انواع موتور کرکره برقی تخصص ویژه همکاران ما در دراتوماتیک است. شما میتوانید برای تعمیر موتور توبولار و ساید کرکره برقی با متخصصین ما تماس بگیرید. ما متخصص نصب و راه اندازی کرکره برقی هستیم

 ایراد در دستگاه مرکزی و فیوز

برای چک کردن سلامت دستگاه مرکزی و فیوز کرکره برقی، کافی است، گوش خود را به دستگاه مرکزی نزدیک کرده و دکمه ای از ریموت کنترل را فشار دهید، اگر صدای رله دستگاه مرکزی شنیده شد، به معنی سالم بودن ریموت، فیوز و دستگاه مرکزی می باشد.

 در صورت عدم شنیدن صدا از دستگاه مرکزی، ابتدا باید از سلامت فیوز مطمئن شویم. اگر فیوز هم سالم بود، حتما ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن می باشد.

در این موارد کرکره برقی نیاز به کارشناسی دقیق تر دارد، و بهتر است برای جلوگیری از مشکلات جدی تر، و اطمینان بیشتر، تعمیر کرکره برقی خود را به تعمیرکار کرکره برقی بسپارید.

 

اشکال در بازویی درب اتوماتیک :

 

گاهی اوقات پیش می آید، که درب کرکره برقی، نه باز می شود، نه بسته می شود.

در این مواقع اشکال از جک های بازویی می باشد، که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند. تعمیر بازویی بسیار تخصصی است و یادتان باشد که این کار را به کارشناسان خبره بسپارید زیرا امکان دارد کرکره برقی شما در قطعات دیگر با مشکل رو به رو شود و هزینه تعمیر بیشتری روی دست شما بگذارد.

  قیمت کرکره برقی درستارخان

قیمت کرکره برقی با توجه به تیغه، جنس، نوع موتور و اندازه کرکره تعیین می شود. اما به طور خلاصه تاثیرگذار ترین فاکتور ها بر روی قیمت، تیغه و موتور هستند. مواردی مانند تعداد ریموت مورد نیاز علاوه بر ریموت اصلی، درخواست نصب سنسور، سیستم برق اضطراری، فلاشر و قفل کرکره برقی میزان قیمت نهایی را تغییر می دهند.

 

جمع بندی

امروزه کرکره های برقی استفاده زیادی در انواع ساختمان ها دارند. شرکت درب اتوماتیک به همراه کادر مجرب و متخصصان حاذق فعالیت خود را در زمینه طراحی، فروش، نصب، و تعمیر درب اتوماتیک، سیستم های نظارت الکترونیک و سیستم های حفاظتی آغاز کرده است. انواع درب های اتوماتیک در بالاترین کیفیت و مرغوب ترین قطعات توسط این شرکت ارائه می‌شود. این درب های اتوماتیک به عنوان درب پارکینگ، درب مغازه ها، ورودی مراکز تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرند.

 

اگر کرکره اتوماتیک شما خراب شده و به دنبال رفع خرابی و تعمیر کرکره برقی، تعمیرکار کرکره برقی هستید میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

 تمامی خدمات تعمیرات کرکره برقی توسط ما با پشتیبانی کامل و گارانتی در سرتاسر تهران انجام می شود

 که جهت مشاوره و یا اعزام نیروی تخصصی می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

 مهندس گودرزی

09122947809

 

 

0/5 (0 نظر)
فهرست
error: شماره تماس مهندس گودرزی : 09124372935
تماس